Klopt, had ik ook al gekeken. Aanbod is helaas wat mager momenteel. Eentje was wel ok maar dat was alleen ophalen. Te ver voor mij. Maar daar zijn het idd heel wat redelijker prijzen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:29 schreef BoterKlontje het volgende:
Moet je bij tweakers op de v&a kijken, daar wordt iedereen die maar een beetje te hoge prijs vraagt afgezeken.
Precies.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:36 schreef Gatalin het volgende:
Maar wel zelf op die paupersites kijken omdat je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten
Ja en gelijk afgeleerdquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:36 schreef Gatalin het volgende:
Maar wel zelf op die paupersites kijken omdat je voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten
Je bent gewoon lui.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Klopt, had ik ook al gekeken. Aanbod is helaas wat mager momenteel. Eentje was wel ok maar dat was alleen ophalen. Te ver voor mij. Maar daar zijn het idd heel wat redelijker prijzen.
Leuk altijd inderdaad... ik kijk weleens in de viavia (advertentiekrantje voor tweedehands zooi) bij het computergedeelte, en soms vraagt men honderden euro's voor 1 van de eerste Pentiums of zelfs 486 systemenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef BobbyB het volgende:
Ach man ik zag laatst op marktplaats een advertentie staan van een pentium 2 450 voor 400 euro, maar dan had ie wel een "16 keer CD Brander" (!!) en 1024 bits geluidskaart. Koopje!
*internetklaar*quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:37 schreef BobbyB het volgende:
Ach man ik zag laatst op marktplaats een advertentie staan van een pentium 2 450 voor 400 euro, maar dan had ie wel een "16 keer CD Brander" (!!) en 1024 bits geluidskaart. Koopje!
Dat is wel heel extreem inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:45 schreef zhe-devilll het volgende:
sommigen nemen nog de moeite om iets voor 3 euro te verhandelen zelfs
![]()
Ik kraak de Nederlandse cultuur van het onderste uit de kan willen hebben af. Daar hoef je geen buitenlander voor te zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:49 schreef Seneca het volgende:
Zit je nu jezelf af te kraken in dit topic, vraag ik me af
wat is je budget dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef NorthernStar het volgende:
Gierig en altijd het onderste uit de kan willen hebben! Achterlijk volk.
Kijk eens op marktplaats of dat soort ellende. Of beter op Ebay, kun je meteen vergelijken hoeveel Nederlanders voor hun oude rommel willen hebben (durven te vragen!) in vergelijking met andere landen. Ongeacht wat, je kan nog beter nieuw kopen dan tweedehands in Nederland, ben je goedkoper uit!
Ik heb een eenvoudig pc'tje nodig, kijk liever niet op marktplaats maar vooruit. Goh er staat wat bij. Na wat gemail over en weer komen we op een prijs. Veel te duur maar ik ok heeft hij ook een mazzeltje en stem toe. Mailt die mongool terug dat hij meer wil hebben!![]()
![]()
![]()
Dus ik heb hem even poetisch verteld wat hij met zijn pc kon doen.![]()
Koop ik wel bij een zaak ofzo.![]()
+1 scherpquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:36 schreef Gatalin het volgende:
Wat doe je dan op een site als marktplaats, halve zool.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:54 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik kraak de Nederlandse cultuur van het onderste uit de kan willen hebben af. Daar hoef je geen buitenlander voor te zijn.
Ik zocht een tweedehands pc, kwart zool.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:00 schreef Seneca het volgende:
[..]
Wat doe je dan op een site als marktplaats, halve zool.
Ik dacht dat je tegen die 'het onderste uit de kan halen' mentaliteit was? Waarom ga je dan voor tweedehands materiaal?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik zocht een tweedehands pc, kwart zool.
nee, maar specificeer "simpel", misschien kan je voor weinig alsnog een nieuwe pc in elkaar brouwen.quote:
In AVI-niveau 3 dan maar?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:04 schreef Seneca het volgende:
[..]
Ik dacht dat je tegen die 'het onderste uit de kan halen' mentaliteit was? Waarom ga je dan voor tweedehands materiaal?
Mjah, ik ben vrij gemakszuchtig. En ik heb er verder ook geen problemen mee om iets meer te betalen als het kant-en-klaar is. (heb al iets op ebay gespot) Mits redelijk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef Mrln het volgende:
[..]
nee, maar specificeer "simpel", misschien kan je voor weinig alsnog een nieuwe pc in elkaar brouwen.
Dus iets goedkoper willen kopen is niet gierig, maar iets duurder willen verkopen wel?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
In AVI-niveau 3 dan maar?
Tweedehands kopen en verkopen heeft niks te maken met gierigheid.
Iets veel te duur willen verkopen wel.
![]()
Wacht even hoor.. Je loopt te klagen dat Nederlanders schrapers zijn omdat ze zoveel durven vragen voor hun aangeboden (2e hands) spullen..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef NorthernStar het volgende:
Gierig en altijd het onderste uit de kan willen hebben! Achterlijk volk.
Kijk eens op marktplaats of dat soort ellende. Of beter op Ebay, kun je meteen vergelijken hoeveel Nederlanders voor hun oude rommel willen hebben (durven te vragen!) in vergelijking met andere landen. Ongeacht wat, je kan nog beter nieuw kopen dan tweedehands in Nederland, ben je goedkoper uit!
Ik heb een eenvoudig pc'tje nodig, kijk liever niet op marktplaats maar vooruit. Goh er staat wat bij. Na wat gemail over en weer komen we op een prijs. Veel te duur maar ik ok heeft hij ook een mazzeltje en stem toe. Mailt die mongool terug dat hij meer wil hebben!![]()
![]()
![]()
Dus ik heb hem even poetisch verteld wat hij met zijn pc kon doen.![]()
Koop ik wel bij een zaak ofzo.![]()
Doe eens een rondje marktplaats zou ik zeggen. Ben je er snel genoeg achter.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:33 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Wie is hier nou gierig?!![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:44 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Doe eens een rondje marktplaats zou ik zeggen. Ben je er snel genoeg achter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |