quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:20 schreef Sjengdanny het volgende:
Had je geen gsm bij je om te vragen waar ze bleven?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:26 schreef Molluck het volgende:
Trainen? Je had alvast buiten kunnen beginnen met opdrukken en rondjes rennen om het gebouw, dan had je het ook niet zo koud gehad.
Laatste denk ikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:31 schreef Dirktator het volgende:
Trainen om 3 uur op dinsdagmiddag?
3 opties:Je bent een spijbelaar. Normale kinders van die leeftijd moeten naar school. Je bent een bejaarde en doet gymnastische bewegingen samen met Karl Noten. Je zit in de WW en hebt een groepje verwanten gevonden die graag tegen een balletje schoppen. Student
Vast en zeker.quote:
Je hebt de verkeerde vrienden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:19 schreef Leso_Varen het volgende:
Ik heb net een uur staan wachten om te gaan trainen, maar weer komen de mensen die ook zouden komen trainen niet opdagen, en een van die twee heeft de sleutel voor het gebouw. Ik niet, ik heb dus net een uur voor Jan Lul in de kou staan wachten
En het is niet de eerste keer dat ze niet komen opdagen, nee ook in de vakanties bellen ze niet af of vergeten ze het per ongeluk. Kloothommels die niet komen opdagen![]()
![]()
Ik sterf liever aan een gruuwlijk pijnlijke ziekte als dat ik een ajacied wordtquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Je hebt de verkeerde vrienden.
Ajacieden doen dat niet
Ik zou dan wel voor feyenoord worden, als ik anders dood zou gaan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik sterf liever aan een gruuwlijk pijnlijke ziekte als dat ik een ajacied wordt![]()
Ik heb dit jaar nog helemaal niet getraindquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:51 schreef Rekkie het volgende:
Ik kom ook nooit opdagen bij trainen......
Dit jaar (2006) nog maar 1 x getraind
Dus de aflastingen komen mij best goed uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |