Hij is geschikt voor CF staat er in de specs, dus neem ik daar straffeloos aan dat die CF converter gewoon volwaardige CF stroompjes levert.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:45 schreef Muk het volgende:
plan! maar zou de software in de a100 niet hetgeen zijn wat mogelijk maakt een memorystick te lezen/schrijven via de adapter? in andere woorden dat je kaartlezer m niet zou herkennen?
Maar die camera slikt 2 type geheugen kaartenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:27 schreef ChatChewbacca het volgende:
[..]
in een 1D mkII passen ook SD kaarten
die adapter wordt bij de A100 gewoon meegelverd. je hoeft hem dus niet eens los te kopen. Dat zal bij de A10 en de A1 wel anders zijn denk ik, maar je weet het nooit.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:49 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Hij is geschikt voor CF staat er in de specs, dus neem ik daar straffeloos aan dat die CF converter gewoon volwaardige CF stroompjes levert.
Dus je denkt dat hij z'n D50 het beste kan reggen op de site van Canon?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:24 schreef ebeaydojraes het volgende:
canon nederland is ook onderdeel van canon europa...
't is sneller dan na de intro van de D200.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 21:28 schreef calvobbes het volgende:
En al "leverbaar" van 11 september...
Kan nu beter worden natuurlijk, nu Nikon het lekker zelf in handen houdt.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't is sneller dan na de intro van de D200.
Hoewel het natuurlijk afwachten is in welk getallen ze naar NL komen...
precies... ik hoop er wel op nu ze het zelf doen...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:35 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kan nu beter worden natuurlijk, nu Nikon het lekker zelf in handen houdt.
Dat zei ik ook jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
September heb ik al vaker gehoord. Ik wil dat ding eerst in mijn handen hebben gehad, maar ik twijfel of ik wil upgraden van de D70s naar de D80. Die D70s maakt toch ook al heel prettige plaatjes en ik heb ook nog wat glas-upgrades op mijn verlanglijstje staan.
lolquote:
meteen als de wereld boem gaat kan iedereen mooi met de D80 foto's maken ervanquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:37 schreef veldmuis het volgende:
11 September is natuurlijk wel een apart gekozen datum.
Ik wil iig nog:quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 23:24 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
lolIk zie het nu ook
Ik heb op de lijst staan:
70-200 ED F2.8 VR in plaats van 80-200 2.8D ED draaizoom
18-200 VR als vakantielens
Tamron SP AF90mm F/2.8 Di Macro 1:1
SB800 in plaats van of naast SB600
En mijn budget is niet onbeperkt dus zo een minor camera upgrade heeft niet mijn hoogste prioriteit. Maar goed, misschien wordt ik wel heel hebberig als ik 'm in handen heb gehad en wat plaatjes heb kunnen schieten. Als ie binnen is ga ik in ieder geval even kijken of ik er mee mag spelen.
Inca BV. wilde het nooitquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:31 schreef Tokus het volgende:
eh, ik heb daar een paar weken terug al handleidingen gedownload. Is dat zo heel nieuw dan?
Ze lijken mij precies even goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:09 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
...
Maar is de 18-135mm Lens nou zo heel veel beter dan de 18-135mm Lens?
...
ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 14:47 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Inca BV. wilde het nooit
Omdat je alleen handleiding download als je een grijze import camera hebt (en die zijn niet ingevoerd via Inca dus verdienen zij er niets op etc)....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |