Hier komt niet zo geweldig veel autotechnische kennis bij kijken hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:48 schreef JeukAanMeNaad het volgende:
Volgens die gast moest het dichtgelast worden. Maar helemaal zeker weten doek het niet
god, echt zo kut dak totaal geen verstand heb van auto'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kan niet.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:49 schreef Tasma het volgende:
heb nog wel een fiat uno in de aanbieding voor 450 euroom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
apk tot 07-2007
In [TK] topic van hem staat ook: APK tot 7 maart 2007!quote:Op woensdag 15 maart 2006 02:00 schreef vannelle het volgende:
Dat kan niet.
Je kunt maximaal 14 maanden APK op een auto hebben.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:56 schreef Caerbannog het volgende:
Misschien hier eens vragen:
Mooie Opels deel 2: Het topic gaat door net zo als de Opels!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:44 schreef Chinless het volgende:
Laatst ben ik weg geweest voor schade opgaaf van mijn Seat Ibiza ...
Dit geintje ging mij ruim 800 euro excl. btw. kosten... ik moet dan wel vermelden dat het vernieuwd moest worden.
Dat zal dan wel ja, ik vond het al zo vreemd...quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:37 schreef Dromer het volgende:
[..]
In [TK] topic van hem staat ook: APK tot 7 maart 2007!
Denk dat ie zich vertypt heeft.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop