abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36045216
Ik liep in de Gamma, zoals ik vaker doe, en dit keer kwam ik er voor netwerkdraad
Maar in de Gamma heb je altijd van die leuke hebbedingetjes, dus ik liep nog wat door de Gamma heen en nam nog een zaklantaarn en een schroevendraaierset mee

Daarna kwam ik langs een lichtwinkel en kocht daar een halogeen lampje

Ik loop naar huis, en moest een pc op de router aansluiten, dus ik probeer dat netwerkdraadje uit te pakken
Ik pakte de verpakking uit de tas, en toen wist ik het al, het was allemaal van plastic en het potdicht
Dus ik keek eerst met me handen of ik hem openkreeg, dat ging niet
Dus ik maak er een gat mee met me tanden, waarbij ik een snee in me lip kreeg van dat plastic wat nog scherp was ook

Na een paar minuten had ik hem open, en sloot het aan
Daarna pakte ik dat halogeen lampje om hem in de vitting te zetten, precies het zelfde probleem
Ik kwam er maar niet doorheen, en ik had weinig zin om van 2verdiepingen hoog naar benede te lopen voor een mesje
Dus ik gebruik weer met grof geweld me tanden, en na 5minuten had ik hem eindelijk
Om de hele halogeenlamp te gaan maken had ik een schroevendraaier nodig.. ook dit was weer zo erg verpakt
En toen werd ik er dus boos van en smeet het door me kamer heen waardoor ik me webcam raak en die nu bijna halfdood is

Is godsnaam...

Waarom verpakken ze sommige dingen zo
Dit is echt niet de eerste keer
pi_36045229
Probeer maar eens een memory kaartje uit te pakken.. gaat alleen met gevaar voor eigen leven lukken zonder gereedschap...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_36045234

Heerlijk topic, erg herkenbaar
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 15 maart 2006 @ 04:10:59 #4
26467 raphidae
...antichrist...
pi_36045280
Wat vooral irritant is is bijvoorbeeld die plastic doosjes waar bijv. vis in zit bij de AH. Er zit aan de hoek zo'n lipje, maar het is me nog nooit gelukt om het doosje daarmee open te krijgen. Het lipje scheurt er gewoon vanaf...

En ik heb het al op 1001 manieren geprobeerd, rustig, snel, hard, zacht. Ik snap dan niet waarom ze er in vredesnaam zo'n lipje aanmaken

Maar die verpakkingen met vacuum getrokken plastic zijn idd ook heel irritant. Vooral als het iets betreft met gaatjes/holtes enzo waar dat plastic dan helemaal ingetrokken is.
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
  woensdag 15 maart 2006 @ 04:12:14 #5
65103 Denocorp
Fasten your seatbelts
pi_36045283
Die verpakkingen die volledig van plastic gemaakt zijn, zijn het ergste. Heeeeel irritant!!

Ook waardeloos: de verpakking van vruchtensap en dubbelfris enzo, dat je dat witte plastic lipje naar binnen moet drukken om het pak te openen. Geheid je vinger onder het sap
Bankiertje
  woensdag 15 maart 2006 @ 04:12:23 #6
26467 raphidae
...antichrist...
pi_36045284
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 04:10 schreef raphidae het volgende:
wups, verkeerde knop
GENERATION 9: The first time you see this, copy it into your sig on any forum and add 1 to the generation. Social experiment.
محمّد هو خنزي | "All that we are is the result of what we have thought." [Buddha] | http://ra.phid.ae/
  woensdag 15 maart 2006 @ 04:14:38 #7
26467 raphidae
...antichrist...
pi_36045287
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 04:12 schreef Denocorp het volgende:
Die verpakkingen die volledig van plastic gemaakt zijn, zijn het ergste. Heeeeel irritant!!

Ook waardeloos: de verpakking van vruchtensap en dubbelfris enzo, dat je dat witte plastic lipje naar binnen moet drukken om het pak te openen. Geheid je vinger onder het sap
Hehe, ja. Of die pakken met die witte hersluitbare lipjes met zo'n aluminium lipje eronder, en er dan 1 waar dat witte plastic deel er afvalt.
pi_36045291
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 04:14 schreef raphidae het volgende:

[..]

Hehe, ja. Of die pakken met die witte hersluitbare lipjes met zo'n aluminium lipje eronder, en er dan 1 waar dat witte plastic deel er afvalt.
Of je trekt die hele witte unit eraf Waarna je het aluminum stripje ziet, die dus uit de steentijd van sappakken stamt
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  woensdag 15 maart 2006 @ 04:26:23 #9
65103 Denocorp
Fasten your seatbelts
pi_36045294
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 04:14 schreef raphidae het volgende:

[..]

idd
Alles wordt tot vervelens toe onderzocht, maar deze verpakkingsproblemen kennelijk nooit.
Die verpakkingen ooit beter maken ho maar... maar ondertussen wel elke paar maanden met 'verbeterde smaak' of dat soort crap aankomen
Bankiertje
pi_36045295
quote:

ja, echt de meest achterlijke opening ooit.
Vraag me echt af of ze die openingen ooit hebben getest, alvorens het in productie te nemen
pi_36045311
Om die reden ben ik maar gestopt met het eten van nootjes. Die zakken zijn altijd van dun plastic en als je een hoekje eraf probeert te scheuren, scheur je de halve zak eraf. Zit je dan fijn met je nootjes die je neit meer kan dichtplakken en een gat waar je 'u' tegen zegt.
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_36045312
Weinig last mee, heb altijd dit op zak:

Good for cutting up bad people

(de mijne is natuurlijk in veel betere staat)
pi_36045313
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 04:55 schreef Doderok het volgende:
Weinig last mee, heb altijd dit op zak:
[afbeelding]

Good for cutting up bad people

(de mijne is natuurlijk in veel betere staat)
en als je niet in een magazijn werkt??
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
  woensdag 15 maart 2006 @ 05:08:13 #14
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_36045319
quote:

Ik kan je vertellen om die pakjes te vullen is het meestal ook een hel.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_36045700
De consumentenbond doet ook weinig
Volgensmij kent ieder mens wel een problemeen met een verpakking
pi_36045733
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:11 schreef RicoRabbit het volgende:
De consumentenbond doet ook weinig
Volgensmij kent ieder mens wel een problemeen met een verpakking
Tuurlijk kent iedereen dit, alleen niet iedereen is even lui
  woensdag 15 maart 2006 @ 08:43:57 #17
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_36045998
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 04:10 schreef raphidae het volgende:
Wat vooral irritant is is bijvoorbeeld die plastic doosjes waar bijv. vis in zit bij de AH. Er zit aan de hoek zo'n lipje, maar het is me nog nooit gelukt om het doosje daarmee open te krijgen. Het lipje scheurt er gewoon vanaf...
Is dat niet zo'n magnetronverpakking? Die gaan namelijk heel soepel open NADAT ze in de magnetron hebben gestaan
censuur :O
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:03:26 #18
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_36046246
Kan het alleen maar eens zijn met TS.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_36046470
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:43 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Is dat niet zo'n magnetronverpakking? Die gaan namelijk heel soepel open NADAT ze in de magnetron hebben gestaan
Je hoort het, netwerk kabels voortaan eerst in de magnetron voordat je ze uit de verpakking haalt
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  woensdag 15 maart 2006 @ 09:18:39 #20
139460 -Sandstorm-
Ongenuanceerde lulhannes
pi_36046516
Slecht opgebouwd verhaal qua zinsopbouw etc. Maar zeker herkenbaar
*** Heeft zin in een trio met 2 neger lesbiennes ***
pi_36046610
Knorr wereldgerechten.... die gekartelde strips krijg je er nooit af zoals het zo moeten werken.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_36047687
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:23 schreef Dalamar het volgende:
Knorr wereldgerechten.... die gekartelde strips krijg je er nooit af zoals het zo moeten werken.
Nee idd, bij mij scheurt altijd de halve verpakking mee, dacht al dat 't aan mij lag...
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:35:41 #23
26467 raphidae
...antichrist...
pi_36048297
Ja die strips zijn nutteloos meestal. En ze zitten op veel dingen, Cruesly, Zilverfolie. Die dingen werken alleen als ze onder die strip een plastic koordje doen.
pi_36048334
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 10:35 schreef raphidae het volgende:
Ja die strips zijn nutteloos meestal. En ze zitten op veel dingen, Cruesly, Zilverfolie. Die dingen werken alleen als ze onder die strip een plastic koordje doen.
Moet je m de andere kant optrekken
pi_36048523
Dus je bent gewoon een heethoofd, bent te lui om een mes of schaar te gebruiken en bent zo onhandig dat je je mond verwondt aan die verpakking?

Ja, sneu...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')