quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:20 schreef XiChico het volgende:
Heel anders. Duh. Denk je nou echt dat er mensen zijn die Fipo roepen als ze als eerst hun reactie geven tijdens de vergadering? Of het kassameisje wat FiPo roept voordat ze assistentie voor kassa 2 vraagt.
Verkapte FiPo
Zo denk ik er ook overquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef Met-Yvana het volgende:
Oh er zit een wereld van verschil tussen. Als ik met mijn vriendinnen omga, gaat alles volgens de vaste ,,rolverdeling" en hier ben je zo heerlijk,,individueel"![]()
In mijn omgeving zie ik ook vaak mensen met iets vergelijkbaars. Die willen hun mening wel geven maar kunnen op dat moment even niet uit hun woorden komen of wetenneit hoe ze hem meoten formuleren. Dit kunnen ze achter een toetsenbord blijkbaar beter omdat je dat ook na kan denken hoe je het moet brengen..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:23 schreef Tjahzi het volgende:
Meningen uit ik minder sterk in mijn sociale leven. Ik uit ze wel, maar vind het fijn dat je er op fok over kunt schrijven. Kun je toch je toch duidelijker verwoorden dan irl.
Ik sla inhet echt ook niet zo vaak met een hamer op mn hoofd neequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:28 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben op het forum precies hetzelfde als in het echte leven.
Met uitzondering van sommig taalgebruik natuurlijk. En ik gebruik iets minder smilies in het echt
.
met andere woorden durf je dus alleen op Fok echt jezelf te zijn..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef Met-Yvana het volgende:
Oh er zit een wereld van verschil tussen. Als ik met mijn vriendinnen omga, gaat alles volgens de vaste ,,rolverdeling" en hier ben je zo heerlijk,,individueel"![]()
Als je dit soort topics opent is Fok zeker wel erg belangrijk voor je hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef Silven het volgende:
De hamvraag,
Ziet je sociale/dagelijks leven er heel anders uit dan op Fok? Dus meningen die je hier uit, uit je die ook in real life? Of hou je sommige dingen voor jezelf en gooi je het er hier op Fok uit?
Als je mn postcount ziet en wanneer ik geregistreerd ben valt dat ook wel meequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:30 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Als je dit soort topics opent is Fok zeker wel erg belangrijk voor je he![]()
Tuurlijk! Je kan als je in een groepje zit niet jezelf zomaar kritisch opstellen tegen je vriendinnen , dan knikkeren ze je er voor je het weet eruitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
met andere woorden durf je dus alleen op Fok echt jezelf te zijn..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je kan als je in een groepje zit niet jezelf zomaar kritisch opstellen tegen je vriendinnen , dan knikkeren ze je er voor je het weet eruit!
Alles klar!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:31 schreef Silven het volgende:
[..]
Als je mn postcount ziet en wanneer ik geregistreerd ben valt dat ook wel meeen jij reageert erop
![]()
dan geef je ze toch een snoepje om het goed te makenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je kan als je in een groepje zit niet jezelf zomaar kritisch opstellen tegen je vriendinnen , dan knikkeren ze je er voor je het weet eruit!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:32 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik snap het.quote:1988-09-19
Ben zelf ook 16 en zie in mn omgeving figuren die zo Maikuuul zouden kunnen zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:36 schreef descendent1 het volgende:
Tuurlijk niet; hier loop je veel meer te klieren en heb je een veel grotere bek; ik denk wel dat dit voor 99% van de Fokkers geldt (tenminste in fora als de KB. Of is er iemand die denkt dat een user als Maikuuul in het echt ook zo'n afwazige uberjosti is?![]()
![]()
in het echt ben ik wel leukquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef Silven het volgende:
De hamvraag,
Ziet je sociale/dagelijks leven er heel anders uit dan op Fok? Dus meningen die je hier uit, uit je die ook in real life? Of hou je sommige dingen voor jezelf en gooi je het er hier op Fok uit?
Mmh ze is nu dan dus 17.. snap ik er eigenlijk nog steeds geen fuck vanquote:
ach.. de nieuwe BreEzaH-generatiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Mmh ze is nu dan dus 18.. snap ik er eigenlijk nog steeds geen fuck van![]()
Hangt ervan waar en bij welke mensen ik ben; ik heb nog wel eens de neiging om mensen die ik mag te klieren; ooit is wel eens voorgekomen dat een meisje dat ik kende dacht dat ik een gruwelijke hekel aan dr had, terwijl ik haar eigelijk best mocht, maar dat is ook al weer een behoorlijk aantal jaartjes geleden.. .quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:41 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben IRL wat banger dat mensen me niet aardig vinden dan hier. Verder vrijwel hetzelfde, maar door voorgenoemd ben ik IRL wat stiller met mijn mening.
Helemaal mee eens. Ik ben hier toch wel vrijer in mijn uitlatingen. Dit is lekker anoniem, en dat is toch heel anders dan irl.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:36 schreef descendent1 het volgende:
Tuurlijk niet; hier loop je veel meer te klieren en heb je een veel grotere bek; ik denk wel dat dit voor 99% van de Fokkers geldt (tenminste in fora als de KB. Of is er iemand die denkt dat een user als Maikuuul in het echt ook zo'n afwazige uberjosti is?![]()
![]()
Dat maak je hier ruim goedquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:41 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben IRL wat banger dat mensen me niet aardig vinden dan hier. Verder vrijwel hetzelfde, maar door voorgenoemd ben ik IRL wat stiller met mijn mening.
17 rekenwonderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:40 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Mmh ze is nu dan dus 18.. snap ik er eigenlijk nog steeds geen fuck van![]()
Als je t over de duivel hebt...quote:
Dat zegt ze niet, in haar vriendinnengroepje...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:29 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
met andere woorden durf je dus alleen op Fok echt jezelf te zijn..
ik hou van jequote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:48 schreef Mute_Me het volgende:
[..]
Dat zegt ze niet, in haar vriendinnengroepje...
Fok is voor mij een combinatie van serieuze zaken en flauwekul. Ik post ook in seriueze top-ics, maar vind het ook wel leuk om een beetje een discussie op gang te brengen en mensen wat te prikkelen (rel schoppen ofzo).quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:49 schreef Electrified het volgende:
Voor de rest denk ik niet dat m'n dagelijks leven te vergelijken valt met wat ik op Fok doe. Het zijn voor mij twee totaal verschillende dingen.
sluit maar achteraan in de rijquote:
Dat kan natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:58 schreef Herald het volgende:
ik heb zo'n kutleven dat ik zou willen dat ik enkel een Fok!leven had
Nee, ik uit me niet zo heel anders, ben wat stiller irl vooralquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef Silven het volgende:
De hamvraag,
Vindt je dat werkelijk, heb ik dus helemaal niet, vind het vele malen makkelijker mijn meningen in het echte leven te uiten dan hier, je mist zoveel in het geschreven woord...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:23 schreef Tjahzi het volgende:
Meningen uit ik minder sterk in mijn sociale leven. Ik uit ze wel, maar vind het fijn dat je er op fok over kunt schrijven. Kun je toch je toch duidelijker verwoorden dan irl.
als je goed kunt schrijven is het geen probleem je erg krachtig te uiten op schrift. vele malen krachtiger dan een onvoorbereide monoloog.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Vindt je dat werkelijk, heb ik dus helemaal niet, vind het vele malen makkelijker mijn meningen in het echte leven te uiten dan hier, je mist zoveel in het geschreven woord...
Agrees ^^quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef electricity het volgende:
[..]
als je goed kunt schrijven is het geen probleem je erg krachtig te uiten op schrift. vele malen krachtiger dan een onvoorbereide monoloog.
Precies, als je niet op fok zit pas je je aan aan de omgeving en vrienden enzo..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:21 schreef Met-Yvana het volgende:
Tja, kan zijn, maar je mist non-verbale comminucatie en dat is als je om moet gaan met mensen toch een gemis...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:26 schreef electricity het volgende:
[..]
als je goed kunt schrijven is het geen probleem je erg krachtig te uiten op schrift. vele malen krachtiger dan een onvoorbereide monoloog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |