met de volgende wijzigingen krijg ik hem wel goedquote:op woensdag 17 mei 2006 23:03 schreef chandler het volgende:
ja inderdaad, de eerste pagina mist de rechterlijn in ff en weer niet in ie en het is nog maar het concept, dus accept is nog niet van toepassing
verder is de bovenste bar groot genoeg in ff maar weer niet in ie en als ik um vergroot dan is ie weer te groot in ffmaar de z-index? die ken ik nog niet? wat kun je daar precies mee?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | { color: white; background: url('top.gif') no-repeat 0px 0px; height: 29px; } #insttoptext { padding: 7px 0px 0px 25px; font-weight: bold; font-size: 13px; } |
1 2 3 | <div id="insttoptext">test installer</div> </div> |
iemand enig idee?quote:op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef apekoek het volgende:
hoe kom ik aan een eenvoudige nieuws brieven systeem, ik ben namelijk best wel php/html noob.
de nieuws brief kan ik zelf wel samen stellen. maar ik heb een eenvoudige manier nodig om een email adres invul balkje op mijn site toe te voegen. en dan als de bezoeker vervolgens op subscribe/submit drukt dat het adres dan automatisch in een database komt op mijn server. heeft iemand misschien een linkje voor mij wat overeenkomt met mijn verhaal (ik weet namelijk niet hoe zoiets heet)?
gewoon opzoek gaan dus naar een scriptje bijvoorbeeld op http://www.hotscripts.com/quote:
dan begin je met een websitequote:op donderdag 18 mei 2006 17:13 schreef jfa het volgende:
ik heb deze site gemaakt!
http://members.lycos.nl/jongerenarnhem/
voor jongeren uit arnhem en omstreken!
maar nu de vraag , hoe trek je meer bezoekers?
de ene vind dit programma goed de ander een ander programma. wat wil je met een bannerquote:en wat is het beste programma om een banner te maken?![]()
graag nog enige reakties op mijn eerdere post...quote:op woensdag 10 mei 2006 15:50 schreef hbruyn het volgende:
graag jullie mening, en opbouwende kritiek op mijn nieuwe project:
http://www.koopjeswinkelen.nl
koopjeswinkelen.nl biedt u een nieuwe manier om uw producten op internet aan te bieden.
daarnaast kunt u via direct zoeken produkten zoeken in de bij ons aangemelde internetwinkels.
u kunt eenvoudig websites van bedrijven zoeken.
u kunt direct online uw produkten kopen bij een groeiend aantal aangesloten internetwinkels.
... dat dus...
henk
deze zin loopt niet echt lekker, misschien dat je dit beter anders kunt omschrijven. nu komt het woordje zoeken best wel vaak terug.quote:daarnaast kunt u via direct zoeken produkten zoeken in de bij ons aangemelde internetwinkels.
u kunt eenvoudig websites van bedrijven zoeken.
dat is het hem nou juist, als leek zijnde weet ik niet hoe zoiets heet. wat is het naam van het beestje, ik heb al geprobeerd om te zoeken, maar ik weet totaal niet waar ik op moet zoeken.quote:op donderdag 18 mei 2006 19:30 schreef jagermaster het volgende:
[..]
gewoon opzoek gaan dus naar een scriptje bijvoorbeeld op http://www.hotscripts.com/
hoe maak je het beste buttons? voor www.jfa.nl.nuquote:op maandag 24 april 2006 21:51 schreef piles het volgende:
[..]
mss kun je een paar mooie buttons maken, ipv text-links
als je niet tegen eerlijk commentaar kan, moet je geen sitecheck plaatsen.quote:op dinsdag 14 maart 2006 17:01 schreef apekoek het volgende:
[..]
jij vind het fantasieloos, dat heeft met smaak te maken, ik hou van een strak design, jij wellicht niet (niet te veel frutsels op de pagina).
en dat ik officieel helemaal geen gebruik maak van een totaal eigen shop heeft er mee te maken dat ik totaal niet kan programmeren of html of wat dan ook kan, ik wil gewoon mijn eigen gemaakte designs de wereld inbrengen, je kan er ook respect voor hebben dat ik het gewoon probeer, niet persee om geld te maken maar ontwerpen is een hobby van mij.
niet echt bijzonder veel over te zeggen, wat dus eigenlijk over het algemeen zeer positief is. ik vind dat je een duidelijke en overzichtelijke structuur hebt, een sobere layout die toch weer wat oplicht door de foto in je header en leuke afbeeldingen die mensen toch wel kunnen aanspreken (deze parkeermeter...).quote:op woensdag 24 mei 2006 13:17 schreef ko_9 het volgende:
m'n nieuwe website voor m'n ghana-project in 2007 is ook eindelijk online:
http://www.back2africa.nl
iemand op- of aanmerkingen?
is het lettertype duidelijk, en is de indeling makkelijk/overzichtelijk???
weet ik niet...valt te proberen...maar wil er van de zomer een soort ruil site van maken...dat mensen met elkaar dingen kunnen ruilen zonder dat het iets kost.quote:op woensdag 24 mei 2006 21:00 schreef eer-ik het volgende:
en jij denkt dat mensen dat écht doen?
zo ja, zeg het me, dan ga k dat ook doen.
dat scrollen heb je wel gelijk in...quote:op woensdag 24 mei 2006 21:05 schreef eer-ik het volgende:
48 euro voor 5 jaar is niet veel nee.
anyway, het nieuwe ziet er al een stuk beter uit dan het oude.
alleen: het is een .nl site, moet het dan ook echt in het engels?
edit: titel is wel in het engels
probeer ervoor te zorgen dat je niet teveel hoeft te scrollen, dat is namelijk irritant
verder lijkt het frame me ook niet echt nodig, je kunt ook gewoon de pagina maken zonder frame.
zoveel staat er ook weer niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |