waarom is het stukje waar de tekst staat zo klein? vind het een beetje zonde van me scherm zo.. gewoon geen inline frame gebruiken voor de tekst. maar de tekst zelf laten bepalen hoe groot het tekst gedeelte moet worden.quote:op maandag 24 april 2006 21:40 schreef woeeiiii het volgende:
de volgende site heb ik gemaakt:
http://holiday-it.nl
ik zou wel willen weten of het gebruiksgemak goed is?
is het bijvoorbeeld duidelijk dat je op deze links kan klikken?
[ code verwijderd ]
ik heb het mensen hier thuis laten testen, en sommige keken er overheen, en wisten niet waar ze na de openingspagina op moesten klikken
bij voorbaat dank
* de links zijn redelijk gelijk in kleur als de normale tekst. voor sommige mensen kan het moeilijk zijn om te zien wanneer het een link is en wanneer niet.quote:op woensdag 3 mei 2006 19:40 schreef pvdleek het volgende:
mijn eerste bericht op dit forum en al direct een site-check.
een site voor treintjesfreaks: http://www.somda.nl. na gratis registratie zijn alle functies beschikbaar.
ik ben erg tevreden met de site, hij loopt ook al een paar jaar en het gaat steeds beter.
waar ik minder tevreden over ben ik de hoeveelheid beginnersvragen die ik krijg. er staat een help-knop rechtsboven waar veel info onder zit. maar kennelijk wordt dat niet gelezen. ideeën om dat meer onder de aandacht te brengen zijn welkom.
ik steek ongeveer 40 a 50 uur per week in de site voor onderhoud, ontwikkeling en forum lezen/beantwoorden.
hoeveel tijd de site tot nu toe gekost heeft wil ik niet eens over nadenken, maar de tijd dat de site bestaat vermenigvuldigd met mijn gemiddelde besteding in tijd kom ik op een ruime 2500 uur.
de techniek achter de site is een combinatie van php, mysql, javascript en ajax. dit ontwikkel ik allemaal gewoon in notepad. ik heb de extension in firefox voor w3c validatie en bijna alle pagina's valideren volledig.
bij voorbaat dank!![]()
quote:als u een bug meldt, meldt dan de module waarin deze bug optreedt!
design/lookquote:op donderdag 4 mei 2006 19:01 schreef broeswillems het volgende:
dag,
ik heb een website gemaakt voor het bedrijf van mijn vader,
graag feedback
www.ismbornerbroek.nl
dank voor uw reactie's.
1 |
miscquote:"wij proberen dit een zeer breed bereik te doen, van trapleuningen tot zelfontworpen krattenwassers."
kijk, daar heb ik wat aan!quote:op zaterdag 6 mei 2006 22:08 schreef castor het volgende:
[..]
design/look
ben er niet kapot van, maar heb ze veel slechter gezien. ik begrijp de link tussen het bedrijf en het gebruik van filmstrips in je design niet helemaal...
html
het gebruik van frames doet heel ouderwets aan. probeer je eens te verdiepen in css. ik denk dat er een wereld voor je opengaat.
menu/navigatie
ism bornerbroek levert rvs maatwerk en slagerij benodigheden. verder doen ze aan reparaties en onderhoud. dat zijn de kern activiteiten die ik uit de huidige site haal. ik zou in je site menu deze kern activiteiten benadrukken. zoiets als:
===
home
producten
- rvs maatwerk
- slagerij benodigheden
services
- reparaties
- onderhoud
contact
===
showroom hoort bij je producten. het is naar mijn mening voor een bezoeker van de site totaal niet interessant om zomaar door showroom/gallery te gaan bladeren zonder produkt informatie. het is veel nuttiger om bij de produkten de betreffende foto's te plaatsen met de daarbij behorende informatie.
bugsje mist de .nl in je mailto-link van de welkomst tekst
[ code verwijderd ]volgens mij loopt deze zin niet helemaal lekker.
[..]
miscwaarom geen prijzen op de site? persoonlijk vindt ik het heel irritant om een site te bekijken met producten zonder prijs. je geeft in je welkomst woord aan dat ism bornerbroek ervaring heeft met verschillende machines van verschillende merken. welke merken? ik zou de bekendste noemen (ivm search-engine optimization). waarom onderin een link naar de pagina waar men op dat moment al is?
ik hoop dat je iets hebt aan m'n feedback.
hij doet het niet??quote:op maandag 8 mei 2006 17:13 schreef turquaz52 het volgende:
website
webzone52 (zonder de intro van hierbove)
wat vinden jullie van mijn webzone? en webdesign site + intro(je hoeft ze niet allemaal te beoordele)
webzone:
ik heb er maanden over gedaan, het is al de 3e versie. elke dag minimaal 2 uurtjes aan software en andere updaten dan meteen uploade, nieuwe pagina's toevoegen enzo. het was een template, maar het is zo veel verandert dat ik het de mijne mag noemen, en als je er moeilijk over gaat doen: dit was hem en nu is hij zo zoals je ziet is er alleen maar de header overgebleve:)de website is dus op de header na 100% van mij!![]()
intro:
intro is 100% by me.. ik heb natuurlijk de streepjes ding van iemand gepakt, maar wel naar mijn styl verandert, als je oplet zie jedaar zelfs 52 in staan![]()
webdesign:
webdesign52 site is met behulp van trendyflash site builder gemaakt![]()
![]()
extra:
op de webzone52 zijn zo te zien veel scripts gebruikt. als er iets niet doet zeg et dan ff.
thnq,
- turquaz52 productions!
ik weet niet of er nog meer content in gaat komen, maar zoals het nu is, heb ik geen idee waar het over gaat. ik zie een menu, een inlogformuliertje (waar ik niet weet waar ik voor in moet loggen) en "er zijn geen items om weer te geven"quote:op zondag 7 mei 2006 02:15 schreef keiichi het volgende:
ik ben bezig met devolgende site:
http://www.paspaardensport.nl/index.php
op het moment is het nog maar een groffe opzet met geen inhoud. het menu aan de linkerkant word nog voorzien van categorieen.
suggesties, tips, kritiek, etc. welkom![]()
komt op mij over als een joomla site waarvan de lay-out enigzins is gewijzigd.quote:op zondag 7 mei 2006 02:15 schreef keiichi het volgende:
ik ben bezig met devolgende site:
http://www.paspaardensport.nl/index.php
op het moment is het nog maar een groffe opzet met geen inhoud. het menu aan de linkerkant word nog voorzien van categorieen.
suggesties, tips, kritiek, etc. welkom![]()
content gaat er nog ingezet worden.quote:op maandag 8 mei 2006 20:25 schreef texsteel het volgende:
[..]
komt op mij over als een joomla site waarvan de lay-out enigzins is gewijzigd.
zelf zou ik de pagina gecentreerd weergeven als je niet de volledige schermbreedte benut, maar dat is een persoonlijk. verder valt er niet veel over te zeggen.
om eerlijk te zijn als ik dat in google zou vinden, zou ik gelijk weer vertrekken.quote:op woensdag 10 mei 2006 15:50 schreef hbruyn het volgende:
graag jullie mening, en opbouwende kritiek op mijn nieuwe project:
http://www.koopjeswinkelen.nl
koopjeswinkelen.nl biedt u een nieuwe manier om uw producten op internet aan te bieden.
daarnaast kunt u via direct zoeken produkten zoeken in de bij ons aangemelde internetwinkels.
u kunt eenvoudig websites van bedrijven zoeken.
u kunt direct online uw produkten kopen bij een groeiend aantal aangesloten internetwinkels.
... dat dus...
henk
in ff mis je de rechterlijn van het eerste venster. verder is de tekst in het linkerveld niet leesbaar.quote:op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef chandler het volgende:
ik heb even een hele kleine site check, meer een layout dat onderdeel gaat worden voor mijn php2hex installer..
het staat op http://www.bruggema.nl/instlay (let niet op de test texten er boven) en in ie ziet het er minder uit dan in ffmaar krijg dat maar niet voor elkaar
met de volgende wijzigingen krijg ik hem wel goedquote:op woensdag 17 mei 2006 23:03 schreef chandler het volgende:
ja inderdaad, de eerste pagina mist de rechterlijn in ff en weer niet in ie en het is nog maar het concept, dus accept is nog niet van toepassing
verder is de bovenste bar groot genoeg in ff maar weer niet in ie en als ik um vergroot dan is ie weer te groot in ffmaar de z-index? die ken ik nog niet? wat kun je daar precies mee?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | { color: white; background: url('top.gif') no-repeat 0px 0px; height: 29px; } #insttoptext { padding: 7px 0px 0px 25px; font-weight: bold; font-size: 13px; } |
1 2 3 | <div id="insttoptext">test installer</div> </div> |
iemand enig idee?quote:op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef apekoek het volgende:
hoe kom ik aan een eenvoudige nieuws brieven systeem, ik ben namelijk best wel php/html noob.
de nieuws brief kan ik zelf wel samen stellen. maar ik heb een eenvoudige manier nodig om een email adres invul balkje op mijn site toe te voegen. en dan als de bezoeker vervolgens op subscribe/submit drukt dat het adres dan automatisch in een database komt op mijn server. heeft iemand misschien een linkje voor mij wat overeenkomt met mijn verhaal (ik weet namelijk niet hoe zoiets heet)?
gewoon opzoek gaan dus naar een scriptje bijvoorbeeld op http://www.hotscripts.com/quote:
dan begin je met een websitequote:op donderdag 18 mei 2006 17:13 schreef jfa het volgende:
ik heb deze site gemaakt!
http://members.lycos.nl/jongerenarnhem/
voor jongeren uit arnhem en omstreken!
maar nu de vraag , hoe trek je meer bezoekers?
de ene vind dit programma goed de ander een ander programma. wat wil je met een bannerquote:en wat is het beste programma om een banner te maken?![]()
graag nog enige reakties op mijn eerdere post...quote:op woensdag 10 mei 2006 15:50 schreef hbruyn het volgende:
graag jullie mening, en opbouwende kritiek op mijn nieuwe project:
http://www.koopjeswinkelen.nl
koopjeswinkelen.nl biedt u een nieuwe manier om uw producten op internet aan te bieden.
daarnaast kunt u via direct zoeken produkten zoeken in de bij ons aangemelde internetwinkels.
u kunt direct online uw produkten kopen bij een groeiend aantal aangesloten internetwinkels.
... dat dus...
henk
deze zin loopt niet echt lekker, misschien dat je dit beter anders kunt omschrijven. nu komt het woordje zoeken best wel vaak terug.quote:daarnaast kunt u via direct zoeken produkten zoeken in de bij ons aangemelde internetwinkels.
dat is het hem nou juist, als leek zijnde weet ik niet hoe zoiets heet. wat is het naam van het beestje, ik heb al geprobeerd om te zoeken, maar ik weet totaal niet waar ik op moet zoeken.quote:op donderdag 18 mei 2006 19:30 schreef jagermaster het volgende:
[..]
gewoon opzoek gaan dus naar een scriptje bijvoorbeeld op http://www.hotscripts.com/
hoe maak je het beste buttons? voor www.jfa.nl.nuquote:op maandag 24 april 2006 21:51 schreef piles het volgende:
[..]
mss kun je een paar mooie buttons maken, ipv text-links
als je niet tegen eerlijk commentaar kan, moet je geen sitecheck plaatsen.quote:op dinsdag 14 maart 2006 17:01 schreef apekoek het volgende:
[..]
jij vind het fantasieloos, dat heeft met smaak te maken, ik hou van een strak design, jij wellicht niet (niet te veel frutsels op de pagina).
en dat ik officieel helemaal geen gebruik maak van een totaal eigen shop heeft er mee te maken dat ik totaal niet kan programmeren of html of wat dan ook kan, ik wil gewoon mijn eigen gemaakte designs de wereld inbrengen, je kan er ook respect voor hebben dat ik het gewoon probeer, niet persee om geld te maken maar ontwerpen is een hobby van mij.
niet echt bijzonder veel over te zeggen, wat dus eigenlijk over het algemeen zeer positief is. ik vind dat je een duidelijke en overzichtelijke structuur hebt, een sobere layout die toch weer wat oplicht door de foto in je header en leuke afbeeldingen die mensen toch wel kunnen aanspreken (deze parkeermeter...).quote:op woensdag 24 mei 2006 13:17 schreef ko_9 het volgende:
m'n nieuwe website voor m'n ghana-project in 2007 is ook eindelijk online:
http://www.back2africa.nl
iemand op- of aanmerkingen?
is het lettertype duidelijk, en is de indeling makkelijk/overzichtelijk???
weet ik niet...valt te proberen...maar wil er van de zomer een soort ruil site van maken...dat mensen met elkaar dingen kunnen ruilen zonder dat het iets kost.quote:op woensdag 24 mei 2006 21:00 schreef eer-ik het volgende:
en jij denkt dat mensen dat écht doen?
zo ja, zeg het me, dan ga k dat ook doen.
dat scrollen heb je wel gelijk in...quote:op woensdag 24 mei 2006 21:05 schreef eer-ik het volgende:
48 euro voor 5 jaar is niet veel nee.
anyway, het nieuwe ziet er al een stuk beter uit dan het oude.
alleen: het is een .nl site, moet het dan ook echt in het engels?
edit: titel is wel in het engels
probeer ervoor te zorgen dat je niet teveel hoeft te scrollen, dat is namelijk irritant
verder lijkt het frame me ook niet echt nodig, je kunt ook gewoon de pagina maken zonder frame.
zoveel staat er ook weer niet op.
help me maar als je wiltquote:op woensdag 24 mei 2006 21:14 schreef eer-ik het volgende:
haha, moet je reclame maken
anyway, ik zeg: trap dat frame eruit, en maak de site zonder.
scheelt een hoop ellende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |