*Feliciteert als eerste de fok!beroemdheidquote:Geboortedatum: 1989-03-15
Waar zie jij dat?quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:07 schreef PrintScreen het volgende:
Wie is die Maikuuuul met 4 U's?
Bij jarige fokkersquote:
quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:08 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
Die gast is een totale noob die gewoon gerespecteerd wordt met zijn ow zo mooie jas.
Breezah all the way to hell Fok!
Laten we het hopenquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:27 schreef Scorpie het volgende:
Istie nou nog niet dood?
Edit: het klopt!quote:Geboortedatum: 1984-03-15
Ook hendig sjiek gefelicislipstaart!quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WTFOMFGHMMOJ
Maikuuul is dezelfde dag als mij jarig??!?!?!?!
mijn verjaardag, wat doe je!
gefeliciteerd BarraCupraCudaquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WTFOMFGHMMOJ
Dat is fucked up.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WTFOMFGHMMOJ
Goh.. Felicitatietopics.. Weet je onder welk subforum die mooi zouden kunnen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
is het vandaag dierendag?
ik weet hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goh.. Felicitatietopics.. Weet je onder welk subforum die mooi zouden kunnen?
hij komt er wel aan hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:56 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Woehoe!
Alleen.. Dat subforum bestaat NIET?!
your wish is my command Nieuw subforum!quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hebben we daar een linkje voor zodat mensen kunnen helpen?
Heej gaaf! Wat een goed idee daar ga ik meteen is stemmen! Dat zouden meer mensen moeten doenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:02 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
your wish is my command Nieuw subforum!
Krijg ik ook zo'n gave kikker als ik jarig bent?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:04 schreef Trolliebus het volgende:
Nogmaals gefeliciteerd he en hier een kado voor jou
[afbeelding]
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Krijg ik ook zo'n gave kikker als ik jarig bent?
jij krijgt een kikker als je dat wilt maar hier een herkansing voor maikuuulquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Krijg ik ook zo'n gave kikker als ik jarig bent?
Dat heeftie bij z'n geboorte al gedaan las ik laatst!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:29 schreef Mobster273 het volgende:
nou proficiat, en dat je maar snel een hendig slieke slip met je kop op een stoeprand mag maken
hij moet het nog een keer doen, maar dan goedquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat heeftie bij z'n geboorte al gedaan las ik laatst!
Dat verklaarde een boel..
Is bezig de marmersticker die hij als verjaardagscadeau voor zijn slaapkamerdeur kreeg, erop te plakken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:30 schreef TiepJoop het volgende:
Waar blijkt die teringsjeng ?
Kickuh!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:26 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
jij krijgt een kikker als je dat wilt maar hier een herkansing voor maikuuul
[afbeelding]
En daarom hier wat ik jou het liefste toewens in MD5quote:
Dat hij maar snel uit de bocht mag vliegenquote:Op woensdag 15 maart 2006 03:05 schreef ToonKloon het volgende:
Gefeliciteerd Maikuuul!
Nog 1 jaar en dan mag je eindelijk autorijden ... we kijken er allemaal naar uit
Maikuul-naamtopic #***
quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Is bezig de marmersticker die hij als verjaardagscadeau voor zijn slaapkamerdeur kreeg, erop te plakken.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:09 schreef jogy het volgende:
Ouders/verzorgers van Maikuuul, gecondoleerd.
Hoofd in het zand stekenquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Wat me brengt op het volgende. Stel dat jij maikuuuls vader/moeder was? wat dan?![]()
Ik denk dat die ouders van Maikuuul alleen maar kinderen hebben genomen omdat ze dan kinderbijslag kunnen trekken, ze hadden alleen van te voren niet verwacht dat het zó uit de hand zou lopen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:17 schreef Nawien het volgende:
[..]
![]()
Wat me brengt op het volgende. Stel dat jij maikuuuls vader/moeder was? wat dan?![]()
Je kan het die jonge niet kwalijk nemen hij is niet zo intelligentquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan heb je me toch echt verkeerd begrepen
En.....!!! Hij is verzot op die snelle gestroomlijnde grasmaaiersquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:25 schreef Gebs het volgende:
[..]
Je kan het die jonge niet kwalijk nemen hij is niet zo intelligent![]()
Nee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:24 schreef Platina het volgende:
Negers hebben toch altijd dikke neuzen?
WHAHAHA, met andere woorden; je stinktquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:44 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb parfum gekregen van me vriendin
Die zocht ik netquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:58 schreef Syndicate het volgende:
Zeg Maikuuul,
nog wat interessants gehad?
hendig sjieke slips bv?
[afbeelding]
Neequote:Op woensdag 15 maart 2006 19:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
WHAHAHA, met andere woorden; je stinkt![]()
.
EEN DIKKE PAKKERTquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neeze vroeg wat ik wilde, mijn antwoord: geld of parfum.
Btw lollertonks wat is jouw cadeau dan ?
Wtf is een kleine FTW ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:53 schreef Koentje3 het volgende:
maikuuul FTW!
Fuck The What?quote:
Ik dacht: Fuck tututu what ?quote:
Oh die wilde je mij voor mn verjaardag gaan geven??quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:46 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Die zocht ik net. Bedankt Syndicate
![]()
Mijn topic!! Wat doe je??quote:
Boss ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:31 schreef Molluck het volgende:
Laat me raden, Jean Paul Gaultier Le Male?
Sjit ja. Alhoewel... als je dat positief omdraait rijdt ie zich te pletter tegen een lantaarnpaal ofzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:55 schreef lesley het volgende:
HEE STOP
en niemand die er ff over nadenkt dat die maf over een jaar auto mag rijden?????
over precies 365 dagen is het weer feest, dan word je 16 en mag je legaal brommer rijden!quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:25 schreef Maikuuul het volgende:
Nog 35 minknuten en dan benk niet meer jarig
Dan word ik 18quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
over precies 365 dagen is het weer feest, dan word je 16 en mag je legaal brommer rijden!
Wtf moet ik met lege flesjes ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Gefeliciteerd!
En een hendig kratje Jupiler voor de jarige job!![]()
[afbeelding]
Vergeet vooral niet om EinzDrei erachter te zetten !!1einzquote:
Ik prefereer volle flesje in plaats van legequote:
En mijn topic werd dadelijk geslotenquote:Op woensdag 15 maart 2006 02:03 schreef Syndicate het volgende:
[..]
*Feliciteert als eerste de fok!beroemdheid![]()
en hoe voelt dat nou om 17 te worden?
edit: ik lees trouwens net dat deze naar KLB of ONZ moet..![]()
Een topic over de verjaardag van maikuuul gisteren?quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:48 schreef -Marc- het volgende:
Die nerd is vandaag dus niet meer jarig!
Hint, hint, hint
Gezelligquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[afbeelding]
Goed feest bij Maikuuul gisteren ! Even een compilatie gemaakt van de kiekjes
Oooh, het bier meisjequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[afbeelding]
Wie is dat rechtse meisjequote:Op donderdag 16 maart 2006 10:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
[afbeelding]
Vriendin van een vriendin van me.quote:
Heb je nog een paar foto's van haar?quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:34 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Vriendin van een vriendin van me.
Maaike heet ze.
Zal haar even bellenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:35 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heb je nog een paar foto's van haar?
aub nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:56 schreef taart het volgende:
en dat er maar vele jaren bij mogen komen!![]()
metro in rotterdam ofzo?quote:
Ik denk het ook, want ik verwacht niet dat je binnen twee jaar lessen je rijbewijs hebt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:08 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik ben ook weer uit de school
Niet meer jarig maar toch, ik ben 17ik denk dat ik tot me 20ste op de brommer blijf rijden.
Nobel strevenquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:08 schreef Maikuuul het volgende:
Whehe ik ben ook weer uit de school
Niet meer jarig maar toch, ik ben 17ik denk dat ik tot me 20ste op de brommer blijf rijden.
Ik slaagde toch wel lekker in 1x voor me theorie op het brommer dingesquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik denk het ook, want ik verwacht niet dat je binnen twee jaar lessen je rijbewijs hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |