abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37270238
holiday-it.nl mag wel andere fonts gebruiken voor bv de menu... wat meer stylie layout ennuh meer info zou nooit kwaad kunnen.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 25 april 2006 @ 09:08:32 #53
39240 jagermaster
stof en water, dat ben ik
pi_37270251
quote:
op maandag 24 april 2006 21:40 schreef woeeiiii het volgende:
de volgende site heb ik gemaakt:
http://holiday-it.nl
ik zou wel willen weten of het gebruiksgemak goed is?
is het bijvoorbeeld duidelijk dat je op deze links kan klikken?
[ code verwijderd ]

ik heb het mensen hier thuis laten testen, en sommige keken er overheen, en wisten niet waar ze na de openingspagina op moesten klikken
bij voorbaat dank
waarom is het stukje waar de tekst staat zo klein? vind het een beetje zonde van me scherm zo.. gewoon geen inline frame gebruiken voor de tekst. maar de tekst zelf laten bepalen hoe groot het tekst gedeelte moet worden.
Where's my fear???
  woensdag 26 april 2006 @ 23:34:13 #54
147634 Big24
Mountainbiker
pi_37330358
blijkbaar stond mijn vorige topic verkeerd.
vandaar:

willen jullie je eerlijke mening is geven over mijn website?
deze gaat over mijn passie voor het mountainbike.

http://www.mtb-freak.be

ik geen prof in website's maken , dus ik kan enkel maar leren uit jullie commentaar
foto's, toertochten, routes , ...
www.mtb-freak.be
pi_37421223
het is een goede website. de info staat goed en eigenlijk niks op aan te merken
pi_37519595
mijn eerste bericht op dit forum en al direct een site-check.
een site voor treintjesfreaks: http://www.somda.nl. na gratis registratie zijn alle functies beschikbaar.

ik ben erg tevreden met de site, hij loopt ook al een paar jaar en het gaat steeds beter.
waar ik minder tevreden over ben ik de hoeveelheid beginnersvragen die ik krijg. er staat een help-knop rechtsboven waar veel info onder zit. maar kennelijk wordt dat niet gelezen. ideeën om dat meer onder de aandacht te brengen zijn welkom.

ik steek ongeveer 40 a 50 uur per week in de site voor onderhoud, ontwikkeling en forum lezen/beantwoorden.
hoeveel tijd de site tot nu toe gekost heeft wil ik niet eens over nadenken, maar de tijd dat de site bestaat vermenigvuldigd met mijn gemiddelde besteding in tijd kom ik op een ruime 2500 uur.

de techniek achter de site is een combinatie van php, mysql, javascript en ajax. dit ontwikkel ik allemaal gewoon in notepad. ik heb de extension in firefox voor w3c validatie en bijna alle pagina's valideren volledig.

bij voorbaat dank!
pi_37551070
quote:
op woensdag 3 mei 2006 19:40 schreef pvdleek het volgende:
mijn eerste bericht op dit forum en al direct een site-check.
een site voor treintjesfreaks: http://www.somda.nl. na gratis registratie zijn alle functies beschikbaar.

ik ben erg tevreden met de site, hij loopt ook al een paar jaar en het gaat steeds beter.
waar ik minder tevreden over ben ik de hoeveelheid beginnersvragen die ik krijg. er staat een help-knop rechtsboven waar veel info onder zit. maar kennelijk wordt dat niet gelezen. ideeën om dat meer onder de aandacht te brengen zijn welkom.

ik steek ongeveer 40 a 50 uur per week in de site voor onderhoud, ontwikkeling en forum lezen/beantwoorden.
hoeveel tijd de site tot nu toe gekost heeft wil ik niet eens over nadenken, maar de tijd dat de site bestaat vermenigvuldigd met mijn gemiddelde besteding in tijd kom ik op een ruime 2500 uur.

de techniek achter de site is een combinatie van php, mysql, javascript en ajax. dit ontwikkel ik allemaal gewoon in notepad. ik heb de extension in firefox voor w3c validatie en bijna alle pagina's valideren volledig.

bij voorbaat dank!
* de links zijn redelijk gelijk in kleur als de normale tekst. voor sommige mensen kan het moeilijk zijn om te zien wanneer het een link is en wanneer niet.
* de knoppen zou ik aanpassen die van die rondingen hebben. bij het inloggen lijkt het heel raar vind ik en het past niet bij de rest van de website naar mijn mening. de website is wat strakker en die knoppen juist niet. ik zou ze in ieder geval wat hoekiger maken.
* sitemap ontbreekt.
* de help knop moet sowieso gelijk worden gemaakt aan de knoppen linksboven.. nu staat het zo los erop en lijkt het nergens verband mee te houden...
* ik mis een logo... in 1 oogopslag kan ik niet echt zien waar de site over gaat... een logo van een trein kan hier bijvoorbeeld al veel mee helpen... gewoon iets herkenbaars gebruiken.
* de disclaimer heeft links helemaal geen marge... de andere onderdelen wel.. die zitten in een kader ergens in het midden.
*
quote:
als u een bug meldt, meldt dan de module waarin deze bug optreedt!

* niet overal consistentie. ene keer gebruik je donkerblauw voor het kader met de tekst erin en op de hoofdpagina donkergeel.
* help functie is dubbel geplaatst. onder 'site' en rechtsbovenaan de pagina.

pagina gemaakt in zoveel 10den van seconden is niet echt nodig, maar is niet erg.
je hebt niet aan zoekmachine optimalisatie gedaan maar dat is ook je eigen keus.

code technisch klopt het.

dat was het wel in ieder geval wat ik zie
pi_37552344
dag,

ik heb een website gemaakt voor het bedrijf van mijn vader,
graag feedback

www.ismbornerbroek.nl

dank voor uw reactie's.
  zaterdag 6 mei 2006 @ 22:08:51 #59
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_37614604
quote:
op donderdag 4 mei 2006 19:01 schreef broeswillems het volgende:
dag,

ik heb een website gemaakt voor het bedrijf van mijn vader,
graag feedback

www.ismbornerbroek.nl

dank voor uw reactie's.
design/look
ben er niet kapot van, maar heb ze veel slechter gezien. ik begrijp de link tussen het bedrijf en het gebruik van filmstrips in je design niet helemaal...

html
het gebruik van frames doet heel ouderwets aan. probeer je eens te verdiepen in css. ik denk dat er een wereld voor je opengaat.

menu/navigatie
ism bornerbroek levert rvs maatwerk en slagerij benodigheden. verder doen ze aan reparaties en onderhoud. dat zijn de kern activiteiten die ik uit de huidige site haal. ik zou in je site menu deze kern activiteiten benadrukken. zoiets als:

===
home
producten
- rvs maatwerk
- slagerij benodigheden
services
- reparaties
- onderhoud
contact
===

showroom hoort bij je producten. het is naar mijn mening voor een bezoeker van de site totaal niet interessant om zomaar door showroom/gallery te gaan bladeren zonder produkt informatie. het is veel nuttiger om bij de produkten de betreffende foto's te plaatsen met de daarbij behorende informatie.

bugs
  • je mist de .nl in je mailto-link van de welkomst tekst
    1 <a href="mailto:info@ismbornerbroek">mail</a> 

• volgens mij loopt deze zin niet helemaal lekker.
    quote:
    "wij proberen dit een zeer breed bereik te doen, van trapleuningen tot zelfontworpen krattenwassers."
    misc
  • waarom geen prijzen op de site? persoonlijk vindt ik het heel irritant om een site te bekijken met producten zonder prijs.

• je geeft in je welkomst woord aan dat ism bornerbroek ervaring heeft met verschillende machines van verschillende merken. welke merken? ik zou de bekendste noemen (ivm search-engine optimization).

• waarom onderin een link naar de pagina waar men op dat moment al is?

ik hoop dat je iets hebt aan m'n feedback.
  •   zondag 7 mei 2006 @ 02:15:12 #60
    113667 Keiichi
    Konnichiwa!
    pi_37620390
    ik ben bezig met devolgende site:

http://www.paspaardensport.nl/index.php

op het moment is het nog maar een groffe opzet met geen inhoud. het menu aan de linkerkant word nog voorzien van categorieen.

suggesties, tips, kritiek, etc. welkom
    pi_37649271
    quote:
    op zaterdag 6 mei 2006 22:08 schreef castor het volgende:

[..]

design/look
    ben er niet kapot van, maar heb ze veel slechter gezien. ik begrijp de link tussen het bedrijf en het gebruik van filmstrips in je design niet helemaal...

html
    het gebruik van frames doet heel ouderwets aan. probeer je eens te verdiepen in css. ik denk dat er een wereld voor je opengaat.

menu/navigatie
    ism bornerbroek levert rvs maatwerk en slagerij benodigheden. verder doen ze aan reparaties en onderhoud. dat zijn de kern activiteiten die ik uit de huidige site haal. ik zou in je site menu deze kern activiteiten benadrukken. zoiets als:

===
    home
    producten
    - rvs maatwerk
    - slagerij benodigheden
    services
    - reparaties
    - onderhoud
    contact
    ===

showroom hoort bij je producten. het is naar mijn mening voor een bezoeker van de site totaal niet interessant om zomaar door showroom/gallery te gaan bladeren zonder produkt informatie. het is veel nuttiger om bij de produkten de betreffende foto's te plaatsen met de daarbij behorende informatie.

bugs
  • je mist de .nl in je mailto-link van de welkomst tekst
    [ code verwijderd ]

• volgens mij loopt deze zin niet helemaal lekker.
    [..]

misc
  • waarom geen prijzen op de site? persoonlijk vindt ik het heel irritant om een site te bekijken met producten zonder prijs.

• je geeft in je welkomst woord aan dat ism bornerbroek ervaring heeft met verschillende machines van verschillende merken. welke merken? ik zou de bekendste noemen (ivm search-engine optimization).

• waarom onderin een link naar de pagina waar men op dat moment al is?

ik hoop dat je iets hebt aan m'n feedback.
  • kijk, daar heb ik wat aan!

bedankt voor je kritiek en ik doe er zeker wat mee
    pi_37662350
    website
    webzone52 (zonder de intro van hierbove)
    wat vinden jullie van mijn webzone? en webdesign site + intro (je hoeft ze niet allemaal te beoordele)
    webzone:
    ik heb er maanden over gedaan, het is al de 3e versie. elke dag minimaal 2 uurtjes aan software en andere updaten dan meteen uploade, nieuwe pagina's toevoegen enzo. het was een template, maar het is zo veel verandert dat ik het de mijne mag noemen, en als je er moeilijk over gaat doen: dit was hem en nu is hij zo zoals je ziet is er alleen maar de header overgebleve:)de website is dus op de header na 100% van mij!
    intro:
    intro is 100% by me.. ik heb natuurlijk de streepjes ding van iemand gepakt, maar wel naar mijn styl verandert, als je oplet zie jedaar zelfs 52 in staan
    webdesign:
    webdesign52 site is met behulp van trendyflash site builder gemaakt
    extra:
    op de webzone52 zijn zo te zien veel scripts gebruikt. als er iets niet doet zeg et dan ff.
    thnq,
    - turquaz52 productions!

[ Bericht 2% gewijzigd door Turquaz52 op 08-05-2006 17:22:41 ]
    Quote van Tjabbo:
    Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
    We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
    en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
      maandag 8 mei 2006 @ 17:19:12 #63
    39240 jagermaster
    pi_37662537
    quote:
    op maandag 8 mei 2006 17:13 schreef turquaz52 het volgende:
    website
    webzone52 (zonder de intro van hierbove)
    wat vinden jullie van mijn webzone? en webdesign site + intro (je hoeft ze niet allemaal te beoordele)
    webzone:
    ik heb er maanden over gedaan, het is al de 3e versie. elke dag minimaal 2 uurtjes aan software en andere updaten dan meteen uploade, nieuwe pagina's toevoegen enzo. het was een template, maar het is zo veel verandert dat ik het de mijne mag noemen, en als je er moeilijk over gaat doen: dit was hem en nu is hij zo zoals je ziet is er alleen maar de header overgebleve:)de website is dus op de header na 100% van mij!
    intro:
    intro is 100% by me.. ik heb natuurlijk de streepjes ding van iemand gepakt, maar wel naar mijn styl verandert, als je oplet zie jedaar zelfs 52 in staan
    webdesign:
    webdesign52 site is met behulp van trendyflash site builder gemaakt
    extra:
    op de webzone52 zijn zo te zien veel scripts gebruikt. als er iets niet doet zeg et dan ff.
    thnq,
    - turquaz52 productions!
    hij doet het niet??
    Where's my fear???
    pi_37662594
    wat doet het niet:|
    (edit)
    (...) server:s de dir. doet et wel maar de rest niet:@
    (edit2)
    srry mense andere x, de server is (...)traag!

[ Bericht 45% gewijzigd door Turquaz52 op 08-05-2006 17:32:14 ]
    Quote van Tjabbo:
    Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
    We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
    en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
      maandag 8 mei 2006 @ 18:10:48 #65
    4283 nietzman
    Geen zin meer.
    pi_37663988
    hij doet 't hier ook niet fatsoenlijk, maar voor wat ik kan zien: was maar wat dichter bij die template gebleven. wat een onoverzichtelijke, trage en schreeuwerige site. probeer eens wat meer consistentie in je vormgeving te krijgen en mik die animated gifjes en blinkende en scrollende mukjes eens overboord. .

[ Bericht 40% gewijzigd door nietzman op 08-05-2006 18:16:16 ]
    Ik ga naar huis.
    pi_37667657
    quote:
    op zondag 7 mei 2006 02:15 schreef keiichi het volgende:

op het moment is het nog maar een groffe opzet met geen inhoud. het menu aan de linkerkant word nog voorzien van categorieen.

ik weet niet of er nog meer content in gaat komen, maar zoals het nu is, heb ik geen idee waar het over gaat. ik zie een menu, een inlogformuliertje (waar ik niet weet waar ik voor in moet loggen) en "er zijn geen items om weer te geven"
    maar ik neem aan dt je dat nog in gaat vullen.

bij het formulier staat "login form" (waarom twee hoofdletters?) in het midden, de rest niet, staat erg rommmelig. ik zou er ook wat enters in gebruiken, zodat het niet zo op elkaar gepropt staat.

de site is in het nederlands, maar de webshop in het engels. beetje raar.

bij de webshop misschien nog een menu met de overige categoriën.

de indeling van de webshop is ook rommelig. bij garden tools staan boven 2 artikelen naast elkaar die elkaar overlappen, en eronder staat 1 artikel over de gehele breedte.

en oplopend en aflopend sorteren is door dt icoontje niet duidelijk.

layout is simpel maar netjes.
    minimalist
    pi_37668931
    quote:
    op zondag 7 mei 2006 02:15 schreef keiichi het volgende:

komt op mij over als een joomla site waarvan de lay-out enigzins is gewijzigd.

zelf zou ik de pagina gecentreerd weergeven als je niet de volledige schermbreedte benut, maar dat is een persoonlijk. verder valt er niet veel over te zeggen.
    Nee!
      maandag 8 mei 2006 @ 21:38:31 #68
    113667 Keiichi
    Konnichiwa!
    pi_37671782
    quote:
    op maandag 8 mei 2006 20:25 schreef texsteel het volgende:

[..]

komt op mij over als een joomla site waarvan de lay-out enigzins is gewijzigd.

zelf zou ik de pagina gecentreerd weergeven als je niet de volledige schermbreedte benut, maar dat is een persoonlijk. verder valt er niet veel over te zeggen.
    content gaat er nog ingezet worden.
    op het moment ging me het meest om het verkrijgen van commentaar gewoon op de structuur. alles word nog doorvertaald naar het nederlands waar dat nog niet gedaan is.
      woensdag 10 mei 2006 @ 15:50:11 #69
    25637 hbruyn
    Ben benieuwd
    pi_37710255
    graag jullie mening, en opbouwende kritiek op mijn nieuwe project:

http://www.koopjeswinkelen.nl

koopjeswinkelen.nl biedt u een nieuwe manier om uw producten op internet aan te bieden.
    daarnaast kunt u via direct zoeken produkten zoeken in de bij ons aangemelde internetwinkels.
    u kunt eenvoudig websites van bedrijven zoeken.
    u kunt direct online uw produkten kopen bij een groeiend aantal aangesloten internetwinkels.

... dat dus...

henk
      woensdag 10 mei 2006 @ 16:02:34 #70
    113667 Keiichi
    Konnichiwa!
    pi_37710521
    quote:
    op woensdag 10 mei 2006 15:50 schreef hbruyn het volgende:

koopjeswinkelen.nl biedt u een nieuwe manier om uw producten op internet aan te bieden.
    daarnaast kunt u via direct zoeken produkten zoeken in de bij ons aangemelde internetwinkels.
    u kunt direct online uw produkten kopen bij een groeiend aantal aangesloten internetwinkels.

... dat dus...

henk
    om eerlijk te zijn als ik dat in google zou vinden, zou ik gelijk weer vertrekken.
    ik vind het zelf niet echt duidelijk wat er nu precies mee gedaan kan worden. ik kan enkel links vinden

maar heb toch even doorgekeken

ik kom op een gegeven moment op de tarieven pagina. nun gaat het mij lijken op een verkapte webhoster

oh ja, tekst links in het menu is slecht leesbaar
      woensdag 10 mei 2006 @ 16:17:07 #71
    25637 hbruyn
    Ben benieuwd
    pi_37710894
    thenks,

als je suggesties voor verduidelijking hebt hoor ik het graag van je, want er staat toch duidelijk op de voorpagina dat je een webwinkel kunt huren.
    in de eerste instantie richt ik me daarop. later zal de nadruk meer gaan liggen op het doorzoeken van deze webwinkels.
    dit is nu ook al mogelijk via het zoekveld bovenin of via uitgebreid zoeken.

daarnaast is het een adressendatabase voor websites van bedrijven.

ik heb het menuachtergrondplaatje iig even lichter gemaakt.

[ Bericht 13% gewijzigd door hbruyn op 10-05-2006 16:22:32 ]
    pi_37934105
    ik heb even een hele kleine site check, meer een layout dat onderdeel gaat worden voor mijn php2hex installer..

het staat op http://www.bruggema.nl/instlay (let niet op de test texten er boven) en in ie ziet het er minder uit dan in ff maar krijg dat maar niet voor elkaar
    The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
    Like trump...
      woensdag 17 mei 2006 @ 22:43:55 #73
    39240 jagermaster
    pi_37934642
    quote:
    op woensdag 17 mei 2006 22:32 schreef chandler het volgende:
    ik heb even een hele kleine site check, meer een layout dat onderdeel gaat worden voor mijn php2hex installer..

het staat op http://www.bruggema.nl/instlay (let niet op de test texten er boven) en in ie ziet het er minder uit dan in ff maar krijg dat maar niet voor elkaar
    in ff mis je de rechterlijn van het eerste venster. verder is de tekst in het linkerveld niet leesbaar.
    beetje jammer dat je ook op niet accept kan drukken;) verder ziet het er wel leuk uit..

moet je niet de grote van de bovenste blauwe bar vergroten om het goed weer te geven in ie? of misschien anders met z-index de layout fixen..
    Where's my fear???
    pi_37935538
    ja inderdaad, de eerste pagina mist de rechterlijn in ff en weer niet in ie en het is nog maar het concept, dus accept is nog niet van toepassing

verder is de bovenste bar groot genoeg in ff maar weer niet in ie en als ik um vergroot dan is ie weer te groot in ff maar de z-index? die ken ik nog niet? wat kun je daar precies mee?
    Like trump...
    pi_37941932
    add: ik heb even gechecked wat de z-index doet, maar ik positioneer helemaal niets dus heeft z-index volgens de css guide geen zin
    Like trump...
      donderdag 18 mei 2006 @ 10:14:39 #76
    39240 jagermaster
    pi_37942694
    quote:
    op woensdag 17 mei 2006 23:03 schreef chandler het volgende:
    ja inderdaad, de eerste pagina mist de rechterlijn in ff en weer niet in ie en het is nog maar het concept, dus accept is nog niet van toepassing

verder is de bovenste bar groot genoeg in ff maar weer niet in ie en als ik um vergroot dan is ie weer te groot in ff maar de z-index? die ken ik nog niet? wat kun je daar precies mee?
    met de volgende wijzigingen krijg ik hem wel goed

in de stylesheet:
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10
    11
    12
    13
        #insttop
        {
            color: white;
            background: url('top.gif') no-repeat 0px 0px;
            height: 29px;
        }

#insttoptext
        {
            padding: 7px 0px 0px 25px;
            font-weight: bold;
            font-size: 13px;
        }

in de html
    1
    2
    3
         <div id="insttop">
            <div id="insttoptext">test installer</div>
         </div>
    Where's my fear???
    pi_37951531
    oh, je bent geweldig!!! ik heb het reeds aangepast in de source!

[ Bericht 19% gewijzigd door Chandler op 18-05-2006 14:39:27 ]
    Like trump...
      donderdag 18 mei 2006 @ 14:43:28 #78
    82546 Apekoek
    terrorhenk
    pi_37951843
    hoe kom ik aan een eenvoudige nieuws brieven systeem, ik ben namelijk best wel php/html noob.
    de nieuws brief kan ik zelf wel samen stellen. maar ik heb een eenvoudige manier nodig om een email adres invul balkje op mijn site toe te voegen. en dan als de bezoeker vervolgens op subscribe/submit drukt dat het adres dan automatisch in een database komt op mijn server. heeft iemand misschien een linkje voor mij wat overeenkomt met mijn verhaal (ik weet namelijk niet hoe zoiets heet)?
      donderdag 18 mei 2006 @ 17:00:46 #79
    82546 Apekoek
    terrorhenk
    pi_37956135
    quote:
    op donderdag 18 mei 2006 14:43 schreef apekoek het volgende:
    hoe kom ik aan een eenvoudige nieuws brieven systeem, ik ben namelijk best wel php/html noob.
    de nieuws brief kan ik zelf wel samen stellen. maar ik heb een eenvoudige manier nodig om een email adres invul balkje op mijn site toe te voegen. en dan als de bezoeker vervolgens op subscribe/submit drukt dat het adres dan automatisch in een database komt op mijn server. heeft iemand misschien een linkje voor mij wat overeenkomt met mijn verhaal (ik weet namelijk niet hoe zoiets heet)?
    iemand enig idee?
    pi_37956577
    ik heb deze site gemaakt!

http://members.lycos.nl/jongerenarnhem/

voor jongeren uit arnhem en omstreken!
    maar nu de vraag , hoe trek je meer bezoekers? en wat is het beste programma om een banner te maken?
    [IMG]http://img236.imageshack.us/img236/7537/822027fv28us.gif[/IMG]
      donderdag 18 mei 2006 @ 19:30:08 #81
    39240 jagermaster
    pi_37960658
    quote:
    op donderdag 18 mei 2006 17:00 schreef apekoek het volgende:

[..]

iemand enig idee?
    gewoon opzoek gaan dus naar een scriptje bijvoorbeeld op http://www.hotscripts.com/
    Where's my fear???
      donderdag 18 mei 2006 @ 19:36:05 #82
    39240 jagermaster
    pi_37960910
    quote:
    op donderdag 18 mei 2006 17:13 schreef jfa het volgende:
    ik heb deze site gemaakt!

http://members.lycos.nl/jongerenarnhem/

voor jongeren uit arnhem en omstreken!
    maar nu de vraag , hoe trek je meer bezoekers?
    dan begin je met een website
    - uitstraling,
    - leesbaarheid,
    - indeling.
    zo zou je is naar de vraag kunnen kijken "wat moet je als bezoeker op deze site?"

inhoud:
    - unieke content,
    - regelmatige updates,
    - aantrekkelijk opgemaakt om het te kunnen lezen/overzien.

reclame:
    - url verspreiden
    - betaalde reclame
    - unieke en goede content enz. om goed opgenomen te kunnen worden in een zoekmachine
    - domeinnaam
    quote:
    en wat is het beste programma om een banner te maken?
    de ene vind dit programma goed de ander een ander programma. wat wil je met een banner
    - bewegend?
    - 3d?
    - 2d?
    - foto?
    - getekend?

als je het allemaal niet weet kan je altijd nog adobe illustrator, adobe photoshop en flash kopen dan kan je het meeste wel maken en/of uitproberen.
    Where's my fear???
    pi_37961649
    dank je wel! kan er zeker wat mee!!!!:)
      vrijdag 19 mei 2006 @ 10:06:04 #84
    25637 hbruyn
    Ben benieuwd
    pi_37980239
    quote:
    op woensdag 10 mei 2006 15:50 schreef hbruyn het volgende:

... dat dus...

henk
    graag nog enige reakties op mijn eerdere post...
    pi_37980378
    ziet er goed uit, kleurgebruik is mooi.
    alleen de provincies gelderland en overijssel zijn omgedraaid in het kaartje.
    quote:
    deze zin loopt niet echt lekker, misschien dat je dit beter anders kunt omschrijven. nu komt het woordje zoeken best wel vaak terug.
    Nee!
      vrijdag 19 mei 2006 @ 11:15:45 #86
    25637 hbruyn
    Ben benieuwd
    pi_37982665
    ok, bedankt voor je input.
    ik zal er naar kijken.

ik zit trouwens te denken om die bovenste regel grafisch te maken, dus om er plaatjes neer te zetten met de tekst:

bedrijven zoeken \/ /\

produkten zoeken /\

wat denken jullie daarvan?

maakt dat het geheel duidelijker en netter, of juist niet?
    ofwel is de huidige tekstuele omschrijving goed of moeten het plaatjes worden?
    pi_38040198
    bij die site van holiday-it zou ik de strepen onder de hyperlinks weghalen, dat ziet verzorger uit mijn inziens.

ik wil zelf graag ook een sitecheck
    www.mediawereld.com
    ik weet dat er nog niet vele berichten op staan, maar het gaat me mee rom de bruikbaarheid en de lay-out
      zondag 21 mei 2006 @ 13:02:57 #88
    82546 Apekoek
    terrorhenk
    pi_38043051
    quote:
    op donderdag 18 mei 2006 19:30 schreef jagermaster het volgende:

[..]

gewoon opzoek gaan dus naar een scriptje bijvoorbeeld op http://www.hotscripts.com/
    dat is het hem nou juist, als leek zijnde weet ik niet hoe zoiets heet. wat is het naam van het beestje, ik heb al geprobeerd om te zoeken, maar ik weet totaal niet waar ik op moet zoeken.
    pi_38052528
    quote:
    op maandag 24 april 2006 21:51 schreef piles het volgende:

[..]

mss kun je een paar mooie buttons maken, ipv text-links
    hoe maak je het beste buttons? voor www.jfa.nl.nu
    pi_38054115
    quote:
    op dinsdag 14 maart 2006 17:01 schreef apekoek het volgende:

[..]

jij vind het fantasieloos, dat heeft met smaak te maken, ik hou van een strak design, jij wellicht niet (niet te veel frutsels op de pagina).

en dat ik officieel helemaal geen gebruik maak van een totaal eigen shop heeft er mee te maken dat ik totaal niet kan programmeren of html of wat dan ook kan, ik wil gewoon mijn eigen gemaakte designs de wereld inbrengen, je kan er ook respect voor hebben dat ik het gewoon probeer, niet persee om geld te maken maar ontwerpen is een hobby van mij.
    als je niet tegen eerlijk commentaar kan, moet je geen sitecheck plaatsen.

en persoonlijke smaak voor een commerciele site is niet oke, je moet je doelgroep proberen aan te spreken. voor een persoonlijke site ligt dat natuurlijk anders/
    pi_38159336
    m'n nieuwe website voor m'n ghana-project in 2007 is ook eindelijk online:

http://www.back2africa.nl

iemand op- of aanmerkingen?
    is het lettertype duidelijk, en is de indeling makkelijk/overzichtelijk???
    pi_38161629
    mijn personal site. stelt niet bijster veel voor.

http://loehoes.nl
    pi_38163926
    quote:
    op woensdag 24 mei 2006 13:17 schreef ko_9 het volgende:
    m'n nieuwe website voor m'n ghana-project in 2007 is ook eindelijk online:

http://www.back2africa.nl

iemand op- of aanmerkingen?
    is het lettertype duidelijk, en is de indeling makkelijk/overzichtelijk???
    niet echt bijzonder veel over te zeggen, wat dus eigenlijk over het algemeen zeer positief is. ik vind dat je een duidelijke en overzichtelijke structuur hebt, een sobere layout die toch weer wat oplicht door de foto in je header en leuke afbeeldingen die mensen toch wel kunnen aanspreken (deze parkeermeter...).

alleen de oranje letters in je hoofding vind ik wat ongepast in de layout, en de achtergronden van menu-items ghana en kenia zou ik terug neutraal pakken, want dit geeft een wat warrige indruk. pas wanneer je het van iets dichterbij bekijkt, zie je dat het de vlaggen van de landen betreft.

ook "sponsor - sponsor - sponsor" in de balk tussen je hoofding en je content. waarschijnlijk heb je dit er gewoon tijdelijk gezet, maar dan zou ik het veranderen in "krijg hier een link als sponsor" met daarbij een link naar je sponsorpagina ofzoiets.
    pi_38164247
    ik krijg wel af en toe feedback van bezoekers over mijn website, maar nu wil ik toch wat meer in to depth gaan.

url: http://www.artinthepicture.com
    gemaakt: februari 2005

ik ben zeer tevreden over de inhoud natuurlijk, die uiteraard de belangrijkste kracht van deze website is, en naar mijn mening op geen enkele andere website te vinden is. daarnaast blijkt de naam ook heel catchy te zijn, want iedereen die één keer van de site heeft gehoord, kan hem zich nadien nog perfect voor de geest halen. en tenslotte vind ik de structuur redelijk geslaagd, omdat ik denk dat men perfect kan vinden wat men zoekt, via diverse wegen. ontevreden ben ik nog over het hoofdje "newsletter" en "sitemap", die eigenlijk nog steeds niet uitgewerkt zijn.

de layout van de site is bewust redelijk sober gehouden, enerzijds omdat de schilderijen de echte eye catchers moeten zijn en anderzijds omdat ik gewoon slecht ben in layout. toch wil ik hier graag wat feedback over. maar wat ik vooral zoek, is feedback op het vlak van de structuur, de usability van de website. ik heb de indruk dat we stilaan naar het maximum zijn aan het neigen qua kwantiteit, want dat met nog meer keuzes het wel heel moeilijk wordt voor mensen om hun weg nog te vinden.
      woensdag 24 mei 2006 @ 20:55:45 #95
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_38177639
    www.somethingfornothing.nl site heb ik zelf gemaakt slaat natuurlijk nergens op layout.

nu samen met een collega bezig zo wordt het ongeveer

iemand nog wat tips? ben geen webdesigner namelijk
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      woensdag 24 mei 2006 @ 21:00:39 #96
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_38177824
    en jij denkt dat mensen dat écht doen?
    zo ja, zeg het me, dan ga k dat ook doen.
    Signature.
      woensdag 24 mei 2006 @ 21:02:25 #97
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_38177889
    quote:
    op woensdag 24 mei 2006 21:00 schreef eer-ik het volgende:
    en jij denkt dat mensen dat écht doen?
    zo ja, zeg het me, dan ga k dat ook doen.
    weet ik niet...valt te proberen...maar wil er van de zomer een soort ruil site van maken...dat mensen met elkaar dingen kunnen ruilen zonder dat het iets kost.

kijk wel of het wat wordt anders is weer een miskoop (48 euro voor 5 jaar valt mee )
    Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
      woensdag 24 mei 2006 @ 21:05:27 #98
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_38177992
    48 euro voor 5 jaar is niet veel nee.
    anyway, het nieuwe ziet er al een stuk beter uit dan het oude.
    alleen: het is een .nl site, moet het dan ook echt in het engels?
    edit: titel is wel in het engels

probeer ervoor te zorgen dat je niet teveel hoeft te scrollen, dat is namelijk irritant
    verder lijkt het frame me ook niet echt nodig, je kunt ook gewoon de pagina maken zonder frame.
    zoveel staat er ook weer niet op.
    Signature.
      woensdag 24 mei 2006 @ 21:09:03 #99
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_38178139
    quote:
    op woensdag 24 mei 2006 21:05 schreef eer-ik het volgende:
    48 euro voor 5 jaar is niet veel nee.
    anyway, het nieuwe ziet er al een stuk beter uit dan het oude.
    alleen: het is een .nl site, moet het dan ook echt in het engels?
    edit: titel is wel in het engels

probeer ervoor te zorgen dat je niet teveel hoeft te scrollen, dat is namelijk irritant
    verder lijkt het frame me ook niet echt nodig, je kunt ook gewoon de pagina maken zonder frame.
    zoveel staat er ook weer niet op.
    dat scrollen heb je wel gelijk in...
    wat dat betreft ben ik echt een n00b op html gebied....hopen dat die nieuwe site beter wordt...

en dat ie in het engels is , moet namelijk ook geld uit het buitenland ontvangen :-)
    maar het zal wel een grote flop worden
      woensdag 24 mei 2006 @ 21:14:03 #100
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_38178341
    haha, moet je reclame maken
    anyway, ik zeg: trap dat frame eruit, en maak de site zonder.
    scheelt een hoop ellende
    Signature.
      woensdag 24 mei 2006 @ 21:16:26 #101
    17882 Razor21
    Sinds 2001 op Fok!
    pi_38178421
    quote:
    op woensdag 24 mei 2006 21:14 schreef eer-ik het volgende:
    haha, moet je reclame maken
    anyway, ik zeg: trap dat frame eruit, en maak de site zonder.
    scheelt een hoop ellende
    help me maar als je wilt zet ik je meteen neer op de special banner page
      woensdag 24 mei 2006 @ 21:21:19 #102
    128033 eer-ik
    Koning. Ja, nog steeds.
    pi_38178613
    woei, wat een eer
    wil je misschien wel helpen, maar ik ben nu examens aan het maken.
    moet je nog effe geduld hebben, en ik beloof niks
    Signature.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')