Ik betaal niet voor downloads en zeker niet voor mij onbekende Idols-artiesten.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:20 schreef oYo het volgende:
Wie heeft dat nummer van Raffa gedownload? Vandaag kreeg ze reeds goud.
Downloaden via Kruidvat kost 1,30 en via de Idols site 3,-.
* oYo heeft 'm ook.
Ik vind het een mooi nummer en 50.000 anderen ook alquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is een kutnummer, wie wil dat nou aanhoren?
ik, en heel veel anderen zo te zienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is een kutnummer, wie wil dat nou aanhoren?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:16 schreef XiChico het volgende:
Via limewire is gratis.
Maar daar zijn haast alleen maar de live versiequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:16 schreef XiChico het volgende:
Via limewire is gratis.
usenet is your friend, mét de versie van Floortjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar daar zijn haast alleen maar de live versie![]()
Hartverlammend.quote:
Gebruikte schuurpapierquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef Andiyan het volgende:
Net schuurpapier.
Studio-versiequote:Op woensdag 15 maart 2006 18:37 schreef Californian_dreamer het volgende:
Floortjes versie klinkt wel goed hoor, alleen jammer dat haar stem niet optimaal was toen, maar het blijft goed
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:47 schreef Californian_dreamer het volgende:
heb jij de studioversie?
spreek me ff aan op msn plz, wil ik hebben.... (kan jou niet online zien om de een of andere reden
Kugh kugh kughquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]! Foei. Mag niet, illegale MP3s uitwisselen
![]()
je hebt gelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:03 schreef Lynx666 het volgende:
[..]! Foei. Mag niet, illegale MP3s uitwisselen
![]()
Pssst, niet te hard, anders maak je Lynx jaloersquote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef chansadres het volgende:
[..]
Pssst, niet te hard, anders maak je Lynx jaloers
tja, je moet er een keelontsteking voor over hebben hequote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef chansadres het volgende:
[..]
Pssst, niet te hard, anders maak je Lynx jaloers
Meer vanuit de bosjes met WiFi he?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:31 schreef chansadres het volgende:
Als je stalkt moet je het ook echt goed doen en niet vanuit busjes enzo
Zo verover je je idool inderdaadquote:
Daar moet ik een aantekening van makenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:16 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
je hebt gelijk![]()
ik moet me schamen![]()
![]()
Nee hoor..quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb ik ook al aantekeningen?
Woelli.... zo herken ik je niet!quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:15 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee hoor..
Van jou valt niks fout te vinden![]()
Heb je van iedereen hier aantekeningenquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daar moet ik een aantekening van maken![]()
Hoe herken je me wel danquote:
Wie weetquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:12 schreef chansadres het volgende:
[..]
Heb je van iedereen hier aantekeningen!
Prrr, nieuwsgierigheid steekt opquote:
Heb verder van niemand, 1tje op jou na danquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Prrr, nieuwsgierigheid steekt op
Uiterst Labielquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik Right Here Right Now ging kopen. Er stonden nog 3 andere numemrs op die allemaal heel tof waren maar ik kende ze niet..
Wat zou dat zeggen over mijn psychische toestand?
Ga jij maar richting Dr. Philquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik Right Here Right Now ging kopen. Er stonden nog 3 andere numemrs op die allemaal heel tof waren maar ik kende ze niet..
Wat zou dat zeggen over mijn psychische toestand?
Every attention is good attentionquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:19 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar moet je daar wel blij mee zijn![]()
Dan mag je er misschien wel blij mee wezen jaquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:21 schreef chansadres het volgende:
[..]
Every attention is good attention
Nu raak ik nog nieuwsgierigerquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dan mag je er misschien wel blij mee wezen ja![]()
quote:
Moet jij zeggen. Als ik naar jouw username kijk denk ik toch dat jij online al heel wat meer euro'tjes kwijt bent geraakt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:32 schreef OnlineGokker het volgende:
3 euro uitgeven voor een singletje
Ik heb ze beide, en je hoort duidelijk het verschilquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:29 schreef glamjock het volgende:
Ik hoor meerdere mensen praten over de studio-versie van Floortje's Right Here Right Now. Ik heb inmiddels al 10 keer "Floortje - Right Here Right Now.mp3" oid gedownload van verschillende bronnen, maar het is telkens de studio-versie van Agnes Carlsson of de live-versie van Floortje. Zijn jullie er zeker van dat het Floortje is op die studio-versie van jullie?
Ik vraag dus niet of iemand mij mp3's wil sturen. Ik wil alleen zeker weten of er een echte studio-versie van Floortje is uitgelekt. Ik begin namelijk de indruk te krijgen dat de versie van Agnes Carlsson ten onrechte voor de versie van Floortje wordt aangezien.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:34 schreef glamjock het volgende:
Ok, dan ga ik het nog een paar keer proberen. Bedankt
Dat is het gelukkig welquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:30 schreef chansadres het volgende:
Dat weet jij beter als ik maar het leek wel mee te vallen![]()
Ik dacht, hoe kan je mijn quoten als ik nog niks heb gestuurd maar toen zag ik pas de datumquote:
Denk je...Lekker opvlakkig van jequote:Op donderdag 16 maart 2006 18:02 schreef Riparius het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Als ik naar jouw username kijk denk ik toch dat jij online al heel wat meer euro'tjes kwijt bent geraakt.![]()
Vind het geen Ellen-nummerquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
OT: Hoe zou de single van Ellen hebben geklonken?
Ik zou dan het hele arrangement veranderenquote:
Goedquote:Op donderdag 16 maart 2006 21:46 schreef chansadres het volgende:
OT: Hoe zou de single van Ellen hebben geklonken?
Van wie is die dan .. ?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ik weiger om die single te downloaden. De enige juiste versie heb ik reeds binnen.
Hoorde ik ook.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:29 schreef -Hans- het volgende:
Al op 1 binnen gekomen bij de Mega top 50..
Dat is de lijst van deze week, dus dit is al de eerste week dat Raffa op 1 staat.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:44 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoorde ik ook.
Maar die komt dus eigenlijk morgen pas binnen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |