abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36025533

Kubb

Vandaag op 3FM een schijnbaar nieuwe single van deze voor mij onbekende groep Kubb gehoord (Wicked Soul).

De leadzanger van de groep, Harry Collier, heeft een stem die wel enigszins wat weg heeft van Matthew Bellamy, maar dan wat voller, en daar moet je van houden (ik wel). Ik ben nu wat andere nummers van het album aan het downloaden, maar dat valt me af en toe wat tegen. Af en toe vrij lauwtjes. Terwijl die Collier een enorme potentie heeft volgens mij, prachtige stem / gevoel. Er zitten echter ook enkele erg mooie nummers bij.

Het album koop ik toch wel, thuis even op mijn gemak luisteren in plaats van rare audiofeeds.

Andere mensen die deze band kennen, of misschien eerder werk van deze Collier (ik las dat hij in een surf rock band heeft gezeten?)?.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Tiësto Live @ Melkweg 2000
Best pilot in history
pi_36025983
Dit was vorige week ook een onderwerp in De Wereld Draait Door. Volgens Giel (Beelen) was dit helemaal de shit.

Ik krijg wat van die gitaarbandjes hype.
pi_36026210
Ik heb ff een torrent aangezwengeld, de samples op hun site klonken leuk!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 16:27:23 #4
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_36026507
Men vader liep er ook al mee...
  woensdag 15 maart 2006 @ 00:24:14 #5
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_36043525
Ik kom dit bandje al een tijdje tegen in allerlei indiehitlijstjes, maar vind er werkelijk geen bal aan. Veel te gelikt en berekenend qua productie, en een bombast waar ik me niet echt in vinden kan. Deze hype is in elk geval niet aan mij besteed.
  maandag 20 maart 2006 @ 21:33:16 #6
81550 Sammy3000
Wadde hadde dudde da?
pi_36213727
Ik ben er blij mee! Wicked Soul is errug lekker, de CD ook niet verkeerd. Al hebben ze met Wicked Soul wel direct het beste wat ze op de CD hebben uitgebracht...
pi_36223086
quote:

Andere mensen die deze band kennen, of misschien eerder werk van deze Collier (ik las dat hij in een surf rock band heeft gezeten?)?.
Ik ken alleen 'wicked soul' (ontzettend leuk nummer trouwens!).
Maar zo te lezen hier, valt de rest van de cd een beetje tegen?
pi_36716957
Lekker nummer dat "Wicked Soul" idd!
pi_36734155
Wicked Soul is best een leuk nummer, maar de rest van het album?
pi_36776282
Wicked Soul is een leuk nummer ja
Maar alle andere nummers van Kubb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')