En zelfs zonder bronvermelding...quote:
In Engeland hebben ze ook Dansen met Sterren hoor. En Strictly Come Dancing..en nog meer van dat soort troep. Als het al niet uit Amerika komt, dan komt het uit Engeland.quote:Op woensdag 28 november 2007 14:35 schreef tgs. het volgende:
Ik kijk ook altijd naar de serie en ik vond het best wel boeiend en erg mooi gedaan. Ik vraag me af waarom altijd Engeland dit soort mooi docu's kan maken en wij in Nederland liever ons belastinggeld uitgeven aan vaak pulp programma's voor dat 'Dancing with the....' publiek.
Echt slim ben je niet want het is niet de hele serie.quote:Op woensdag 28 november 2007 18:11 schreef w8jij17 het volgende:
Met een serie op een (Engels) publiek net verdien je minder als dat je het in een bioscoop uitzendt. Of ben ik nou zo slim? En de keuze om een serie te volgen of in één keer het geheel in de bios te aanschouwen is ook snel gemaakt.
Het is niet de hele serie. Bovendien is de serie aan de halve wereld verkocht, dus verdienen doen ze wel. Ook aan de werkelijk prachtige fotoboeken die van de serie zijn uitgebracht overigensquote:Op woensdag 28 november 2007 18:11 schreef w8jij17 het volgende:
Met een serie op een (Engels) publiek net verdien je minder als dat je het in een bioscoop uitzendt. Of ben ik nou zo slim? En de keuze om een serie te volgen of in één keer het geheel in de bios te aanschouwen is ook snel gemaakt.
Hoorde een voorstukje en dat was idd niet met held David. In de Amerikaanse versie ook niet trouwens. Ongelooflijkquote:Op donderdag 29 november 2007 18:10 schreef 18konijn het volgende:
Wat een nonsens om te zeggen dat het de duurste natuurdocumentaire aller tijden is. Het is gewoon één lange trailer voor de hele serie. En wie gaat die nou eindelijk eens uitzenden in NL? En dan wel met het commentaar van Sir David alstubiieft! (In de film is hij niet te horen, blijkbaar).
Zondequote:Op donderdag 29 november 2007 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoorde een voorstukje en dat was idd niet met held David. In de Amerikaanse versie ook niet trouwens. Ongelooflijk.
Kan goedkoper:quote:Op maandag 10 december 2007 20:49 schreef w8jij17 het volgende:
Is er een topic over de bioscoopversie Earth? Ik ben benieuwd naar reacties.
Hier kost hij ongeveer 30,- Dat is voor zover ik weet de goedkoopste versie die ik tot nu toe gezien heb.
http://www.amazon.co.uk/Planet-Earth-Complete-BBC-Disc/dp/B000EXZL4I/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1197314626&sr=8-1
Dit is echt een aanraderquote:Op dinsdag 11 december 2007 18:04 schreef Viking84 het volgende:
TVP. Mijn huisgenoot heeft het er steeds over en hij heeft de serie gedownload op HD-formaat, dus ik zal er eens naar kijken binnenkort. Lijkt me erg mooi, ook al houd ik niet zo van natuurseries.
En toch zijn dat soort 'mensen' er.quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit is echt een aanrader. Kan me nauwelijks voorstellen dat iemand hier niet van onder de indruk is...
Ben 'm nog niet tegengekomenquote:Op donderdag 31 januari 2008 00:11 schreef Frasier het volgende:
*Schop*
Ik begrijp dat hier nog steeds geen versie van is met Nederlandse ondertiteling?
Vind ik ook niet...maar sommige mensen verstaan geen enkel woord Engels of ze hebben grote moeite met vertalen en dan missen ze eigenlijk de helft van het programma. Dat is gewoon zonde.quote:Op donderdag 31 januari 2008 09:36 schreef Verbal het volgende:
...maar zo ingewikkeld is het Engels in die serie toch niet
V.
Is 't ook niet hoor. Ben nu ook gewoon voor de Engelse versie gegaan. Wat een prachtige documentaire zegquote:Op donderdag 31 januari 2008 09:36 schreef Verbal het volgende:
...maar zo ingewikkeld is het Engels in die serie toch niet
V.
Volgens mij is de prijs omhoog gegaan. En dat terwijl ik net op het punt sta om hem hier te bestellen.quote:Op maandag 10 december 2007 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan goedkoper:
http://www.play.com/DVD/D(...)Box-Set/Product.html 27.99 euro (euro-symbool links ff selecteren) en je betaalt geen verzendkosten (komen er bij amazon nog bij...). Vaak bij Play.com besteld; nooit problemen gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |