Heb je 'm in de bios gezien of op DVD?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:00 schreef MaJo het volgende:
*kick*
Aangezien er geen Capote topic is (of ik die in ieder geval niet heb kunnen vinden) hier maar een post. De film vorige week gezien en wat is Philip Seymour Hoffman toch briljant. Die man draagt de film, terecht dat hij daar een oscar voor heeft gekregenIn het begin lijkt het echt overgeacteerd, maar na een paar minuten heb je het helemaal door en zie je hem gewoon als Capote. De film is goed, maar ook echt door hem. Als de hoofdrol niet zo goed vertolkt zou zijn zou de film een stuk minder zijn denk ik. Echt een goed voorbeeld van een film waarbij de acteurs de film dragen. Philip Seymour Hoffman
In de biosquote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:50 schreef weathergirl het volgende:
[..]
Heb je 'm in de bios gezien of op DVD?
Wat heb je van hem gezien?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:15 schreef MeneerTim het volgende:
Net zo'n beroerd acteur als Kevin Spacey.
Ik wou al op zoek naar dat topic toen ik die post van je las.quote:
Aangezien we in een Philip Seymour Hoffman topic zitten bedoelde ik eigenlijk welke films je van hem gezien hadquote:
(gelet op PI)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:15 schreef MeneerTim het volgende:
Net zo'n beroerd acteur als Kevin Spacey.
Ja. Mooie rol ook.quote:Op woensdag 6 september 2006 21:06 schreef Arcee het volgende:
Nu te zien in The Talented Mr. Ripley op Nederland 3.Philip Seymour Hoffman
Whehe, ja een heerlijk ranzige rolquote:Op vrijdag 8 december 2006 13:33 schreef Arcee het volgende:
Vanavond om 0:05 uur op Nederland 2 te zien in Happiness in een van z'n beste rollen.
[afbeelding]PSH
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |