Dan had je de rest van de serie ook moeten kijkenquote:Op zondag 10 december 2006 22:24 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maffe beesten zeg, nooit geweten dat zulke dieren bestonden
Of de complete DVD-boxquote:
Laat ze het fucking hang krijgen zegquote:Op donderdag 14 december 2006 22:28 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens lees ik in het artikel dat er al weer mierenneukers waren die de beelden te grof vonden
Flikker toch op!
Pcies! Het ging met name om een olifant die half werd opgevreten door leeuwen.quote:Op donderdag 14 december 2006 22:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Laat ze het fucking hang krijgen zeg![]()
Nog nooit zulke mooie beelden gezien
V.
Natuurlijk was dat heftig... maar wat je ziet is die olifant die wegrent met die leeuwen op en om haar heen. En daarna zie je die beesten eten. De hele lompe slachtpartij die het is geworden laten ze weg. (godzijdank, dat wel).quote:Op donderdag 14 december 2006 22:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pcies! Het ging met name om een olifant die half werd opgevreten door leeuwen.
Tuurlijk mensen. Gewoon negeren. Dat gebeurt niet
Al hadden ze tot het bot gegaan..wat dan nog? Het is de natuur. Het gebeurt! Het is hardstikke mooi om te zienquote:Op donderdag 14 december 2006 22:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Natuurlijk was dat heftig... maar wat je ziet is die olifant die wegrent met die leeuwen op en om haar heen. En daarna zie je die beesten eten. De hele lompe slachtpartij die het is geworden laten ze weg. (godzijdank, dat wel).
Je laat wat zien, da's heftig, maar ze gaan niet tot op het bot. Kom op zeg, dit is de fucking natuur.
V.
Ze reden eerst achter een leeuw aan die los was van de rest van de groep. Dat was natuurlijk niet handigquote:Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef Iblis het volgende:
Vertelden ze in de diaries niet dat ze wat problemen hadden met de jeep, zodat ze niet de hele achtervolging van de leeuwen en de olifant konden bijbenen? Zodat ze pas later, toen de olifant al te pakken was genomen weer de leeuwen terugvonden.
Deep Blue is idd óók gaaf. Heb die serie een paar maanden geleden op 3DVD voor 10 euro bij Van Leest gekocht. De moeite waardquote:Op zondag 24 december 2006 19:57 schreef w8jij17 het volgende:
Voor de liefhebbers:
Woensdag 27 december om 22:50 op Canvas:
Deep Blue (de voorloper van Planet Earth)
Zeker een aanrader, ik heb hem onlangs al op DVD aangeschaft.
Vanmiddag heb ik de aflevering "Ocean Deep" gekeken. Naar mijn mening leek het wel heel erg op Deep Blue en was het de minst boeiende in de hele serie.
JA!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 25 december 2006 10:14 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik denk dat ik Deep Blue ook maar binnenkort een keer bij de Media Markt op ga halen. En is Planet Earth echt de 37 euro waard?
Er is een verschil dat hier denk ik toch gemaakt moet worden.quote:Op maandag 25 december 2006 10:14 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik denk dat ik Deep Blue ook maar binnenkort een keer bij de Media Markt op ga halen.
JAAAAAAAA!!!quote:En is Planet Earth echt de 37 euro waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |