quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:42 schreef ImmovableMind het volgende:
Door al jullie fantastische reacties ben ik nu 37 euro armer, bedankt ^^
GeV.liciteerdquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:42 schreef ImmovableMind het volgende:
Door al jullie fantastische reacties ben ik nu 37 euro armer, bedankt ^^
Deep Blue is een filmversie van de serie Blue Planet. Die laatste moet je dus hebben! De 3dvd-versie heb ik een aantal maanden voor 9,95 euro bij Van Leest gekocht. Dus check je plaatselijke Van Leest of Bijenkorf (cd/dvd-afdeling is ook Van Leest) of ze die nog hebben.quote:Op donderdag 28 december 2006 10:14 schreef ImmovableMind het volgende:
Op Play.com was tevens Deep Blue te bestellen maar die was toch wat te duur voor een niet nieuwe serie. Hij lag dus ook voor de media markt voor 9 euro? Is dat precies dezelfde? Meerdere DVD's?
BBC's "Planet Earth" !!!quote:Op donderdag 28 december 2006 10:14 schreef ImmovableMind het volgende:
Op Play.com was tevens Deep Blue te bestellen maar die was toch wat te duur voor een niet nieuwe serie. Hij lag dus ook voor de media markt voor 9 euro? Is dat precies dezelfde? Meerdere DVD's?
Je kan ze downloaden via torrentquote:Op maandag 27 maart 2006 08:41 schreef faberic het volgende:
Ik mis deze serie steeds, daar baal ik van... Hij blijkt erg goed te zijn...
Deze sterft tenminste nog redelijk snel. Het beest zit vol adrenaline en is ontzettend moe. De pijn in minimaal. Ik vind de verdwaalde olifant die de verkeerde kant oploopt een stuk zieliger.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:39 schreef Bart1984 het volgende:
[..]
Je kan ze downloaden via torrentBtw, ik heb ze allemaal gezien. Echt mooie serie gepresenteerd door david attenborough
Maar hij laat ook wel zien dat de natuur best wreed is. In de eerste aflevering zie je dat een stel wolven een jong rendier om zeep helpen.
Och, voor de veranderingquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:47 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Leuk! V. In extase
Je kan het veel beter via torrent downloaden.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:16 schreef w8jij17 het volgende:
Opgelet!
Vanavond deel 1 van de eerste 5 op de Duitse WDR. Gegarandeerd dat het nagesynchroniseerd zal zijn, dus dat is wel een minpuntje. Volgens mij heeft de helft van de topicvolgers de gehele serie toch al gezien.
Ik zag van de week al een aflevering, waarin o.a. de ABC-eilanden voorkwamen. Zat wel een stuk in over grotten in Cuba dat wel hééééél erg leek op een stuk uit 'Caves' van PE. Compleet met vleermuisvangende slangenquote:Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef w8jij17 het volgende:
Ik zit op dit moment "Wild Caribbean" van de BBC (uitgezonden op Canvas) te kijken.
Een hele dikke vette aanrader!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |