voorspelbaar grapje: slagen??quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
naar aanleiding van dit: Nederlanders slagen te weinig
hoe kan je zonder slaap blijven leven?
je hoeft geen inspanning te leveren. alleen maar drinken en eten.
ga je dan echt dood als je dagen, weken niet slaapt?
aangepastquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
voorspelbaar grapje: slagen??
Maar ik denk inderdaad dat je dood gaat aan uitputting als je niet slaapt.
Maar waarschijnlijk houd je het gewoon niet vol, en val je toch in slaap.
72 uur? nou dan was ik volgens allang gestorven. ik heb soms het idee dat ik ga sterven als ik een nacht weinig slaapquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:48 schreef Mobster273 het volgende:
mijn record is 72 uur, overigens kan ik je verzekeren dat je dan wel een inspanning moet leveren, anders val je ogenblikkelijk in slaap
of je dood gaat van te lang niet slapen weet ik niet, maar ik kan je verzekeren dat ik na die 72 uur behoorlijk beroerd was
en te weinig slapen doe ik volgens dat bericht ook, maar slechts 4 uur per nacht slapen houd ik makkelijk zonder nadelige effecten 2 weken vol, ik sla ook regelmatig een nacht over heb ik ook geen last van![]()
hehe, zo als ik al zei, ik was ook behoorlijk beroerd aan het eindequote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
72 uur? nou dan was ik volgens allang gestorven. ik heb soms het idee dat ik ga sterven als ik een nacht weinig slaap
gewoon slaap wat bijna elk normaal mens iedere nacht doetquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:54 schreef Wolter het volgende:
Is die slaap lichamelijk, geestelijk of een combi van beide?
Ik heb het wel eens aardig wat daagjes achter mekaar volgehouden met hulpmiddelen. Maar ik merkte dan wel dat mijn lichaam zo af en toe even moest liggen. Slapen zat er op dat moment niet in.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
joh ik ga het niet eens proberen. ik ben blij dat ik kan slapen en ik geniet ervan ook.
ik heb wel een keer 24 uur wakker gebleven, maar toen was ik nog jong en waren we op kamp, maar ik wist wel dat ik zoiets nooit meer zal doen. damn wat was dat zwaar en wat ik ontzettend blij dat ik naar bed kon
Met wakkerhouders heh.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik vind 24 uur ook al veel, misschien dat ik ooit max een keertje 36 uur ofzo ben wakker gebleven tijdens/na een feest maar op een gegeven moment ga ik me zo verrot voelen dat ik overal in slaap kan vallen.
Als ik hier 72 uur lees is dat voor mij volgens mij echt onmogelijk.
Oh, ik zou het ook zeker niet met opzet gaan proberen. Bij mij was het het gevolg van het combineren van het halen van een deadline en onmiddellijk daarna naar een festival vertrekken en daar nog eens goed uit je dak gaan. En voor ik het eigenlijk besefte, was ik dus meer dan twee volle dagen wakker gebleven. (Want op zich krijg je op een bepaald moment dan wel een goeie dip, maar dat is tijdelijk.)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:00 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
joh ik ga het niet eens proberen. ik ben blij dat ik kan slapen en ik geniet ervan ook.
ik heb wel een keer 24 uur wakker gebleven, maar toen was ik nog jong en waren we op kamp, maar ik wist wel dat ik zoiets nooit meer zal doen. damn wat was dat zwaar en wat ik ontzettend blij dat ik naar bed kon
die van mij was volledig unaided...quote:
Respekt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:10 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die van mij was volledig unaided...
ik kan het me ook niet voorstellen dat ik 72 uur wakker kan blijvenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik vind 24 uur ook al veel, misschien dat ik ooit max een keertje 36 uur ofzo ben wakker gebleven tijdens/na een feest maar op een gegeven moment ga ik me zo verrot voelen dat ik overal in slaap kan vallen.
Als ik hier 72 uur lees is dat voor mij volgens mij echt onmogelijk.
Zelfs met wakkerhouders ben ik na 36 uur wakker zijn, en daarvan 12 uur feesten helemaal kapot. Dan heb ik gewoon geen zin meer om wakker te blijven.quote:
Gran Turismo 3 uitspelen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Mojave het volgende:
Paar keer 40 uur ivm jet lags maar dan was ik ook wel goed gaar.
72 uur.. pff hoe doe je dat? en vooral, waarom?!
Een paar seizoen 24 kijken is ook leuk!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:14 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Gran Turismo 3 uitspelen. :")
gewoon bezigblijvenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:13 schreef Mojave het volgende:
Paar keer 40 uur ivm jet lags maar dan was ik ook wel goed gaar.
72 uur.. pff hoe doe je dat? en vooral, waarom?!
zonder drugs?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
gewoon bezigblijven![]()
zat in de organisatie van een non-stop feestje over het weekend, vrijdagochtend om 10 uur begonnen met voorbereidingen voor het feestje, tot maandag 4 uur feest en toen nog 6 uur opruimen en nafeesten
maar ga je stil zitten dan ben je meteen weg
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:18 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
gewoon bezigblijven![]()
zat in de organisatie van een non-stop feestje over het weekend, vrijdagochtend om 10 uur begonnen met voorbereidingen voor het feestje, tot maandag 4 uur feest en toen nog 6 uur opruimen en nafeesten
maar ga je stil zitten dan ben je meteen weg
beetje alcohol, ook duidelijk minder dan ik normaal zou doen, maar geen drugs nee, er kon ook gewoon geslapen worden voor mensen die dat wilden hoor, maar ik ben steeds bezig gebleven en eigenlijk nooit aan slapen gedachtquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:24 schreef Mojave het volgende:
[..]
wat zul jij verrot zijn geweest na die tijd!!!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:36 schreef Topmaat het volgende:
Op school een kwartier... in de pauzes dus.
uurgh, doe maar geen fotoquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:38 schreef SHE het volgende:
Ik ben dus zo'n slechte slapert
Afgelopen week te ernstig weer3 dagen zonder slaap. Dit keer vonden mijn ogen het niet meer leuk en dus zijn er in mijn linkeroog een aantal aderen gesprongen waardoor mijn linkeroog nu een mooie bloedlaag onder het hoornvlies heeft.
Ik zie eruit als de fucking terminator![]()
Serieus..het is echt scaryquote:
ik geloof jequote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Serieus..het is echt scary![]()
Blijkbaar is de druk achter mijn ogen door het niet slapen zo groot geworden dat de boel letterlijk geknapt is.
Zonde van mijn lieve snuitje![]()
Zo iets?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:52 schreef SHE het volgende:
[..]
Serieus..het is echt scary![]()
Blijkbaar is de druk achter mijn ogen door het niet slapen zo groot geworden dat de boel letterlijk geknapt is.
Zonde van mijn lieve snuitje![]()
Gran Turismo 3 is vet, en leuk om met een groep uittespelen, niks freaks aan.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ohja lanparty's. ken ook genoeg mensen die daar vaak naar toe gaan. freaks![]()
Ja dat heb ik nou ook nooit begrepenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja toch? ik snap dat niet hoor. 24 uur of langer niet slapen en alleen maar een beetje game en downloaden van elkaarquote:
Inderdaad! nou beter dat dan dat ze zich gaan vertonen op straat alszijnde hangjeugd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:10 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja toch? ik snap dat niet hoor. 24 uur of langer niet slapen en alleen maar een beetje game en downloaden van elkaarmaar goed het zou je hobby maar zijn
Juist, als ik een uurtje aan het gamen ben geweest dan ben ik het ook wel spuugzat!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:18 schreef Mobster273 het volgende:
met gamen zou ik dat ook niet vol kunnen houden, een beetje op een stoel zitten....![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:09 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Gran Turismo 3 is vet, en leuk om met een groep uittespelen, niks freaks aan.![]()
dat ook nog eens, maar stel dat er iets is wat ik zolang achterelkaar leuk zou vinden, dan nog zou het me niet lukken om zo lang wakker te blijven en op een stoel te zitten....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:19 schreef Mojave het volgende:
[..]
Juist, als ik een uurtje aan het gamen ben geweest dan ben ik het ook wel spuugzat!
Je moet af en toe ook pissen heh.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:21 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat ook nog eens, maar stel dat er iets is wat ik zolang achterelkaar leuk zou vinden, dan nog zou het me niet lukken om zo lang wakker te blijven en op een stoel te zitten....
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:21 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Je moet af en toe ook pissen heh.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:22 schreef martinlutherking het volgende:
Maar een LAN is inderdaad een erg zielige bedoeling.
Idd. Het viel me ook op dat iedereen andere gewoontes had dan de gasten met wie ik was. Wij hadden allemaal een paar sixpacks bij ons, zak wiet etc. Gewoon een beetje wazig van de kaart tegen elkaar gamen, terwijl die andere gasten red bull enzo bij zich hadden en als doel hadden zo lang mogelijk wakker en helder blijven.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Zo hoort het.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Wij hadden allemaal een paar sixpacks bij ons, zak wiet etc.
zo lang het buiten maar gebeurtquote:
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:11 schreef SHERMAN het volgende:
Mijn pa is vorige week na een week nacht dienst draaien 's morgens naar frankrijk gegaan, bijna 2000 kilometer gereden, in 24 uur weer thuis en toen een halve dag wakker gebleven.
En ik zou het ook kunnen.
leuk verhaal, maar dat einde was idd de killerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:11 schreef SHERMAN het volgende:
Mijn pa is vorige week na een week nacht dienst draaien 's morgens naar frankrijk gegaan, bijna 2000 kilometer gereden, in 24 uur weer thuis en toen een halve dag wakker gebleven.
En ik zou het ook kunnen.
Denk je dat die wakker is als hij zo over z'n bureau hangt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:26 schreef Nature4Life het volgende:
[afbeelding]
Jan heeft het record: 36 jaar!
Nou serieus, zonder dir druppel bloed ziet het er dus uit. Alleen mijn linkeroog danquote:
same here, vrijdag morgen 7 uur op voor school, lannen, zondagavond 10 uur slapen.quote:
Ben je mooi klaar mee dan, want dat is wel behoorlijk rood!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou serieus, zonder dir druppel bloed ziet het er dus uit. Alleen mijn linkeroog dan
Echt te ersntig
Zwarte cross......quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:57 schreef sandermans het volgende:
Dit jaar naar de zwarte cross, even kijken hoe lang we wakker kunnen blijven.
OT: je moet je ondertitel aanpassen. Er moet staan: Neem contact...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
naar aanleiding van dit: Nederlanders slapen te weinig
hoe kan je zonder slaap blijven leven?
je hoeft geen inspanning te leveren. alleen maar drinken en eten.
ga je dan echt dood als je dagen, weken niet slaapt?
omg, wie heeft mij account gehackt en een fout in gemaakt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:38 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
OT: je moet je ondertitel aanpassen. Er moet staan: Neem contact...
Enne: kom je uit Den Bosch?
dat zou best kunnen en ik kan het me wel voorstellen als je leest hoeveel jonge gasten echt gamesverslaafd zijn. waarschijnlijk at en dronk hij ook nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:48 schreef synthesix het volgende:
Was er niet laatst in het nieuws ofzo dat er zo'n gast doodgegaan was na meer dan 3 dagen achter elkaar gamen, totaal uitgeput maar hij schonk er blijkbaar geen aandacht aan omdat hij zo druk bezig was met zijn spelletje...
whehe. En dan maakt iedereen zeker van die opmerkingen als: "Net even een jointje gerookt ofzo?"quote:Op dinsdag 14 maart 2006 14:48 schreef SHE het volgende:
[..]
Nou serieus, zonder dir druppel bloed ziet het er dus uit. Alleen mijn linkeroog dan
Echt te ersntig
En dat is nodig ook soms hèquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:52 schreef Salsagirl het volgende:
of ik een record heb,,mwoah
maar slaap wel veel te weinig zo ongeveer een jaar lang
dat was me wel op gaan breken
was snel chagerijnig,continu een moe gevoel
Het gaat nog niet opperbest,maar beetje bij beetje slaap ik meer
Met slaap, ga je van drugs ook wel kapot..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:22 schreef MidnightRambler het volgende:
Zonder drugs enzo misschien 2 dagen. Met drugs kan je het wel een weekje volhouden, maar dan ga je serieus kapot..
als je het topic leest dan zie je ook dat ze stuk voor stuk zeggen dat ze zich aan het eind niet goed voelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:29 schreef Adidah het volgende:
Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze 30+ uur wakker kunnen blijven, maar volgens mij kan dat nooit gezond zijn. Ooit ben ik 22 uur wakker gebleven, waarna ik op het Amsterdam CS in een bushokje in slaap ben gevallen
.
lag er ook klein geld voor je toen je wakker werd?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:29 schreef Adidah het volgende:
Ik hoor wel eens mensen zeggen dat ze 30+ uur wakker kunnen blijven, maar volgens mij kan dat nooit gezond zijn. Ooit ben ik 22 uur wakker gebleven, waarna ik op het Amsterdam CS in een bushokje in slaap ben gevallen
.
Quick reply is veel makkelijker dan het topic doorlezenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als je het topic leest dan zie je ook dat ze stuk voor stuk zeggen dat ze zich aan het eind niet goed voelen![]()
het zorgt ook voor een stortvloed aan spuit 11 opmerkingenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:38 schreef Adidah het volgende:
[..]
Quick reply is veel makkelijker dan het topic doorlezen.
Ja, maar dat was waarschijnlijk uit mijn zak gevallenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:38 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
lag er ook klein geld voor je toen je wakker werd?![]()
en niemand raapte het op. moet je nagaan hoe de mensen over je dachtenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:40 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ja, maar dat was waarschijnlijk uit mijn zak gevallen.
En als ze het al gezien hadden. Welke broodmongool gaat er nou 20 cent van de grond afpakken. Dan moet je echt een kaaskop zijnquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en niemand raapte het op. moet je nagaan hoe de mensen over je dachten![]()
nee natuurlijk niet, je gaat toch geen geld van een zwerver jatten?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:45 schreef Adidah het volgende:
[..]
En als ze het al gezien hadden. Welke broodmongool gaat er nou 20 cent van de grond afpakken. Dan moet je echt een kaaskop zijn. O sorry, jij had het waarschijnlijk nog opgepakt ook
.
Laat me raden, jij komt van het platteland afquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, je gaat toch geen geld van een zwerver jatten?![]()
ja en mijn beroep is boer en ik internet nog met een modemquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:49 schreef Adidah het volgende:
[..]
Laat me raden, jij komt van het platteland af![]()
.
Die mensen moeten er ook zijn, denk ik altijd maarquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja en mijn beroep is boer en ik internet nog met een modem![]()
precies net als zwervers, zo is de samenleving tenminste een beetje gelijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:00 schreef Adidah het volgende:
[..]
Die mensen moeten er ook zijn, denk ik altijd maar.
Voor iemand die één keer per jaar tussen de koeien vandaan komt waarschijnlijk welquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:05 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
precies net als zwervers, zo is de samenleving tenminste een beetje gelijk![]()
Je vergeet deze dingen:quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:21 schreef PimD het volgende:
Kleine 40 uur ook denk ik, vorig jaar. Concert in Parijs, op donderdag om 5:00 vertrokken hier en vrijdagavond rond een uur of 11 weer terug. Niet geslapen, aangezien we geen hotel hadden dus maar een beetje door Parijs hebben gewandeld 's nachts
Ben eens 56 uur wakker geweest. Hoop reizen enzo... Maargoed. Toen ik eindelijk in een bed lag kon ik dus mooi niet slapen. Het was namelijk avond voor m'n gevoel en ik ben avondmens en was dus klaarwakker...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
72 uur? nou dan was ik volgens allang gestorven. ik heb soms het idee dat ik ga sterven als ik een nacht weinig slaap
ik zou zeggen, meet jezelf een onregelmatige levensstijl aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:36 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ben eens 56 uur wakker geweest. Hoop reizen enzo... Maargoed. Toen ik eindelijk in een bed lag kon ik dus mooi niet slapen. Het was namelijk avond voor m'n gevoel en ik ben avondmens en was dus klaarwakker...![]()
Ik werkte toendertijd wisseldiensten en heb er nooit aan kunnen wennen. Ik kan gewoon 's avonds niet slapen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:39 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik zou zeggen, meet jezelf een onregelmatige levensstijl aanik kan heel goed lang wakker blijven, maar aan het einde val ik ook altijd in slaap, vervoermiddelen daargelaten, ongeacht de tijd van de dag
tja, storend, ik heb dat probleem gelukkig niet, heeft wel zo zijn voordelen, want jet-lags doe ik ook niet aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:41 schreef Kresj het volgende:
[..]
Ik werkte toendertijd wisseldiensten en heb er nooit aan kunnen wennen. Ik kan gewoon 's avonds niet slapen.
jet lags heb ik ook niet echt last van. Ik ben niet zo snel moe. Kan wel een dagje doorhalen zonder problemen. Alleen het in slaap komen is altijd een probleem... Echt om gek van te worden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:45 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tja, storend, ik heb dat probleem gelukkig niet, heeft wel zo zijn voordelen, want jet-lags doe ik ook niet aan
slaappillen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:47 schreef Kresj het volgende:
[..]
jet lags heb ik ook niet echt last van. Ik ben niet zo snel moe. Kan wel een dagje doorhalen zonder problemen. Alleen het in slaap komen is altijd een probleem... Echt om gek van te worden.
slaappillen al eens genomen, maar werkt ook niet echt. Ben niet zo gevoelig voor dat soort dingen. Het is niet anders... Zal er maar aan moeten wennen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
slaappillen?
ik gebruik die ook niet hoor, maar misschien is het niet zo erg als het lijkt, ik doe er wel alng over om in slaap te vallen, maar dat is niet afhankelijk van de tijd van de dag of hoe lang ik wakker ben geweest, misschien heb jij dat ook... het duurt soms wel 2 uur voor ik in slaap val, maar meestal rond een half uur
dat is sowieso het beste, slaappillen zijn ook eigenlijk maar laatste redmiddel voor mensen ruim voorbij hun midlifecrisisquote:Op woensdag 15 maart 2006 14:55 schreef Kresj het volgende:
[..]
slaappillen al eens genomen, maar werkt ook niet echt. Ben niet zo gevoelig voor dat soort dingen. Het is niet anders... Zal er maar aan moeten wennen...
psychise schade? Ze zijn dood. Dat is vrij veel schade volgens mij.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:59 schreef funkmaster het volgende:
heb ergens gelezen dat mensen overlijden na 16 dagen/nachten wakker te zijn, schijnen ze te hebben gebruikt om mensen te martelen vroeger...iets van 2 weken lang wakker houden...met een hoop psychische schade als gevolg
2 weken = 14 dagen < 16 dagen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:00 schreef Kresj het volgende:
[..]
psychise schade? Ze zijn dood. Dat is vrij veel schade volgens mij.
dat lijk mij ookquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:00 schreef Kresj het volgende:
[..]
psychise schade? Ze zijn dood. Dat is vrij veel schade volgens mij.
Staan die 16 dagen dan ook exact vast? Iedereen heeft volgens mij een ander breekpunt...quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:08 schreef funkmaster het volgende:
[..]
2 weken = 14 dagen < 16 dagen...
you do the math![]()
ja dat dacht ik ook, maar zo werd het toen wel verteldquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef Kresj het volgende:
[..]
Staan die 16 dagen dan ook exact vast? Iedereen heeft volgens mij een ander breekpunt...
Mijn max is een 45 á 50 uur... broodnuchter en onbedoeld... heb mezelf vervolgens maar knock-out geholpen met een aantal flinke slaappillen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:56 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is sowieso het beste, slaappillen zijn ook eigenlijk maar laatste redmiddel voor mensen ruim voorbij hun midlifecrisis
Maar ja, jij bent Maikuuulquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had iets van 53 uur, op een LAN party, en was niet echt moe eigenlijk :/
ook al zo'n lan freakquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:30 schreef Maikuuul het volgende:
Ik had iets van 53 uur, op een LAN party, en was niet echt moe eigenlijk :/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |