Dat stond er dus vanmorgen bij ons in de krant. Het is toch verdomme van de gekke, dat wij er nu uiteindelijk voor op gaan draaien, omdat een stel boomknuffelaars besluit een aantal weken in een boom te gaan zitten, terwijl dit op voorhand toch al kansloos was.quote:De ontruiming van het actiekamp van Groenfront in de bossen van Schinveld heeft 1.7 miljoen Euro gekost. Dat staat in het evaluatieverslag van gemeente, politie en justitie.
De politie zette in totaal 22.000 manuren in (1 miljoen euro), de Koninklijke Marrechaussee 16.000 (700.000 euro).
De Gemeente Onderbanken maakte 35000 euro aan kosten voor schoonmaak, extra personeel en een persruimte. De gemeente gaat het geld terugvragen bij de minister van Defensie.
Inderdaad:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dan hadden ze toch niet goed rondgekeken want ik had het voor minder gedaan
idd. dus gewoon een verspilling van belastingcenten door de gemeente. Ga bij die ambtenaren de centen maar terughalen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Inderdaad:
- 5 mensen
- 1 Middag werk
- Kettingzaag
- Handboeien
- 2 politiebusjes.
Klaar en nog goedkoop ook.
Doe normaal. Dat zijn grotendeels mensen die niks beters te doen hebben ja -> Uitkering, krakers etc. r en hier hun tijd mee opvullen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:50 schreef Arendt het volgende:
Precies, wat deden die lui in dat bos. Je kunt beter je ogen dichtdoen en doen wat een ander zegt![]()
Dit is KLB, niet N&Aquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:53 schreef Posdnous het volgende:
Ontruiming bos Schinveld kostte 1,7 miljoen
Zeg dan gewoon dat je het niet begrijpt of zo, in plaatse met van die stupide ongefundeerde babbels te komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Doe normaal. Dat zijn grotendeels mensen die niks beters te doen hebben ja -> Uitkering, krakers etc. r en hier hun tijd mee opvullen.
Mensen die een normale baan of school hebben kunnen hier simpelweg niet aan meedoen. Zie het dus maar als het schoppen tegen de wet, regering, overheid of whatever.
zat jij ook in zo'n boom?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het niet begrijpt of zo, in plaatse met van die stupide ongefundeerde babbels te komen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gewoon verhalen voor 50% op de mensen
Ja, als ik het dom gelul vindt wat hier allemaal staat zat ik zelf ook in een boom.quote:
Ja hoor, dan heb je altijd mensen die tegen de politie gaan vechten, er zit meer dan 100 man in een bos, haal die er even met 5 man uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Inderdaad:
- 5 mensen
- 1 Middag werk
- Kettingzaag
- Handboeien
- 2 politiebusjes.
Klaar en nog goedkoop ook.
ik heb een hele mooie boomhutquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, als ik het dom gelul vindt wat hier allemaal staat zat ik zelf ook in een boom.
je kunt wel zien wie er weinig kaas hebben gegeten van oorzaak-gevolg relaties trekken.
Dan vertel mij eens wat voor personen er dan in die bomen zitten...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, als ik het dom gelul vindt wat hier allemaal staat zat ik zelf ook in een boom.
je kunt wel zien wie er weinig kaas hebben gegeten van oorzaak-gevolg relaties trekken.
Daar had je de kettingzaag voorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:58 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ja hoor, dan heb je altijd mensen die tegen de politie gaan vechten, er zit meer dan 100 man in een bos, haal die er even met 5 man uit![]()
Dan hadden ze beter het bos gewoon in de fik kunnen zettenquote:
Geweld tegen de politie mag wat mij betreft in alle omstandigheden direct worden afgestraft met kogels. Geef die 5 agenten dus een paar reserve-clips mee. Ik gok dat na de eerste schoten de knuffelaars zichzelf handboeien om doen! Die hebben ze tenslotte altijd bij zich om zich vast te ketenenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:58 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ja hoor, dan heb je altijd mensen die tegen de politie gaan vechten, er zit meer dan 100 man in een bos, haal die er even met 5 man uit![]()
Linkse beleidsmakers?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:14 schreef RemcoDelft het volgende:!
Het mag duidelijk zijn dat de linkse beleidsmakers die 1,7 miljoen euro en 48 DUIZEND manuren politie inzetten, connecties hebben met dit werkloze krakerstuig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |