abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36028782
Het zijn stuk voor stuk criminelen, die Marco en zijn moeder - maar ze krijgen wel mooi hun zin en mogen papa gewoon begraven en een beetje zielig gaan doen voor de camera
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:36:50 #2
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_36028803
Slobodan mijn homie!
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_36028862
En, vertel eens SCH, waarom zijn die Marco en z'n moeder criminelen?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_36028877
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En, vertel eens SCH, waarom zijn die Marco en z'n moeder criminelen?
pi_36028888
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Sjonge, nu al met je bek vol tanden? Dat ben ik niet gewend van je .
pi_36028932
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nee maar met zo'n vraag suggereer je dat het mogelijk niet zou zijn? Is dat zo?
Het is niet zo moeilijk om een flinke rij aanklachten te posten als je dat wilt.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:42:08 #7
82589 S-Two
barba macacu
pi_36028937
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_36028963
quote:
De gewezen playboy en koning van de Joegoslavische onderwereld, Marko Milosevic, heeft een visum gekregen om dinsdag zijn overleden vader op te halen. De zoon van Slobo en Mira staat sceptisch tegenover de Servische autoriteiten en vreest dat hij en zijn moeder bij een begrafenis van zijn vader in Belgrado niet veilig zullen zijn. In Servië denkt men met weinig warme gevoelens terug aan de jaren dat Mini Milosevic rondscheurde in zijn snelle sportwagens, mensen afperste, bedreigde, aftuigde en volgens sommigen zelfs liet vermoorden. Hij maakte zijn school niet af, reed dure auto's aan gort, ontdook de belasting en is dol op muziek en pistolen. De Joegoslavische onderwereld zou hem op de hielen hebben gezeten en nog een appeltje met hem te schillen hebben gehad, toen hij door de val van zijn vader in 2000 geen bescherming meer genoot. "Ik ben vertrokken omdat ik vreesde voor de veiligheid van mijn familie", verklaarde de voormalige eigenaar van een discotheek, een pretpark , een bakkerij, een cosmeticawinkel, pizzeria's, taxfree-winkels en een radiostation indertijd. De nachtclub en het pretpark gingen wegens gebrek aan belangstelling over de kop. Tot een aanklacht tegen Marko Milosevic kwam het slechts één keer. Nadat hij een tegenstander van zijn vader had afgetuigd, dreigde hij de man met een kettingzaag (!) af te maken. De man zag wijselijk van de aanklacht af
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_36028983
quote:
Een Servische rechtbank heeft maandag een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen Marko Milosevic, de zoon van de Joegoslavische ex-president Slobodan Milosevic. Hij wordt gezocht wegens het ontvoeren, mishandelen en bedreigen van een vooraanstaand lid van de oppositie toen zijn vader nog de sterke man was in Belgrado.
pi_36029007
quote:
BELGRADO (ANP) - Marko Milosevic, de zoon van de voormalige Joegoslavische president Slobodan Milosevic, heeft de Servische maffia in het najaar van 2000 tweeëneenhalf miljoen euro geboden om de Servische premier Zoran Djindjic uit de weg te ruimen.
pi_36029077
Het hele bestuur wat daar is of komt is zo corrupt en powerhungry als het maar kan
Mijn motto: Drink, dans, heb lief en verkracht.
pi_36029194
Een aanklacht maakt hem nog niet schuldig, toch?

En zelfs al zou hij schuldig zijn aan misdrijven, betekent dat dan dat hij niets om z'n vader mag geven?
pi_36029244
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Prima, dan denk jij toch lekker dat die familie brandschoon is
quote:
En zelfs al zou hij schuldig zijn aan misdrijven, betekent dat dan dat hij niets om z'n vader mag geven?
Oh ja hoor, moet ie vooral doen. Maar ik vind het misselijk dat hij krijgt wat hij wil - de slachtoffers staan maar mooi met lege handen.
  dinsdag 14 maart 2006 @ 17:55:11 #14
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_36029275
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Nou ja; zoonlief wordt in Servie gezocht voor een misdrijfje of wat als ik me niet vergis; iets met kettingzagen onder andere geloof ik... Maar dan komt meneer niet opdagen en vlucht naar Rusland.
Dus als t m WEL uitkomt, dan komt ie wel naar Servie (om zn vader te begraven), maar als ie zich voor eventuele misdaden moet verantwoorden niet. Hij mag wel om zijn vader geven; maar ik vind niet dat ie zo maar Servie inmag nu zonder opgepakt te worden.... (wat waarschijnlijk gaat gebeuren..)
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
pi_36030908
Toch wel typisch dat er altijd wel weer mensen zijn die relativerend over dit soort corrupte lui praten.
pi_36030987
Marco Milosevic heeft anders wel een mooi bedrijf

http://www.fap.co.yu/

Alleen die naam he?
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 19:04:07 #17
138438 crew  Pizzakoppo
pi_36031062
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:00 schreef SCH het volgende:
Toch wel typisch dat er altijd wel weer mensen zijn die relativerend over dit soort corrupte lui praten.
Ja ze zijn er altijd, als er een verkrachter wordt vermoord is er altijd 1 die roept dat het niet verdiend was
pi_36032732
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
Prima, dan denk jij toch lekker dat die familie brandschoon is
Wie zegt dat ik dat denk?
quote:
Oh ja hoor, moet ie vooral doen. Maar ik vind het misselijk dat hij krijgt wat hij wil - de slachtoffers staan maar mooi met lege handen.
Ach, ik draag hem niet voor voor een Nobelprijs voor de vrede hoor., ben maar niet bang ,
pi_36033025
die Marco is toch zeker niet zo'n type Mark Thatcher he?
pi_36046171
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 19:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik dat denk?
[..]

Ach, ik draag hem niet voor voor een Nobelprijs voor de vrede hoor., ben maar niet bang ,
Het was dus gewoon een beetje aandachttrekkerij van je in dit topic
pi_36046537
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:58 schreef SCH het volgende:

[..]

Het was dus gewoon een beetje aandachttrekkerij van je in dit topic
Nee hoor, ik blijf het een suf huilebalktopic vinden.
pi_36046560
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Nee hoor, ik blijf het een suf huilebalktopic vinden.
Ja, belachelijk om dit soort mafiosi te bekritiseren.
pi_36046586
Milosofietsen?
  woensdag 15 maart 2006 @ 10:11:28 #24
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_36047652
Boeven zijn het, stuk voor stuk!
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties