Eerste vraag die ze bij ons in het ziekenhuis stellen als je binnekomt. Heb je de dokter al gebeld?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:18 schreef tonks het volgende:
Denk niet dat je de huisarts belt voor een noodgeval
Bij mij op het werk werkt die 5 niet helaas.... Maar dat is weer een klaagtopic op zichquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:23 schreef Bob-B het volgende:
omg debiel
1) als een lijn in gesprek is douw je een 5
2) je laat je nooit advies geven door een assistent, daar betaal je de fokking dokter voor en niet een veredelde secretaresse die de telefoon aanneemt. (Tegen mij zei ze: je hebt gewoon een schorre keel, koop maar keelsnoepjes... ik: de tering, ik wil naar de dokter, dokter: je hebt ontstoken amandelen, je had niet veel later moeten komen anders hadde ze eruit gemoeten, hier heb je antibiotica...)
ja, kon je niet gewoon naar de dokter toè of is dat ver weg?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Die student is gewoon arts hoor, flugeltje.
Maar ze mogen daar wel eens een wachtdingetje op de telefoon installeren. Dit is natuurlijk knudde, dat je steeds moet terugbellen als het in gesprek is.
Het is niet zo gek ver weg, maar omdat m'n oude dokter dus overleden is en de druk daardoor nogal groot is werken ze momenteel alleen op afspraak.... Moet je er natuurlijk wél tussen kunnen komen om een afspraak te maken...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:31 schreef murp het volgende:
[..]
ja, kon je niet gewoon naar de dokter toè of is dat ver weg?
Ik weet dat ie in principe al een studie afgerond heeft, maar ik heb er niet zo'n vertrouwen meer in sinds ie 10 minuten bezig was om dat oording op de juiste manier in m'n oor te proppen zodat ie ook iets kon zienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Die student is gewoon arts hoor, flugeltje.
Maar ze mogen daar wel eens een wachtdingetje op de telefoon installeren. Dit is natuurlijk knudde, dat je steeds moet terugbellen als het in gesprek is.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:32 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is niet zo gek ver weg, maar omdat m'n oude dokter dus overleden is en de druk daardoor nogal groot is werken ze momenteel alleen op afspraak.... Moet je er natuurlijk wél tussen kunnen komen om een afspraak te maken...
Als het te lang duurt ga ik er idd heen... Volgens de studentendokter zitten m'n buizen van eustachius (of zoiets) harstikke dicht en word ik daardoor steeds opnieuw grieperig en hoor ik m'n hart in m'n oor gonzen. (zeer irritant) Met de neusspray zouden m'n oren binnen een paar weken moeten ploppen. Inmiddels zijn we meer dan twee weken verder en is er niet alleen nog niets geplopt. De druk op m'n hoofd wordt ook steeds erger. (inclusief hoofdpijn) Aangezien ik iedere dag weer een beetje dover raak wil ik wel eens weten of het zo wel klopt.... Maar goed, morgen nog een laatste poging anders rij ik er donderdag heen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Aan keelpijn kan een arts ook niets doen, dat moet je uitzieken.
Maar ik zou er morgen gewoon heengaan als je er niet tussen kan komen met de telefoon.
Ik denk dat hij gelijk heeft, maar ik denk ook dat je hardnekkige buisjes hebtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Als het te lang duurt ga ik er idd heen... Volgens de studentendokter zitten m'n buizen van eustachius (of zoiets) harstikke dicht en word ik daardoor steeds opnieuw grieperig en hoor ik m'n hart in m'n oor gonzen. (zeer irritant) Met de neusspray zouden m'n oren binnen een paar weken moeten ploppen. Inmiddels zijn we meer dan twee weken verder en is er niet alleen nog niets geplopt. De druk op m'n hoofd wordt ook steeds erger. (inclusief hoofdpijn) Aangezien ik iedere dag weer een beetje dover raak wil ik wel eens weten of het zo wel klopt.... Maar goed, morgen nog een laatste poging anders rij ik er donderdag heen...
ja, wel zo handigquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:39 schreef flugeltje het volgende:
Maar goed, morgen nog een laatste poging anders rij ik er donderdag heen...
Het zit erg diep vrees ik. M'n neus is ook helemaal niet verstopt.... En die stekende hoofdpijn en druk als ik kuch ofzo maakt het gewoon lastig. Maar goed, de échte klacht was de slechte bereikbaarheid geloof ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gelijk heeft, maar ik denk ook dat je hardnekkige buisjes hebtEn het lijkt erop dat ook je bijholten zijn volgelopen (de druk + hoofdpijn). Ik denk dat hij iets anders moet verzinnen.
rare vraag: heb je al geprobeerd om te stomen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:46 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het zit erg diep vrees ik. M'n neus is ook helemaal niet verstopt.... En die stekende hoofdpijn en druk als ik kuch ofzo maakt het gewoon lastig. Maar goed, de échte klacht was de slechte bereikbaarheid geloof ik
Er stond 'bezet' in het display... Dus dat klopte welquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:53 schreef Pony-Lover het volgende:
nam ze niet gewoon wel op maar kom jij het niet horen omdat je oren het niet doen?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:47 schreef murp het volgende:
[..]
rare vraag: heb je al geprobeerd om te stomen?
redial, re-dial, opnieuw hetzelfde nummer bellenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |