maar er zijn pas 4 afleveringen geweest ofzoquote:Op dinsdag 18 april 2006 22:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik denk van wel, voor dit seizoen.
Volgens Gordon gaan ze door met de serie dat vertelde hij bij Catherine Keijl![]()
Dat vertelde Gordon ook vanmiddag aan Catherine, dat Gerard de laatste 2 afleveringen geen tijd had om aan de serie mee te doen.quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:28 schreef Repeat het volgende:
[..]
maar er zijn pas 4 afleveringen geweest ofzo
Dat waren niet vertoonde afleveringen !quote:
Ja, ik vond het ook leuk.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:59 schreef Urquhart het volgende:
Het was uiteindelijk nog wel een leuke uitzending
Gelukkig komt er weer een nieuw seizoen aan.
Eerste seizoen vond ik ook leuker als in dit seizoenquote:Op woensdag 19 april 2006 17:12 schreef BobbyJames het volgende:
Mwah ..ik vind het eigenlijk steeds minder leuk worden.
Eenshquote:Op woensdag 19 april 2006 17:44 schreef Urquhart het volgende:
Wellicht is het wel goed om nu iets langer met het volgende seizoen te wachten.
Herhaling van vorig seizoen. Als ik dat zo op de site van Talpa lees komt die aflevering met die palingvissers er weer op.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:57 schreef Repeat het volgende:
Het komt dus wel weer vanavond!
quote:Op dinsdag 18 april 2006 22:37 schreef Borreke het volgende:
moet er nog steeds om lachen, vooral als er een weer zo hard boert
dank uquote:Op dinsdag 18 april 2006 16:26 schreef WatEenGelul.nl het volgende:
[..]
D'r is helemaal geen breuk, slechts een verandering van het contract, van vast naar freelance. Met name zijn regelmatig terugkerende ziekteverschijnselen geven problemen bij een vast contract. Niets meer, niets minder.
Dacht ik ook, maar blijkbaar gaan ze toch kijken of er nog plaats is in hun drukke agendaquote:Op donderdag 15 juni 2006 13:42 schreef Repeat het volgende:
ik dacht juist dat ze er wel even genoeg van hadden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |