politiemensen zijn ook zo'n rare mensenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:11 schreef Bob-B het volgende:
wat is je probleem...
ja zoiets..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef Thrilled het volgende:
Door de zenuwen van het plotselinge contact met de buitenwereld vergat hij de weg, even later kwam hij tot rust, wist de weg toen wel, kwam dezelfde man weer tegen, vermande zichzelf, en vertelde de goede weg...
de politieman tikte een paar x tegen zijn voorhoofd en ik zag zn amandelen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef Camplo het volgende:
Je kreeg geen eens een waarschuwing, dus geen reden tot klagen.
Ben jij vroeger heel erg gepest?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:19 schreef PDOA het volgende:
Politie, je fokking beste vriend
Het is een varken, dat de dood verdient!
Ah, dus uit angst stuurde hij, ondanks dat hij de weg niet wist, de automobilist toch maar een kant op, wellicht de verkeerde. Daarna schoot de juiste route TS te binnen en besefte hij dat hij de automobilist inderdaad de verkeerde kant op had gestuurd. Meteen vermande hij zich, reed hij de man klem om hem de juiste route te vertellen....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:17 schreef Thrilled het volgende:
Door de zenuwen van het plotselinge contact met de buitenwereld vergat hij de weg, even later kwam hij tot rust, wist de weg toen wel, kwam dezelfde man weer tegen, vermande zichzelf, en vertelde de goede weg...
Je kan ook gewoon zeggen: ah ik snap het, in plaats van mijn hele verhaal over te typen in nét iets andere woorden...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah, dus uit angst stuurde hij, ondanks dat hij de weg niet wist, de automobilist toch maar een kant op, wellicht de verkeerde. Daarna schoot de juiste route TS te binnen en besefte hij dat hij de automobilist inderdaad de verkeerde kant op had gestuurd. Meteen vermande hij zich, reed hij de man klem om hem de juiste route te vertellen....![]()
Hmmm.... Baas b en Frans hadden topicstarter ook moeten noemen in dat helden nummer.
nu ik zo er over ga denken, heb ik hem alsnog de verkeerde kant op gestuurd..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:21 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ah, dus uit angst stuurde hij, ondanks dat hij de weg niet wist, de automobilist toch maar een kant op, wellicht de verkeerde. Daarna schoot de juiste route TS te binnen en besefte hij dat hij de automobilist inderdaad de verkeerde kant op had gestuurd. Meteen vermande hij zich, reed hij de man klem om hem de juiste route te vertellen....![]()
Hmmm.... Baas b en Frans hadden topicstarter ook moeten noemen in dat helden nummer.
Sorry, ik kwam even niet op die woorden maar ik had inderdaad ook gewoon kunnen zeggen: "ah ik snap het", in plaats van dat ik jouw hele verhaal met net iets andere woorden had overgetypt. Excuus.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen: ah ik snap het, in plaats van mijn hele verhaal over te typen in nét iets andere woorden...![]()
Je moest zeker kutjes likken van lekkere wijven terwijl je homo was he!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:23 schreef murp het volgende:
[..]
neuh.. viel wel mee... ik werd altijd gepest door mijn intiligente![]()
Je toverde een glimlach op mijn gezicht, bedankt hiervoorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Sorry, ik kwam even niet op die woorden maar ik had inderdaad ook gewoon kunnen zeggen: "ah ik snap het", in plaats van dat ik jouw hele verhaal met net iets andere woorden had overgetypt. Excuus.
Zie je Thrilled, door mijn uitleg, niet door die van jou!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:22 schreef murp het volgende:
[..]
nu ik zo er over ga denken, heb ik hem alsnog de verkeerde kant op gestuurd..![]()
hij had niet links af moeten slaan maar rechts af...
It's a conspiracyquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zie je Thrilled, door mijn uitleg, niet door die van jou!![]()
nee, ik kreeg Prive les van mijn leraarquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:24 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je moest zeker kutjes likken van lekkere wijven terwijl je homo was he!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |