Jahaa? Wazig... die heb ik of niet gezien of het is een model dat ik niet wilde.... wat raar dat ik me dat totaal niet kan herinneren. Zal door de Eurosonic kater komenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:38 schreef detulp050 het volgende:
Net nog bij de Harense Smid geweest en er staat nog een Krups Nespresso voor 69 euro. Als je dan de 50 euro coupon eraf trekt, dan blijft er 19 euro over
succes met het vinden van zo'n volautomaat voor 60-80 euro. zelfs tweedehands liggen de prijzen een stuk hoger.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:41 schreef knuppelhout het volgende:
heb nu zo'n simpel espresso-apparaatje dat als 10 verschillende merken te koop is, maar ik moet m echt even afschrobben voor ieder gebruik, anders druppelt de espresso zo vreselijk traag in het kopje! schoonmaken heb ik al gedaan maar blijft dit doen.
Ik wil dus op redelijke termijn een keer een nieuwe. En geen nespresso (al is dat best prima espresso, ik ben student en kan dat dus gewoon niet betalen).
Liefst wil ik een (2ehands) volautomaat, oftewel: eentje die bonen voor ieder kopje maalt. Veel mannen hebben een beertender, en dit zou mijn espressotender zijn
Nou wil ik graag weten: welke merken zijn een beetje degelijk? en waar moet ik een beetje op letten?
ik heb tot nu toe de Saeco's voorbij zien komen, maar wat is een beetje een redelijke prijs daarvoor? ik denk zelf aan 60-80 euro
Ik heb voor 140 euro een prima tweedehands Krups volautomaat gescoord op Marktplaats.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:41 schreef knuppelhout het volgende:
heb nu zo'n simpel espresso-apparaatje dat als 10 verschillende merken te koop is, maar ik moet m echt even afschrobben voor ieder gebruik, anders druppelt de espresso zo vreselijk traag in het kopje! schoonmaken heb ik al gedaan maar blijft dit doen.
Ik wil dus op redelijke termijn een keer een nieuwe. En geen nespresso (al is dat best prima espresso, ik ben student en kan dat dus gewoon niet betalen).
Liefst wil ik een (2ehands) volautomaat, oftewel: eentje die bonen voor ieder kopje maalt. Veel mannen hebben een beertender, en dit zou mijn espressotender zijn
Nou wil ik graag weten: welke merken zijn een beetje degelijk? en waar moet ik een beetje op letten?
ik heb tot nu toe de Saeco's voorbij zien komen, maar wat is een beetje een redelijke prijs daarvoor? ik denk zelf aan 60-80 euro
Ik heb er niet echt veel verstand van, maar Jura en Krups en Illy-apparaten zijn volgens mij best wel topspul.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:35 schreef knuppelhout het volgende:
ok, dat wilde ik dus weten. 140 vind ik vrij veel , zeker omdat ze nieuw al wel voor 250 te krijgen zijn.
naar welke types moet ik zoeken op MP? ik weet dus niet op welke apparaten ik 100 kan bieden en voor welke echt minimaal 150.
Hier misschien?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:32 schreef knuppelhout het volgende:
hij doet het helemaal prima! echt geweldig dat dat ding gewoon lekker bonen voor elk kopje maalt. Ik heb er geen handleiding van, kun je die online vinden? heb ze nog niet kunnen googlen.
oja, en er zit nog een knopje op waar ik niks van snap.
heb je echt een saeco vienna voor 50 euro weten te bemachtigen? mazzelpik.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 14:32 schreef knuppelhout het volgende:
hij doet het helemaal prima! echt geweldig dat dat ding gewoon lekker bonen voor elk kopje maalt. Ik heb er geen handleiding van, kun je die online vinden? heb ze nog niet kunnen googlen.
oja, en er zit nog een knopje op waar ik niks van snap.
Deze?quote:Op maandag 26 februari 2007 19:44 schreef knuppelhout het volgende:
hebben jullie nog tips voor budget espressobonen die een beetje te nassen zijn?
Ziet er goed uit, maar aan de dure kant, vind ik.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:58 schreef -Marjo- het volgende:
Deze?
http://www.kaldi.nl/sicilian.html
Echt te mooi idd!quote:Op maandag 26 februari 2007 22:45 schreef popolon het volgende:
Die Francis machines zijn prachtig.
Erg prijzig wel.
[afbeelding]
ziet er goed uit! ooit, als ik later groot&rijk ben koop ik er ook zoeen. nu even tevreden met mn saeco family digital met unieke jaren 80 lookquote:Op zaterdag 17 maart 2007 23:31 schreef sigme het volgende:
Ik heb een goedkope automaat:
[afbeelding]
Dat ding doet alles zelf: je gooit er bonen in (ongemalen dus), en water, en af en toe het koekiebakje (de afgewerkte koffie) leeg. Mediamarkt; zo'n 330,- meen ik. Bevalt uitstekend, en ik heb al wat espressoapparaten versleten.
Dit apparaat maakt -en da's voor het éérst in zo'n ding- goeie geklopte melk. Meestal is een los melkschuimertje een betere optie.
Budget goeie espressobonen: Bij de Jumbo; zoiets als 7 euro / kilo: Lazarro.
Maar wat goeie koffie is verschilt erg per apparaat; zeker met apparaten waar gemalen koffie ingaat.
meteen na gebruik met een vochtig doekjequote:Op maandag 19 maart 2007 10:55 schreef Uhmmie het volgende:
handige tips om het melkschuimpijpje handig en snel goed schoon te krijgen zijn welkom overigens
dat kost nog wat moeite
espresso = espressoquote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:04 schreef Luigi_ het volgende:
Is elk espresso apparaat van krups voor nespresso? Ik wil er gewoon poederkoffie in doen of bonen.
[afbeelding]
Ik heb geen idee ik denk dat ik morgen even ga kijken, ik verwacht er helemaal niet veel van en als ik hem niet meer hoef verkoop ik hem weer door of gebruik ik hem als versieren weet ik hetquote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:39 schreef Byte_Me het volgende:
een hollandse bak kan beter zijn dan een slechte espresso. hoeveel bar produceert dat ding?
Nee hoor, de mijne is echt een espresso-apparaat voor verse gemalen bonen of poeder:quote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:04 schreef Luigi_ het volgende:
Is elk espresso apparaat van krups voor nespresso? Ik wil er gewoon poederkoffie in doen of bonen.
[afbeelding]
Oké ik had al antwoord op m'n vraag maar toch leuk dat je even je espresso-apparaat showdequote:Op woensdag 21 maart 2007 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, de mijne is echt een espresso-apparaat voor verse gemalen bonen of poeder:
[afbeelding]
heb je al wel espresso in huis?quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:02 schreef Luigi_ het volgende:
Vanavond komt het 70s espresso apparaatik hoop dat hij het goed doet anders gebruik ik hem als souvenier
Uiteraardquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |