erg kaal en de kwaliteit van je plaatjes e.d zijn ook drie keer niks.quote:op maandag 11 december 2006 11:14 schreef razor21 het volgende:
www.prisonbreakfanclub.nl ben een beginner met sites....maar sugesties zijn altijd welkom![]()
lijkt me dus niet de bedoeling allemaalquote:het plaatsen van een niet zelf gemaakt forum of site, zoals phpbb, ikonboard, cu2, blogger.com, weblog.com heeft geen nut. dit heb je zelf geinstalleerd en wordt niet als eigen gemaakte site gezien. ook niet met een andere layout.
je hebt een flinke balk aan de rechtse kant, zou ik zelf centreren (in css-style een wrapper), zou de menu ook in css maken (javascript en google bijt mekaar nogal) en zet in je images-directory maar een kopie van de index.html in, je hebt nu een open directory gecreerd.quote:op dinsdag 12 december 2006 15:06 schreef goldfish80 het volgende:
mijn pagina over egypte:
http://home.wanadoo.nl/rkraats
heb hem nu wat mooier / overzichterlijker gemaakt.....athans dat vind ik...voor een n00b toch netjes dacht ikquote:op dinsdag 12 december 2006 13:06 schreef most_wanted het volgende:
[..]
erg kaal en de kwaliteit van je plaatjes e.d zijn ook drie keer niks.
probeer je navigatiebar een beetje kleiner te maken en misschien aan de linkerkant en probeer de tekst op de pagina over verschillende pagina's te verdelen.
quote:op dinsdag 12 december 2006 21:38 schreef henkbenzinetank het volgende:
fontanel draait alweer een tijdje (cms = textpattern), maar recent wat kleine wijzigingen in de lay gedaan.
wat vinden jullie ervan? van de site in zn algemeen, maar ook van de lay etc, etc
voor een, zoals je zelf zegt: n00b, vind ik het een nette site inderdaad.quote:op dinsdag 12 december 2006 20:14 schreef razor21 het volgende:
[..]
heb hem nu wat mooier / overzichterlijker gemaakt.....athans dat vind ik...voor een n00b toch netjes dacht ik![]()
hoe bedoel je? dit stukje snap ik ff nietquote:op dinsdag 12 december 2006 19:42 schreef msx-hinter het volgende:
[..]
en zet in je images-directory maar een kopie van de index.html in, je hebt nu een open directory gecreerd.
ok, dank je..quote:op woensdag 13 december 2006 07:18 schreef msx-hinter het volgende:
kijk hier maar : http://home.wanadoo.nl/rkraats/images/ als je in deze directory een index.html zet (naar eigen keuze met inhoud) ben er vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |