Lekker is dat! Een tekort aan mannen betekent enorm veel keuze uit neuqbare kwaliteitsprdukten op het bebied van vrouwelijk schoon. Triootjes zijn derhalve ook niet uitgesloten. Als ik terugkom heb ik me helemaal suf geneuqt en lopen er tien vrouwen aan elke vingerquote:Steeds meer vrouwen in Nieuw-Zeeland trouwen onder hun niveau, omdat in de leeftijdscategorie van 20 tot 49 jaar een tekort aan mannen is. Dat blijkt uit een studie, waarover de Nieuw-Zeelandse krant The Press publiceert. In een toelichting op de onderzoeksresultaten zei demograaf Paul Callister dat het aantal vrouwen dat trouwt met een man met een lagere opleiding en/of slechter betaalde baan in de laatste twee decennia met 10 procent is toegenomen. In de leeftijdscategorie 20 tot 49 jaar zijn er 33.000 tot 55.000 minder mannen dan vrouwen.
Ben jij al 20 dan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lekker is dat! Een tekort aan mannen betekent enorm veel keuze uit neuqbare kwaliteitsprdukten op het bebied van vrouwelijk schoon. Triootjes zijn derhalve ook niet uitgesloten. Als ik terugkom heb ik me helemaal suf geneuqt en lopen er tien vrouwen aan elke vingerNieuw-Zeeland, here I come! Neukeneukeneukeneukeeeh...
Ben jij nieuw op fok dan?quote:
*de sletjes-catalogus doorbladertquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:06 schreef jogy het volgende:
Zou het mogelijk zijn om een postorder bruidje uit nieuw zeeland te regelen?
Zo snel mogelijk. Neukeneukeneukeneukeeeh weet je wel. Maar als er geen internet is en ik dus niet kan fokkenquote:
Maar waarom ga je niet gewoon naar de hoeren?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
*de sletjes-catalogus doorbladert
[..]
Zo snel mogelijk. Neukeneukeneukeneukeeeh weet je wel. Maar als er geen internet is en ik dus niet kan fokkenga ik niet.
Ik ben een vrek.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:12 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Maar waarom ga je niet gewoon naar de hoeren?
Daarom en bij de hoeren heb je neukzekerheid!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben een vrek.
O wacht... Een vliegticket naar Nieuw-Zeeland kost natuurlijk ook niet weinig![]()
Inzamelingsactie!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben een vrek.
O wacht... Een vliegticket naar Nieuw-Zeeland kost natuurlijk ook niet weinig![]()
dan begin jij toch wel met een beginbedrag van 3 euro toch???quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Inzamelingsactie!
Giro 4356 help vogeltjesdans de zomer door!
Sterker nog ik heb al 5 euro gestort!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:24 schreef gateh het volgende:
[..]
dan begin jij toch wel met een beginbedrag van 3 euro toch???
Ok, maar die hoeren die houden je huis niet schoon en koken niet voor je, ze halen zelfs geen boodschappen voor je en ze passen niet op je kinderen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:18 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Daarom en bij de hoeren heb je neukzekerheid!
Daar heb je toch niks aan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:24 schreef Blackhouse het volgende:
Als je Nieuw Zeeland te ver vind kan je altijd nog IJsland overwegen: ongeveer 5 vrouwen op 1 man![]()
Ja maar in IJsland is het koud.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:24 schreef Blackhouse het volgende:
Als je Nieuw Zeeland te ver vind kan je altijd nog IJsland overwegen: ongeveer 5 vrouwen op 1 man![]()
Trioquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:26 schreef jogy het volgende:
ben je alweer met 2 vrouwen bezig
En in Nieuw-Zeeland lopen sinds lord of the rings hobbits rondquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:33 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En in Nieuw-Zeeland lopen sinds lord of the rings hobbits rond![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |