ik heb op speedtest gekeken, en ik haal gewoon de volle snelheid. circa 350kb/s dus daar ligt het ook niet aan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef Agiath het volgende:
Hier loopt alles soepel
Je internetverbinding is kut
Ik haal 638....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
ik heb op speedtest gekeken, en ik haal gewoon de volle snelheid. circa 350kb/s dus daar ligt het ook niet aan.
ik vind het gewoon raar, omdat eerst niets aan de hand was. en was klikken en kijken om het zomaar te zeggen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:48 schreef BobbyB het volgende:
Ja maar speedtest zegt niks, zoiets is afhankelijk van zoveel factoren, via welke router je zit etc.
Pff, snelheid is niet zo van belang, het gaat om de ping tijd. Site werkt hier trouwens snel, dus het zal toch wel door je eigen verbinding komen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
ik heb op speedtest gekeken, en ik haal gewoon de volle snelheid. circa 350kb/s dus daar ligt het ook niet aan.
Speedtestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:46 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:09 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik haal 1679....
Tja, 20 mbit hé
quote:
Kilobyte bedoel ik natuurlijk. Ik trek als de server aan de andere kant tenminste een beetje fatsoenlijke upload heeft ongeveer tussen de 1,6 en 1,7 MB (megabyte) per sec binnen. Echter komt het helaas niet zo vaak voor dat ik mijn volledige download kan benutten. Het is dan ook alleen nuttig als je veel tegelijk gaat downloaden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:16 schreef Doderok het volgende:
508.5 KByte/sec (=4068 kbps) vanuit België ...
Als jullie het tenminste over speedtest.nl hebben![]()
En iedereen weet toch dat b=bits en B=bytes?
En waarschijnlijk een pak goedkoper dan mijn kabelverbindingquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kilobyte bedoel ik natuurlijk. Ik trek als de server aan de andere kant tenminste een beetje fatsoenlijke upload heeft ongeveer tussen de 1,6 en 1,7 MB (megabyte) per sec binnen. Echter komt het helaas niet zo vaak voor dat ik mijn volledige download kan benutten. Het is dan ook alleen nuttig als je veel tegelijk gaat downloaden.
Hoe lang is een Chineesquote:Op woensdag 15 maart 2006 02:47 schreef ToonKloon het volgende:
Hoe langzaam gaat een graf?
Ja ... laat hem lekkerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |