Alsof een zwaar treinstel een remweg van een paar meter heeftquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef VikingGold het volgende:
zo meteen valt er een kind op de rails, en kan hij niet remmen omdat hij z'n vrouw even moet melden dat ie net Utrecht centraal binnenrijdt!!!
Je bent bekend met het feit dat de "remweg" van een trein wel eventjes iets anders is als die van een auto?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef VikingGold het volgende:
Zeker als hij zo'n druk station binnen rijdt als Utrecht centraal behoort hij op te letten, zo meteen valt er een kind op de rails, en kan hij niet remmen omdat hij z'n vrouw even moet melden dat ie net Utrecht centraal binnenrijdt!!!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alsof een zwaar treinstel een remweg van een paar meter heeft.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alsof een zwaar treinstel een remweg heeft van een aantal meters.
Als je denkt dat zo'n trein binnen twee seconden stil staat ben je behoorlijk verkeerd aan het denken...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef VikingGold het volgende:
...Rijdt er een goederentrein voorbij, goed dat is normaal zul je denken. Maar die machinist zit verdomme te bellen. Waarom mogen 6 miljoen automobilisten niet bellen, en hij wel. Dan kun je denken wat boeit jou dat. Maar dat boeit mij inderdaad! Zeker als hij zo'n druk station binnen rijdt als Utrecht centraal behoort hij op te letten, zo meteen valt er een kind op de rails, en kan hij niet remmen omdat hij z'n vrouw even moet melden dat ie net Utrecht centraal binnenrijdt!!!
En wat gebeurde er links van je dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef VikingGold het volgende:
...Rijdt er een goederentrein voorbij, goed dat is normaal zul je denken. Maar die machinist zit verdomme te bellen. Waarom mogen 6 miljoen automobilisten niet bellen, en hij wel. Dan kun je denken wat boeit jou dat. Maar dat boeit mij inderdaad! Zeker als hij zo'n druk station binnen rijdt als Utrecht centraal behoort hij op te letten, zo meteen valt er een kind op de rails, en kan hij niet remmen omdat hij z'n vrouw even moet melden dat ie net Utrecht centraal binnenrijdt!!!
Ja, vastquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef VikingGold het volgende:
Ja, dat voorbeeld was even om de aandacht te trekken.
We hadden net al vastgesteld dat DAT niet het probleem kan zijn voor een bellende machinist.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef VikingGold het volgende:
Ja, dat voorbeeld was even om de aandacht te trekken. Dus jullie aandacht heb ik, maar wat geeft hem het recht om wel als machinist te bellen, maar ik niet als automobilist. Moet je kijken wat er gebeurt als ik in een straat rijd en er komt een kind van achter een auto vandaan, en ik ben aan het bellen.
Je hebt toch gewoon je voet bij de rem en je kijkt toch ook gewoon naar voren neem ik aan. Dus ik zie het probleem nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef VikingGold het volgende:
Ja, dat voorbeeld was even om de aandacht te trekken. Dus jullie aandacht heb ik, maar wat geeft hem het recht om wel als machinist te bellen, maar ik niet als automobilist. Moet je kijken wat er gebeurt als ik in een straat rijd en er komt een kind van achter een auto vandaan, en ik ben aan het bellen.
Vertel dat die ouders van dat kind maar die mij hebben zien bellen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:27 schreef Argento het volgende:
[..]
We hadden net al vastgesteld dat DAT niet het probleem kan zijn voor een bellende machinist.
Waarschijnlijk trap je dan op de remquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:26 schreef VikingGold het volgende:
Ja, dat voorbeeld was even om de aandacht te trekken. Dus jullie aandacht heb ik, maar wat geeft hem het recht om wel als machinist te bellen, maar ik niet als automobilist. Moet je kijken wat er gebeurt als ik in een straat rijd en er komt een kind van achter een auto vandaan, en ik ben aan het bellen.
Je mag best bellen... als het maar handsfree is...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef Tiemie het volgende:
Wie zegt dan dat dat mag? Ik zie zoveel automobilisten bellen, maar dat mag ook niet..
Wat moet ik ze vertellen? Dat ze nog mazzel hebben dat het een auto was die hun straat in kwam rijden en geen goederentrein? Ik denk dat ze dat wel met me eens zouden zijn.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Vertel dat die ouders van dat kind maar die mij hebben zien bellen.
Nou ja, het lijkt me niet dat als het niet mag, dat je gaat bellen als je een overvol station binnenrijdt. Dan wil je gewoon van je baan af.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:28 schreef Tiemie het volgende:
Wie zegt dan dat dat mag? Ik zie zoveel automobilisten bellen, maar dat mag ook niet..
Misschien deed hij de telefoon wel tegen z'n oor omdat de trein zo'n lawaai maakte...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:29 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt me niet dat als het niet mag, dat je gaat bellen als je een overvol station binnenrijdt. Dan wil je gewoon van je baan af.
Cruise controlquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:29 schreef Realzm het volgende:
Maar wat als ie nu moest schakelen? Dan had die machinist toch even een hand te kort om tegelijk te kunnen sturen
Je begrijpt niet dat de situatie waarin een automobilist in een woonwijk rijdt, een wezenlijk andere situatie is dan een machinist van een goederentrein die een station passeert?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:29 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt me niet dat als het niet mag, dat je gaat bellen als je een overvol station binnenrijdt. Dan wil je gewoon van je baan af.
Ik heb nog net z'n nummerbord kunnen onthouden. Dus die krijgt morgen een fikse uitbrander van z'n baas.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:21 schreef Pony-Lover het volgende:
heb je hem aangehouden?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:33 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Ik heb nog net z'n nummerbord kunnen onthouden. Dus die krijgt morgen een fikse uitbrander van z'n baas.
heb je ze nummerbord genoteerd??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:35 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik zag vandaag een auto zonder nummerbord!
De spoorweg politie die met een witte trein met oranje strepen erop + zwaailampen en loeiende sirenes de achtervolging inzet bij een snelheids-overtrederquote:
Nee, hij heeft wel de bestuurder gebeld om 'm attent te maken op het feit dat hij zonder nummerbord reedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
heb je ze nummerbord genoteerd??![]()
"Mag ik uw rail-bewijs even zien?"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:36 schreef Frasier het volgende:
[..]
De spoorweg politie die met een witte trein met oranje strepen erop +zwaailichten en loeiende sirenes de achtervolging inzet bij een snelheids-overtreder.
Als ie zijn voet van de dodemansknop afhaalt stopt die trein wel hoor. heeft ie geen handen voor nodig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef VikingGold het volgende:
...Rijdt er een goederentrein voorbij, goed dat is normaal zul je denken. Maar die machinist zit verdomme te bellen. Waarom mogen 6 miljoen automobilisten niet bellen, en hij wel. Dan kun je denken wat boeit jou dat. Maar dat boeit mij inderdaad! Zeker als hij zo'n druk station binnen rijdt als Utrecht centraal behoort hij op te letten, zo meteen valt er een kind op de rails, en kan hij niet remmen omdat hij z'n vrouw even moet melden dat ie net Utrecht centraal binnenrijdt!!!
"Die is bij deze ingevorderd, u mag niet meer verder rijden. Zullen wij het voertuig voor u wegslepen?"quote:
Als een automobilist zijn voet van het gaspedaal haalt stopt de auto wel hoor. Hij moet het alleen even zien gebeuren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:38 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
Als ie zijn voet van de dodemansknop afhaalt stopt die trein wel hoor. heeft ie geen handen voor nodig.
Je maakt het niet beter zo hoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:40 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Als een automobilist zijn voet van het gaspedaal haalt stopt de auto wel hoor. Hij moet het alleen even zien gebeuren.
Das toch anders. dan rijdt die auto gewoon uit tenzij hij de rem intrapt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:40 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Als een automobilist zijn voet van het gaspedaal haalt stopt de auto wel hoor. Hij moet het alleen even zien gebeuren.
Ik zou er alleen wel ff bij remmen, anders heb je alsnog een remweg die gelijk staat aan die van een trein.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:40 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Als een automobilist zijn voet van het gaspedaal haalt stopt de auto wel hoor. Hij moet het alleen even zien gebeuren.
Een trein heeft een soort van remwegquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:20 schreef VikingGold het volgende:
...Rijdt er een goederentrein voorbij, goed dat is normaal zul je denken. Maar die machinist zit verdomme te bellen. Waarom mogen 6 miljoen automobilisten niet bellen, en hij wel. Dan kun je denken wat boeit jou dat. Maar dat boeit mij inderdaad! Zeker als hij zo'n druk station binnen rijdt als Utrecht centraal behoort hij op te letten, zo meteen valt er een kind op de rails, en kan hij niet remmen omdat hij z'n vrouw even moet melden dat ie net Utrecht centraal binnenrijdt!!!
Joh!?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een trein heeft een soort van remweg
Je reactievermogen heeft vertragingquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Een trein heeft een soort van remweg
Levensgevaarlijk, straks vliegt die trein van het spoor daar bij het station. Alleen om dat de machinist niet zijn beide handen aan het stuur had gehouden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:29 schreef Realzm het volgende:
Maar wat als ie nu moest schakelen? Dan had die machinist toch even een hand te kort om tegelijk te kunnen sturen
Had ik kunnen doen , aan de achterkant zat er wel 1quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
heb je ze nummerbord genoteerd??![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, straks vliegt die trein van het spoor daar bij het station. Alleen om dat de machinist niet zijn beide handen aan het stuur had gehouden.
Ik zie het voor me, een machinist met beide handen zwetend aan het stuur rukkend/corrigerend om de trein niet van het spoor te laten vliegen. En de trein natuurlijk naar links en naar rechts slippend, tot de machinist de macht over het stuur weer terugheeft.
"Toch handig, die slipcursus" denktie dan.
Eindelijk erkenning! Jij begrijpt tenminste het grotere doel achter dit topic! Bedankt, wat is je bankrekeningnummer?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:18 schreef daReaper het volgende:
VikingGold, met dit topic heb je jezelf prima op het niveau van Meki getoond. Gefeliciteerd!
en je bent ook niet de 10e die dit postquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:07 schreef Thrilled het volgende:
Een trein heeft een remweg hoor!!!
Dit is dus sarcasme ok?
En net doen alsof hequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:02 schreef VikingGold het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning! Jij begrijpt tenminste het grotere doel achter dit topic! Bedankt, wat is je bankrekeningnummer?
Ik denk dat deze reactie intussen offtopic is.quote:Op donderdag 16 maart 2006 03:50 schreef SpeedJeffrey het volgende:
Toen ik dinsdag naar Amsterdam ging, stapte ik op in Mariahoeve, dus Den Haag voor de onbekende. Viel het me ook op dat die machinist doodleuk zat te bellen!
Moet ie wel gasgeven.. als je het doet, doe het dan goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:44 schreef blenny het volgende:
"Schat, ik moet even ophangen, er springt iemand voor de trein"
Zoals jouquote:Op donderdag 16 maart 2006 03:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En net doen alsof he
Je bent sneu maar probeert je op zo'n opzichtige manier er onderuit te lullen. Ik kots op lui zoals jou
ik lig dubbelquote:
Telerail is geen GSMquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:42 schreef sociologist het volgende:
wellicht belde hij met de verkeersleiding?![]()
Rails = vooruit en achteruit. Niet links en rechts..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk, straks vliegt die trein van het spoor daar bij het station. Alleen om dat de machinist niet zijn beide handen aan het stuur had gehouden.
Ik zie het voor me, een machinist met beide handen zwetend aan het stuur rukkend/corrigerend om de trein niet van het spoor te laten vliegen. En de trein natuurlijk naar links en naar rechts slippend, tot de machinist de macht over het stuur weer terugheeft.
"Toch handig, die slipcursus" denktie dan.
Ironie en sarcasme zijn voor jou echt compleet onbekende begrippen he?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:20 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Rails = vooruit en achteruit. Niet links en rechts..![]()
![]()
![]()
![]()
het is geen trolleybus..
Met een parachute erachter wel.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Alsof een zwaar treinstel een remweg van een paar meter heeft.
Natuurlijk, denk je echt dat zoiets dan ook binnen 3 meter stilstaat?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:26 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Met een parachute erachter wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |