Ik nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je hoort steeds vaker dat je polen onze banen inpikken.
er is op nu.nl weer te lezen over een miljoenenfraude met polen.
weet je wat wij zouden moeten doen? met z'n alle naar polen gaan en daar alle banen inpikken.
dat zal ze leren.
maar wel eerst een cursus pools leren want we moeten ons wel goed integreren![]()
wie gaan er allemaal mee?
poolse baggeraars zijn stukken goedkoperquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef Stofje het volgende:
Ga je heel hard klagen in FB als ook dit topic dichtgetyft wordt wegens enorm hoog bagger-gehalte?
joh binnen een jaar zijn we binnen en dan kunnen we terug om te rentenierenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef VaderJacob het volgende:
Ik ga wel mee ter beveiliging, maar ik moet volgend jaar naar afghanistan dus dan ga ik wel terug.
Dan vind ik het puikquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
joh binnen een jaar zijn we binnen en dan kunnen we terug om te rentenieren![]()
je doet maar wat je niet laten kan. ik heb mijn zegje gedaan in FB en daar hou ik het bij.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:06 schreef Stofje het volgende:
Ga je heel hard klagen in FB als ook dit topic dichtgetyft wordt wegens enorm hoog bagger-gehalte?
Wat? Ik heb helemaal geen polen, vanwaar haal je die onzin?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
je hoort steeds vaker dat je polen onze banen inpikken.
[..]
Tof. Baggertopic.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
je doet maar wat je niet laten kan. ik heb mijn zegje gedaan in FB en daar hou ik het bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |