Dat zeg ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het benadeelt niet het beste team of het mindere team... Het is om het even volgens mij. Ik zie niet in waarom die regel weg zou moeten....
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord FC Utrecht ruikt aan CL voetbal. Dat zijn ze daar al lang niet meer gewend.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Come on Villareal!!
Lees terug.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:37 schreef frank07 het volgende:
[..]
ik zie t verband tussen inter - ajax en dolfje niet..
Daar denk ik graag aan 1-0 in boekarestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef Nega het volgende:
Alsof ik nu aan Feyenoord wil denken verdomme.
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
Come on Villareal!!
Ja, omdat Feyenoord zo slecht is. Ik wil er nu verdomme niet aan denken!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Daar denk ik graag aan 1-0 in boekarest
Die gast spoort echt niet volgens mij. Ik vraag me af over welke wedstrijd hij het heeft.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef LudoSanders het volgende:
Iemand de wedstrijd opgenomen voor Olaf, zodat hij deze nog eens rustig kan nakijken?
Je zou maar van club veranderen omdat het sportief even minder gaat, wat een kut kneus ben je dan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Je zou hier maar een kaartje voor hebben gekocht, wat een kut wedstrijd.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:36 schreef cultheld het volgende:
Feyenoord ruikt aan CL voetbal. Dat zijn ze daar al lang niet meer gewend.
olaf korsakoffquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Die gast spoort echt niet volgens mij. Ik vraag me af over welke wedstrijd hij het heeft.
Eens. Ajax heeft net wat teveel prutsers met een te vrijblijvende instelling op het veld staan. Zo'n Lindenbergh achter de microfoon ook weer... Wat een onzin kraamt die vent uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:38 schreef Saekerhett het volgende:
Wat een KUTinstelling van sommige Ajacieden zeg, echt niet normaal.
Pienaar, Lindenbergh, Boukhari, Juanfran
De enige Ajacieden die een voldoende haalden: Trabelsi, Rosenberg, Maduro. Huntelaar was onzichtbaar, maarja die werd dan ook erg strak gedekt. Is niet erg, hij kan nog veel leren. Maar die KUTinstelling van sommigen
Doe jij FF normaal kneusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef LuukBes het volgende:
Smerige flikkers van Ajax ook altijd. Kapot trappen die spelers wegens wanprestatie's.
Zucht......................................................quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:39 schreef okee6 het volgende:
[..]Play-offs zijn een loterij. En als AZ Feyenoord voorblijft, zou Ajax daarin al een te lastige tegenstander kunnen zijn. Goed/slecht seizoen of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |