precies, en dat bedoel ik met zijn standaard trucjequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Op het eerste gezicht lijkt Jim Carrey enorm veelzijdig qua gezichtuitdrukkingen, maar eigenlijk is het altijd hetzelfde.
In Eternal sunshine of the Spottles mind vind ik Jim Carrey wél weer anders dan dat hij normaal doet. Wat ik trouwens een erg interessante film vondquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, en dat bedoel ik met zijn standaard trucje
wat betreft verhaal lijkt dit me best aardig, dus ik kijk wel verder, maar Jim doet niet heel veel meer dan in bv the Mask of Ace V... [sorry Buup]
niet gezien, maar veel goeie dingen over gehoordquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
In Eternal sunshine of the Spottles mind vind ik Jim Carrey wél weer anders dan dat hij normaal doet. Wat ik trouwens een erg interessante film vond.
Ik ben geen Carey (of is het nou Carrey?)-fan, maar Kaufman zet hij goed neer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:19 schreef Bupatih het volgende:
Nou...de mimiek is sowieso niet standaard / typisch JC.
Maar of Andy ook zo deed, weet ik (jammer genoeg) niet.
Jim heeft gewoon het toneeltruukje van Andy Kaufman gejat, denk ik danquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:23 schreef babette21 het volgende:
wanneer Andy op het toneel staat enzo, vind ik Jim niet slecht maar wel echt Jim
[snap je]
Je zou 'm moeten kijken alleen al om te zien dat Jim ook een serieuze rol kan spelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet gezien, maar veel goeie dingen over gehoord
Die wil ik ook nog steeds eens zienquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:26 schreef Bupatih het volgende:
ETotSM moet je ook zeker kijken, babs!
En ik vind JC (Carrey) in deze film ook érg goed spelen.
ja inhoudelijk natuurlijk sowieso..... ik geloof dat ik Kaufman niet grappig vind trouwensquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:26 schreef Copycat het volgende:
Jim heeft gewoon het toneeltruukje van Andy Kaufman gejat, denk ik dan.
Volgens mij is er niet één film waarin JC de hele tijd serieus is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou 'm moeten kijken alleen al om te zien dat Jim ook een serieuze rol kan spelen. En om Kate Winslet met blauw haar te zien
.
Past niet thuis???quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet. Hij past helemaal niet thuis in die film.
Ja, ik moest er ook al aan denkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Volgens mij is er niet één film waarin JC de hele tijd serieus is.Zelfs in ESotSM zit een scène (volgens mij als hij onder de tafel zit bij zijn moeder) waarin hij gek doet en gekke bekken trekt.
Whehe, heel veel mensen mochten hem niet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja inhoudelijk natuurlijk sowieso..... ik geloof dat ik Kaufman niet grappig vind trouwens
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Past niet thuis???!
'Hoort niet thuis in' of 'past niet in'
Moet je doen! Samen met je vriendinnetje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:28 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog steeds eens zien.
Het is ook wel een soort liefdesverhaalquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je doen! Samen met je vriendinnetje.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
!
Ja, ik was tv aan het kijken.Afgeleid enzo.
Wow! Thanks, MB!
Vind die DVD er zo enorm tof uitzien ... zo'n mooie digipack enzoquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet je doen! Samen met je vriendinnetje.
als Tony zal hij iig geen vrienden gemaakt hebbenquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:29 schreef Bupatih het volgende:
Whehe, heel veel mensen mochten hem niet.![]()
mja ik ga me altijd zitten ergeren wanneer ik iets niet bijster boeiend vind en die domme Amerikanen dan gaan lachen en klappen enzo.... alleen daardoor vind ik 't dan nóg stommer dan dat ik 't sowieso al vondquote:Maar hij was ook meer van de practical jokes.
En hij wilde volgens mij eerder zichzelf amuseren dan het publiek.
Anytime, Mark.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Vind die DVD er zo enorm tof uitzien ... zo'n mooie digipack enzo. Maarja, stel dat de film niks is ... doe het eerst wel ff met een kopietje
. En dan idd samen met m'n vriendinnetje
(goed ingelezen Buup
)
Ken je Big Fish ook? Lijkt me ook zo'n toffe filmquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is ook wel een soort liefdesverhaal.
Ja, mijn familie vond het niks, maar ik kon het erg waarderen. Zeker een toffe filmquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:34 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ken je Big Fish ook? Lijkt me ook zo'n toffe film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |