Als DAT onze cultuur is die we uit willen dragen, dan zou ik nu graag een pil van Drion willen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:58 schreef Arendt het volgende:
Omdat voetbal cultúúr is, jongen. Later, als je groot bent, zul je voetbal gaan waarderen.
quote:"sorry dames en heren, we moeten deze wedstrijd even onderbreken want vanavond vindt er een unieke uitvoering van Bach's Musikalisches Opfer plaats"?
Er wordt geen ruimte vrijgemaakt voor Poep Aan De Bal 7 of dergelijke onzin, alleen voor de Tsjempjuns Liek, de UEFA - cup en het WK. En het EK.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:59 schreef flugeltje het volgende:
Eens met TS.... Als het nu om Oranje gaat ofzo kan ik er nog inkomen. Maar tegenwoordig wordt zelfs voor 'FC ons dorp" al ruimte ingepikt van goeie programma's
Men meent zo'n beetje elk programma (vooral op de radio) te moeten onderbreken als er een of andere voetbalwedstrijd is. Dat gebeurt om de haverklap, dan zit je lekker te luisteren naar een programma als kunststof en dan wordt er opeens ingebroken door zo'n infantiel schreeuwende pseudohooligan aka "sportverslaggever" omdat "het nu toch wel heel spannend wordt". FLIKKER OP ALS IK VOETBAL HAD WILLEN VOLGEN HAD IK GEEN CULTUURPROGRAMMA OPGEZET!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:58 schreef HassieBassie het volgende:
Wat voor een ontzettend geweldig programma mis ik nu dan?
De programma's die onderbroken worden zijn netzogoed live hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:03 schreef HassieBassie het volgende:
Mar om antwoord op je vraag te geven: Omdat voetbal LIVE is. Vantevoren opgenomen programma's kan je altijd later uitzenden.
Welk briljantje ben ik nu aan het missen dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:14 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
De programma's die onderbroken worden zijn netzogoed live hoor.
Dit vindt ik toch weer zo,n ongelooflijke mongolen redenatie.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef Arendt het volgende:
Ongelofelijk dat er écht mannen zijn die niet van voetbal houden. Ben je niet homo, toevallig?
Tis en blijft een boerensport.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:12 schreef risible het volgende:
Onderontwikkelden houden van schoppen.
Nee hoor, ik ben moslim.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:11 schreef Arendt het volgende:
Ongelofelijk dat er écht mannen zijn die niet van voetbal houden. Ben je niet homo, toevallig?
Nee, ik had meestal wel wat beters te doen dan gymnen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dan kijk je toch lekker wat anders, genoeg andere kanalen waar geen voetbal op is.
En gelukkig houdt een groot deel van de wereldbevolking wel van deze schitterende sport.
De haat jegens voetbal komt meestal voort uit x-benige types, die vroeger als laatste werden gekozen tijdens een gymles op school.
Gefrustreerde x-benerts
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |