quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:39 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
En, vertel eens SCH, waarom zijn die Marco en z'n moeder criminelen?
Sjonge, nu al met je bek vol tanden? Dat ben ik niet gewend van jequote:
Nee maar met zo'n vraag suggereer je dat het mogelijk niet zou zijn? Is dat zo?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Sjonge, nu al met je bek vol tanden? Dat ben ik niet gewend van je.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:40 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Sjonge, nu al met je bek vol tanden? Dat ben ik niet gewend van je.
quote:De gewezen playboy en koning van de Joegoslavische onderwereld, Marko Milosevic, heeft een visum gekregen om dinsdag zijn overleden vader op te halen. De zoon van Slobo en Mira staat sceptisch tegenover de Servische autoriteiten en vreest dat hij en zijn moeder bij een begrafenis van zijn vader in Belgrado niet veilig zullen zijn. In Servië denkt men met weinig warme gevoelens terug aan de jaren dat Mini Milosevic rondscheurde in zijn snelle sportwagens, mensen afperste, bedreigde, aftuigde en volgens sommigen zelfs liet vermoorden. Hij maakte zijn school niet af, reed dure auto's aan gort, ontdook de belasting en is dol op muziek en pistolen. De Joegoslavische onderwereld zou hem op de hielen hebben gezeten en nog een appeltje met hem te schillen hebben gehad, toen hij door de val van zijn vader in 2000 geen bescherming meer genoot. "Ik ben vertrokken omdat ik vreesde voor de veiligheid van mijn familie", verklaarde de voormalige eigenaar van een discotheek, een pretpark , een bakkerij, een cosmeticawinkel, pizzeria's, taxfree-winkels en een radiostation indertijd. De nachtclub en het pretpark gingen wegens gebrek aan belangstelling over de kop. Tot een aanklacht tegen Marko Milosevic kwam het slechts één keer. Nadat hij een tegenstander van zijn vader had afgetuigd, dreigde hij de man met een kettingzaag (!) af te maken. De man zag wijselijk van de aanklacht af
quote:Een Servische rechtbank heeft maandag een arrestatiebevel uitgevaardigd tegen Marko Milosevic, de zoon van de Joegoslavische ex-president Slobodan Milosevic. Hij wordt gezocht wegens het ontvoeren, mishandelen en bedreigen van een vooraanstaand lid van de oppositie toen zijn vader nog de sterke man was in Belgrado.
quote:BELGRADO (ANP) - Marko Milosevic, de zoon van de voormalige Joegoslavische president Slobodan Milosevic, heeft de Servische maffia in het najaar van 2000 tweeëneenhalf miljoen euro geboden om de Servische premier Zoran Djindjic uit de weg te ruimen.
Prima, dan denk jij toch lekker dat die familie brandschoon isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Een aanklacht maakt hem nog niet schuldig, toch?
Oh ja hoor, moet ie vooral doen. Maar ik vind het misselijk dat hij krijgt wat hij wil - de slachtoffers staan maar mooi met lege handen.quote:En zelfs al zou hij schuldig zijn aan misdrijven, betekent dat dan dat hij niets om z'n vader mag geven?
Nou ja; zoonlief wordt in Servie gezocht voor een misdrijfje of wat als ik me niet vergis; iets met kettingzagen onder andere geloof ik...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Een aanklacht maakt hem nog niet schuldig, toch?
En zelfs al zou hij schuldig zijn aan misdrijven, betekent dat dan dat hij niets om z'n vader mag geven?
Ja ze zijn er altijd, als er een verkrachter wordt vermoord is er altijd 1 die roept dat het niet verdiend wasquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:00 schreef SCH het volgende:
Toch wel typisch dat er altijd wel weer mensen zijn die relativerend over dit soort corrupte lui praten.
Wie zegt dat ik dat denk?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:53 schreef SCH het volgende:
Prima, dan denk jij toch lekker dat die familie brandschoon is
Ach, ik draag hem niet voor voor een Nobelprijs voor de vrede hoor., ben maar niet bangquote:Oh ja hoor, moet ie vooral doen. Maar ik vind het misselijk dat hij krijgt wat hij wil - de slachtoffers staan maar mooi met lege handen.
Het was dus gewoon een beetje aandachttrekkerij van je in dit topicquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:53 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat denk?
[..]
Ach, ik draag hem niet voor voor een Nobelprijs voor de vrede hoor., ben maar niet bang,
Nee hoor, ik blijf het een suf huilebalktopic vinden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was dus gewoon een beetje aandachttrekkerij van je in dit topic![]()
Ja, belachelijk om dit soort mafiosi te bekritiseren.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:20 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf het een suf huilebalktopic vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |