Misschien wel ja.quote:
Ook nog 1 ton te veel. Ze hadden gewoon dat bos moeten kappen terwijl ze er nog in zaten. Geen euri aan verspillen, dat soort tuig.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:35 schreef Forcefuzz het volgende:
1,7 miljoen om wat mensen uit een bos te halen?! Ik zou het nog wel doen voor 1 ton!
Mag ik even deel 104227846 zien? Kan ik even inlezen!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:32 schreef TC03 het volgende:
Ontruimen Schinveldse bos kostte 1,7 miljoen
Wat een sukkels zijn het toch ook weer. Beetje boos worden omdat een stukje bos wordt verplaatst, en dan heeft het ook nog eens ¤1,7 miljoen euro heeft gekost! Sjongejonge, ik heb een enorme hekel aan zulke anarchisten die het nodig vinden om plannetjes van anderen dwars te zitten.![]()
![]()
Die's best grappig hey.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:39 schreef Koenz0r het volgende:
[..]
Mag ik even deel 104227846 zien? Kan ik even inlezen!![]()
![]()
![]()
Daarboven jaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:48 schreef Evil_Jur het volgende:
Ellendig volk
Mmmm ik heb meer last van die fucking awacs hiero dan van hippies in een bos!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:51 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
He, ik ben geboren in getogen in Schinveld, en toch heb ik een spuughekel aan die hippies.
Waar hebben ze het dan neergezet, knul?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:32 schreef TC03 het volgende:
Ontruimen Schinveldse bos kostte 1,7 miljoen
Wat een sukkels zijn het toch ook weer. Beetje boos worden omdat een stukje bos wordt verplaatst, en dan heeft het ook nog eens ¤1,7 miljoen euro heeft gekost! Sjongejonge, ik heb een enorme hekel aan zulke anarchisten die het nodig vinden om plannetjes van anderen dwars te zitten.![]()
![]()
Als je naast het vliegveld woont hoef je er niet zo veel last van te hebben dan onder een vliegroute waar die lui gewoon 50 keer per uur op 200m overheen scheren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:55 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb er nooit echt last van gehad, en een deel van dat bos stond waarempel in onze achtertuin.
Ja, daar ben ik nou ook een groot voorstander van.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:46 schreef roedeledokie het volgende:
Jullie haten gewoon Limbo's geef het maar toe!
Liefst zouden jullie wat daisy-cutters op ons gooien hier heb ik t idee (vuile schof.)
Ik stel voor om bij Eindhoven Nl. te laten ophouden
Vraag ik me ook af???quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:02 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Waar hebben ze het dan neergezet, knul?
Wanneer ik de reacties hier zo lees, denk ik dat dat wel een beetje de ondertoon is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:05 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik nou ook een groot voorstander van.
Ah geef toe, het is een waardeloze provincie waar nog nooit wat nuttigs of leuks vandaan gekomen is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:16 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Wanneer ik de reacties hier zo lees, denk ik dat dat wel een beetje de ondertoon is.
Maar ja het genoegen is wederzijds![]()
Nee vooral niet klojo, jou ouders en grootouders hebben zich wel decennia lang door de winter geholpen met onze kolen hier.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:21 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ah geef toe, het is een waardeloze provincie waar nog nooit wat nuttigs of leuks vandaan gekomen is.
Onzin, het liep al sinds de basis er stond.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:47 schreef the_legend_killer het volgende:
Het bos stond er al jaren en niemand had er last van... en opeens wel
bronquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:58 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Onzin, het liep al sinds de basis er stond.
bronquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:58 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Onzin, het liep al sinds de basis er stond.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |