abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44735783
En zó is het!

Ik overweeg na je bericht om misschien toch maar even bij van Leest langs te gaan.
pi_44755969
Door al jullie fantastische reacties ben ik nu 37 euro armer, bedankt ^^
Wie met niets tevreden is, bezit alles.
pi_44756203
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 22:42 schreef ImmovableMind het volgende:
.

Heeeel veel plezier ermee . Goede investering .
  woensdag 27 december 2006 @ 10:35:20 #154
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_44763632
quote:
Op dinsdag 26 december 2006 22:42 schreef ImmovableMind het volgende:
GeV.liciteerd

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_44776314
Goed, volgende slachtoffer
pi_44787122
Op Play.com was tevens Deep Blue te bestellen maar die was toch wat te duur voor een niet nieuwe serie. Hij lag dus ook voor de media markt voor 9 euro? Is dat precies dezelfde? Meerdere DVD's?
pi_44787222
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:14 schreef ImmovableMind het volgende:
Op Play.com was tevens Deep Blue te bestellen maar die was toch wat te duur voor een niet nieuwe serie. Hij lag dus ook voor de media markt voor 9 euro? Is dat precies dezelfde? Meerdere DVD's?
Deep Blue is een filmversie van de serie Blue Planet. Die laatste moet je dus hebben! De 3dvd-versie heb ik een aantal maanden voor 9,95 euro bij Van Leest gekocht. Dus check je plaatselijke Van Leest of Bijenkorf (cd/dvd-afdeling is ook Van Leest) of ze die nog hebben.
  donderdag 28 december 2006 @ 11:54:06 #158
136 V.
pi_44788622
quote:
Op donderdag 28 december 2006 10:14 schreef ImmovableMind het volgende:
BBC's "Planet Earth" !!!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_45013289
Mensen bedankt, heb net de eerste aflevering gekeken nadat ik hem gisteren via de post heb mogen ontvangen. Geweldig gewoon, vooral die wolvenjacht aangezien ik een groot fan ben van wolven.
Ook het stuk van het natte Afrika was geweldig, wat is de aarde toch wonderschoon ^^

Alleen had ik het gevoel dat die springende haai nep was. Kijk eens goed naar het water er omheen. Het beweegt geen cm.

NOGMAALS BEDANKT ^^
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:08:41 #160
136 V.
pi_45016206
Goeie koop

Voor zover ik weet (en de afdeling Natural History van de BBC volledig vertrouw) zijn alle opnames echt.

Ook de bijbehorende diary gezien? Een actie van 1 seconde wordt 40 keer vertraagd (dus uitgerekt tot 40 seconden) dan wil het water niet echt wild bewegen, hoor

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:19:44 #161
136 V.
pi_45016655
Ideetje om in dit topic ook de meest adembenemende momenten uit de serie te noemen?

* Het vliegende shot over de Angel Falls in de aflevering Fresh Water heb ik inmiddels meer dan 20 keer bekeken. Wát een opname

* Begin van Caves, met die lui die erin springen.

* De onderwaterduikers in Caves

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_45024549
quote:
Op maandag 27 maart 2006 08:41 schreef faberic het volgende:
Ik mis deze serie steeds, daar baal ik van... Hij blijkt erg goed te zijn...
Je kan ze downloaden via torrent Btw, ik heb ze allemaal gezien. Echt mooie serie gepresenteerd door david attenborough Maar hij laat ook wel zien dat de natuur best wreed is. In de eerste aflevering zie je dat een stel wolven een jong rendier om zeep helpen.

[ Bericht 20% gewijzigd door Bart1984 op 04-01-2007 23:52:18 ]
Science is a philosophy of discovery, intelligent design/God did it is a philosophy of ignorance.
Neil deGrasse Tyson
  vrijdag 5 januari 2007 @ 08:29:15 #163
122170 ImmovableMind
Beat your mind
pi_45030291
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 23:39 schreef Bart1984 het volgende:

[..]

Je kan ze downloaden via torrent Btw, ik heb ze allemaal gezien. Echt mooie serie gepresenteerd door david attenborough Maar hij laat ook wel zien dat de natuur best wreed is. In de eerste aflevering zie je dat een stel wolven een jong rendier om zeep helpen.
Deze sterft tenminste nog redelijk snel. Het beest zit vol adrenaline en is ontzettend moe. De pijn in minimaal. Ik vind de verdwaalde olifant die de verkeerde kant oploopt een stuk zieliger.

*Ondanks mijn twijfels, vind ik het gedeelte met de wolven en de haai uit aflevering 1 het mooist. Vanavond aflevering 2, disc 1
  vrijdag 5 januari 2007 @ 08:47:03 #164
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_45030440
Leuk! V. In extase Ik heb Blue Planet en ga nu ook de rest kopen!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 09:07:50 #165
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_45030608
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:19:46 #166
136 V.
pi_45031657
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 08:47 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Leuk! V. In extase
Och, voor de verandering

Maar ik meen alles wat ik over Planet Earth heb geschreven. Ik heb niks mooiers op DVD. Punt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_45403313
Opgelet!

Vanavond deel 1 van de eerste 5 op de Duitse WDR. Gegarandeerd dat het nagesynchroniseerd zal zijn, dus dat is wel een minpuntje. Volgens mij heeft de helft van de topicvolgers de gehele serie toch al gezien.
pi_45411450
Zet hem liever op precies hetzelfde moment weer opnieuw aan op DVD ^^
pi_45411946
Ik heb de DVD-set niet en aangezien ik nog 5 afleveringen mis vind ik dit een mooie vervanger tot het moment dat een Nederlandstalige zender hem weer opnieuw uitzendt.
pi_45412178
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:16 schreef w8jij17 het volgende:
Opgelet!

Vanavond deel 1 van de eerste 5 op de Duitse WDR. Gegarandeerd dat het nagesynchroniseerd zal zijn, dus dat is wel een minpuntje. Volgens mij heeft de helft van de topicvolgers de gehele serie toch al gezien.
Je kan het veel beter via torrent downloaden.
Science is a philosophy of discovery, intelligent design/God did it is a philosophy of ignorance.
Neil deGrasse Tyson
pi_45488846
Ik zit op dit moment "Wild Caribbean" van de BBC (uitgezonden op Canvas) te kijken.

Een hele dikke vette aanrader!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 10:06:13 #172
136 V.
pi_45499434
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 21:27 schreef w8jij17 het volgende:
Ik zit op dit moment "Wild Caribbean" van de BBC (uitgezonden op Canvas) te kijken.

Een hele dikke vette aanrader!
Ik zag van de week al een aflevering, waarin o.a. de ABC-eilanden voorkwamen. Zat wel een stuk in over grotten in Cuba dat wel hééééél erg leek op een stuk uit 'Caves' van PE. Compleet met vleermuisvangende slangen

En verder vond ik de Malibu-Caribbean-rum-reclame-voice-over op den duur slaapverwekkend en irritant.

Beelden waren verder prima in orde

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_46115020
Heb ze nu eindelijk allemaal gezien en ik moet even mijn ei kwijt. Op de laatste DVD is een geheel hoofdstuk gewijd aan met uitsterven bedreigde dieren. Ik ben een kerel van 2 meter lang en iets minder breed maar toen ze bij de Amoer Panter aangaven dat hun waarschijnlijk de laatsten waren die dit fantastische beest ooit nog zagen toen schoot me een brok in de keel. Gewoon weg verschrikkelijk, ik slaap vast slecht vanavond.

Iedereen bedankt voor het overdreven aanprijzen van deze dvd box, het was...........nou niet overdreven . Een meesterwerk.
pi_46119599
Gelukkig bestaan er nog mensen zoals jou en andere liefhebbers van letterlijk en figuurlijk "Planet Earth" die er nog bij stilstaan. Het is zo te hopen dat de Westerse maatschappij écht gaat ingrijpen.

Eerlijk gezegd heb ik er niet veel vertrouwen in. Het westen is verslaafd aan macht en materie en als je dat stilzet geef je het eigenlijk al op. Je kunt economiën niet op "pauze" zetten. Misschien moeten we hier ook maar eens aan geboortebeperking gaan denken?

Persoonlijk ben ik de laatste jaren heel anders gaan leven. Heel zuinig met energie, water en mijn spullen. Ik denk wel 10 keer na voor ik iets weggooi. Ik heb nu zelfs een stapel spullen die ik binnenkort aan de weggeefwinkel ga geven. Papier dat op de achterkant niet bedrukt is gebruik ik als kladpapier en printpapier. Alle TV's helemaal uit. De vraag is of het helpt. Maar het vermindert in ieder geval mijn schuldgevoel.
  vrijdag 9 februari 2007 @ 01:08:00 #175
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_46128055
BBC is echt geweldig wat dit soort dingen betreft
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')