Zoiets had ik ook met Finding Neverland ... maar dat vond ik dan weer een kutfilm, terwijl ik er heel veel van had verwachtquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, mijn familie vond het niks, maar ik kon het erg waarderen. Zeker een toffe film.
Die vond ik ook leukquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook met Finding Neverland ... maar dat vond ik dan weer een kutfilm, terwijl ik er heel veel van had verwacht.
Je bent van '89?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn aandacht werd bij Big Fish vooral getrokken door de DVD cover, met die grote "boom"-letters. Ben blij dat ik 'm heb gezien.
Die vond ik lichtelijk saaiquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Zoiets had ik ook met Finding Neverland ... maar dat vond ik dan weer een kutfilm, terwijl ik er heel veel van had verwacht.
And damn proud of it.quote:
Zoooo traaaaag dieeee filmmmmmmmmmmquote:Op woensdag 15 maart 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Die vond ik ook leuk. Speels en precies zoals mijn fantasie ook werkt
.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:38 schreef Paltos het volgende:
[..]
Godsamme! Ik ben niet meer de jongste van de bende.![]()
'89 is een goed jaar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
In IDO dachten er een aantal in het begin dat ik een vent van eind 20 was.
Dat is zeker.quote:
Joan Baez, volgens mij.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:40 schreef mark_03 het volgende:
Dat nummer uit die Alldays reclame ... ain't gonna let nobody ... lalala ... wie zingt het? Kan het nl. niet vinden op die muziek-in-de-reclame-opzoek-site. En ik vind het zo'n mooi deuntje
Ik kom natuurlijk ook vrij volwassen en wijs overquote:
*kucht.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom natuurlijk ook vrij volwassen en wijs over.
Tegen mij zeiden ze ook: " Ben jij van '89?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kom natuurlijk ook vrij volwassen en wijs over.
Jij ook hoorquote:
Ik denk bij heel veel mensen dat ze ouder zijn, bij jou ook. Een jaar of 19 dacht ik.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:48 schreef Paltos het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze ook: " Ben jij van '89?".
Maar ze dachten dat ik van '95 was of zo.![]()
Ik vind 894 jaar ook best oud.quote:
Bek houden, broekiequote:Op woensdag 15 maart 2006 21:51 schreef Paltos het volgende:
1982.
oud nieuws toch?!quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:53 schreef MissBliss het volgende:
Gelukkig niet de oudste hier *pfew*
Ik benadrukte het nog evenquote:
Je bent maar twee jaar ouder dan mijn zus hoor.quote:
Ja, hè! Ik heb al heel wat oorlogen meegemaakt.quote:
Heeft ze al een vriend?quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je bent maar twee jaar ouder dan mijn zus hoor.
Dus ik weet precies op wat voor niveau jij je bevindt.![]()
Een twee-jaar-hoger niveau ja.quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:56 schreef Paltos het volgende:
[..]
Je bent maar twee jaar ouder dan mijn zus hoor.
Dus ik weet precies op wat voor niveau jij je bevindt.![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga The Apprentice kijken op de BBC. Tot morgen iedereen.
Post maar wat foto's!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:05 schreef rena het volgende:
Ik heb er ook nog 2 in de aanbieding namelijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |