Wauw, is het leven niet het meest geweldige ooit?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:43 schreef Roellio het volgende:
Als ik mijn eerste keus neem kan ik er per direct in. Begin volgende week even een kijk-afspraak maken.
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de ts dat wilt, ik weet niet waaromquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef Luukzor het volgende:
Wie wil er in hemelsnaam in een flat wonen?![]()
Wij hebben ook rechtenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:50 schreef Sjummie het volgende:
4 kamers ?? Voor 1 fokker ???? Nu snap ik waarom die wachtlijsten zo lang zijn
Liever 3 hoog achter in Amsterdam dan in een villa in zo'n kutdorpquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef Luukzor het volgende:
Is TS goed recht. De reden ontgaat me.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de ts dat wilt, ik weet niet waarom![]()
Ik woon in m'n eentje, wat moet ik met een heel huisquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:45 schreef Luukzor het volgende:
We zitten toch al in het Geen Cynisme forum?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:53 schreef Bupatih het volgende:
Oh jottem, was er nu maar een Loof en Prijs-subforum..
Mij gaat het niet om de ruimte maar om de rust. Heb wel eens behoefte om lawaai te maken zonder dat je direct gezeik van de buren hebt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:53 schreef Roellio het volgende:
Ik woon in m'n eentje, wat moet ik met een heel huis
Whehe.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zitten toch al in het Geen Cynisme forum?.
prcs, ik heb het ook al eens voorgesteld, zal Danny eens bellen heb nu toch z'n nummer.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En toch is zo'n subforum een puik idee!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |