jawel want daar had ik zin in.....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:30 schreef MatiCe het volgende:
Idd niet zo netjes. maar je moet niet zeuren.
die deed het al....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:42 schreef IETE het volgende:
anders maak je 2 topics,
zielpoot!
Wees blij dat je meter het weer doet!
Idd. zijn ze niet wettelijk verplicht dat jij je meter zelf kunt controleren samen met de instalateur en er dus ook voor tekenen moeten? Ben erg beniewd hoe dit nou wettelijk geregeld is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef TheOneAndOnly het volgende:
en als ik bij moet betalen bij waterleverancier dien ik bezwaar in.... ik heb niet getekend voor de eindstand van de oude meter......
inderdaad, vraag ik me ook af.... vandaar topic ook in [WGR]quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:45 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Idd. zijn ze niet wettelijk verplicht dat jij je meter zelf kunt controleren samen met de instalateur en er dus ook voor tekenen moeten? Ben erg beniewd hoe dit nou wettelijk geregeld is.
Bij de electrischiteits meter had ik het zelf al opgenomen , maar ik werd er nog bij geroepen en waar ik bij stond werden de standen opgeschreven en moest ik het controleren en er voor tekenen , waarbij ik direct een copie kreeg voor mijn eigen administratie.
Ik heb meer behoefte aan een ambulance op zo'n moment.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:17 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Door huilies als jij die aangifte doen van elke scheet kun je straks weer een uur op de politie liggen wachten als je bent aangereden.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Laatst brief gehad dat de watermeter vervangen moest worden en dat er een monteur langs kon komen..... nou ok, afwachten dan maar....
Ligt er vandaag een brief in de brievenbus dat de watermeter vervangen is.... ik:![]()
Ik naar boven, ik vraag aan mijn vriend die de hele dag thuis was: heb jij vandaag iemand gezien van de watermeter? zij:nee?
ik bellen met die toko hoe hun in mijn meterkast kunnen, vraagt hij: zit jou meterkast aan de buitenkant van je huis? ik: ja maar dat is GEEN rede om zonder MIJN toestemming dan maar een meter te vervangen aan gezien het MIJN meterkast is.... hij:![]()
Hij zou het uitzoeken zei die, tot nu toe nog niks gehoord maar als ik er achter kom dat de huismeester of hun erin geweest is/zijn zonder mijn toestemming dan kan/kunnen die lachen.... ik GVD een woning kopen en hi/zijj zonder toestemming erin.....![]()
zo, dat wilde ik even kwijt..... en als ik bij moet betalen bij waterleverancier dien ik bezwaar in.... ik heb niet getekend voor de eindstand van de oude meter......
Had hier een paar jaar geleden hetzelfde, alleen een beetje erger!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Laatst brief gehad dat de watermeter vervangen moest worden en dat er een monteur langs kon komen..... nou ok, afwachten dan maar....
Ligt er vandaag een brief in de brievenbus dat de watermeter vervangen is.... ik:![]()
Ik naar boven, ik vraag aan mijn vriendin die de hele dag thuis was: heb jij vandaag iemand gezien van de watermeter? zij:nee?
ik bellen met die toko hoe hun in mijn meterkast kunnen, vraagt hij: zit jou meterkast aan de buitenkant van je huis? ik: ja maar dat is GEEN rede om zonder MIJN toestemming dan maar een meter te vervangen aan gezien het MIJN meterkast is.... hij:![]()
Hij zou het uitzoeken zei die, tot nu toe nog niks gehoord maar als ik er achter kom dat de huismeester of hun erin geweest is/zijn zonder mijn toestemming dan kan/kunnen die lachen.... ik GVD een woning kopen en hi/zijj zonder toestemming erin.....![]()
zo, dat wilde ik even kwijt..... en als ik bij moet betalen bij waterleverancier dien ik bezwaar in.... ik heb niet getekend voor de eindstand van de oude meter......
Dat is dus gewoon huisvredebreuk lijkt me.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:57 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Had hier een paar jaar geleden hetzelfde, alleen een beetje erger!
Ik kom thuis, zit mijn vriendin jankend op bed, ik vragen wat is er aan de hand, zij:
Ik kwam net thuis en ging me douchen, kom ik uit de douche hoor ik iemand zeggen:
Niet schrikken, wij zijn van de bouwvereniging.
Stonden er dus godverdomme 3 kerels in ons huis om ff naar de verwarming te komen kijken???
Jammer dat ik niet thuis was op dat moment.![]()
Het blijkt dus wel dat dat soort clubs gewoon een reservesleutel achterhouden en die dus ook gebruiken! (misbruiken)
Als ik thuis was geweest waren er geheid klappen gevallen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:06 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon huisvredebreuk lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |