Gisteren toevallig een presentatie van Sitecom gehad over de nieuwe MIMO-XR produkten, en ik moet zeggen, het klonk op zich niet verkeerd, alleen zijn al deze apparaten PRE-N en dat houd dus in dat ze niet aan de N standaard hoeven te voldoen, je kan 2 dingen doen: nog even wachten, of voor Nano techniek gaan, die mogelijk niet voldoet aan de nieuwe N standaard, wel hebben deze produkten al WPA2 encryptie mogelijkheden en is de snelheid draadloos ietsje sneller en een stuk stabieler.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:39 schreef Angeren het volgende:
Thuis heb ik een sitecom WL-025.
Draaid op zich goed, maar ik haal de volledige internetsnelheid niet. (8 Mb zou ik moeten hebben)
Ik heb een usb-antenne stikkie WL-113. Ik heb daarmee een uistekende verbinding en snelheid.
Daar kan het niet aanliggen.
Volgens mij kan de router deze snelheid niet aan, dus ik denk aan een andere router te halen.
Namelijk de Sitecom Wirel. Broadband Router MIMO-XR
Zie voor info:
http://www.sitecom.nl/product.php?productname=MIMO+XR+Wireless+Network+Broadband+Router&productcode=WL-153&productid=510&subgroupid=39
Revieuw:
http://www.sitecom.nl/reviews_view.php?review=Draadloze+High+Speed+Router+Test+-+PC+Magazine&reviewitem=1077
Iemand al gebruikers ervaring opgedaan?
![]()
Jammer dat deze alleen niet met de Nano versie te vergelijken isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:04 schreef Slicky het volgende:
Ik heb een paar maandjes terug deze gekocht voor 60 euro bij de mediamark:
[afbeelding]
http://www.sitecom.nl/product.php?productname=Wireless+Network+Broadband+Router+54g+%2B+2+free+WLAN+Cardbus+Card&productcode=WL-527&productid=496&subgroupid=39
Werkt super! en je krijgt er nog 2 wireless kaartjes bij voor je laptop ook![]()
Sitecom maakt prima shizznit hoor![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:08 schreef kezza01 het volgende:
[..]
Gisteren toevallig een presentatie van Sitecom gehad over de nieuwe MIMO-XR produkten, en ik moet zeggen, het klonk op zich niet verkeerd, alleen zijn al deze apparaten PRE-N en dat houd dus in dat ze niet aan de N standaard hoeven te voldoen, je kan 2 dingen doen: nog even wachten, of voor Nano techniek gaan, die mogelijk niet voldoet aan de nieuwe N standaard, wel hebben deze produkten al WPA2 encryptie mogelijkheden en is de snelheid draadloos ietsje sneller en een stuk stabieler.
SNelheid van je internetverbinding ga je wel halen, was met oude routers nog wel eens een probleem.
De USB dongle's voor Mimo zijn er op dit moment nog niet, maar komen dit kwartaal op de markt, niet als dongle, maar als extern USB kastje.
Om de optimale kwaliteit te halen, moet je je 'usb antenne stikkie' dus ook vervangen.
Hoop dat ik je genoeg geinformeerd heb, anders roept u maar
In de vorige berichten moet Nano uiteraard MIMO zijn, maar je kan je huidige stick wel blijven gebruiken, alleen niet met optimale resultaten, je mist dan de WPA2 beveiliging etc, of je de snelheid met dat stikkie haalt, is ff uitproberen, zo niet moet je daar ook een andere voor kopen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:53 schreef Angeren het volgende:
Veel positieve reacties over deze router.![]()
T.z.t moet ik inderdaad wel mijn usb-sticky vervangen voor optimale beleving.
Kan ik de 8 Mbit halen (chello classic) met de huidige sticky?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |