Nog 16 minuten en 54 secondenquote:
Die 2 schedels zouden niet misstaan op de Killing Fieldsquote:
Je zou het bijna hopenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef PirE het volgende:
Die 2 schedels zouden niet misstaan op de Killing Fields.
De uitzending is verdomme nog geen 5 minuten bezig en ik erger me nu al dood aan die kutpotten![]()
![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:39 schreef Strolie75 het volgende:
He heerlijk, 5 minuten begonnen en ik erger me nu alweer kapot aan die potten
Neem een bakkie koffiequote:
Hij had eerst een Yankees shirt aan in Vietnamquote:Op zondag 19 maart 2006 20:44 schreef PirE het volgende:
Het is jammer dat het al opgenomen is. Anders was ik een grote campagne begonnen om de plaatselijke mannen te laten weten dat bij die rooie en witte toch niks te halen is.
Amir en Jimmy for the win. Het is wel zielig dat Jimmy alleen maar een Chelsea-shirt heeft ingepakt![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:48 schreef borisz het volgende:
die potten moeten eruit
Nou dat valt ook wel weer mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef jessie het volgende:
Ik vind dat ze erg respectloos met de bevolking daar om gaan!!!!
Vooral die (a)lienquote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef jessie het volgende:
Ze zijn hooguit opdringerig. Die mensen kunnen best weigerenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef jessie het volgende:
Dat is een uitzonderingquote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef jessie het volgende:
Nou vind ik niet. Als je ziet hoe die blonde trien staat te kafferen tegen die man op dat karretje.
Ja, het is toch een spel. Beetje fanatiek mag best.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:54 schreef jessie het volgende:
Nou vind ik niet. Als je ziet hoe die blonde trien staat te kafferen tegen die man op dat karretje.
Nou als ik een lifter mee zou nemen en hij/zij zou zo lopen te drammen tegen mij dan sta ik toch redelijk vlot weer stil om ze uit de auto te flikkeren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |