Dat stond er dus vanmorgen bij ons in de krant. Het is toch verdomme van de gekke, dat wij er nu uiteindelijk voor op gaan draaien, omdat een stel boomknuffelaars besluit een aantal weken in een boom te gaan zitten, terwijl dit op voorhand toch al kansloos was.quote:De ontruiming van het actiekamp van Groenfront in de bossen van Schinveld heeft 1.7 miljoen Euro gekost. Dat staat in het evaluatieverslag van gemeente, politie en justitie.
De politie zette in totaal 22.000 manuren in (1 miljoen euro), de Koninklijke Marrechaussee 16.000 (700.000 euro).
De Gemeente Onderbanken maakte 35000 euro aan kosten voor schoonmaak, extra personeel en een persruimte. De gemeente gaat het geld terugvragen bij de minister van Defensie.
Inderdaad:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dan hadden ze toch niet goed rondgekeken want ik had het voor minder gedaan
idd. dus gewoon een verspilling van belastingcenten door de gemeente. Ga bij die ambtenaren de centen maar terughalen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Inderdaad:
- 5 mensen
- 1 Middag werk
- Kettingzaag
- Handboeien
- 2 politiebusjes.
Klaar en nog goedkoop ook.
Doe normaal. Dat zijn grotendeels mensen die niks beters te doen hebben ja -> Uitkering, krakers etc. r en hier hun tijd mee opvullen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:50 schreef Arendt het volgende:
Precies, wat deden die lui in dat bos. Je kunt beter je ogen dichtdoen en doen wat een ander zegt![]()
Dit is KLB, niet N&Aquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:53 schreef Posdnous het volgende:
Ontruiming bos Schinveld kostte 1,7 miljoen
Zeg dan gewoon dat je het niet begrijpt of zo, in plaatse met van die stupide ongefundeerde babbels te komenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Doe normaal. Dat zijn grotendeels mensen die niks beters te doen hebben ja -> Uitkering, krakers etc. r en hier hun tijd mee opvullen.
Mensen die een normale baan of school hebben kunnen hier simpelweg niet aan meedoen. Zie het dus maar als het schoppen tegen de wet, regering, overheid of whatever.
zat jij ook in zo'n boom?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je het niet begrijpt of zo, in plaatse met van die stupide ongefundeerde babbels te komen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gewoon verhalen voor 50% op de mensen
Ja, als ik het dom gelul vindt wat hier allemaal staat zat ik zelf ook in een boom.quote:
Ja hoor, dan heb je altijd mensen die tegen de politie gaan vechten, er zit meer dan 100 man in een bos, haal die er even met 5 man uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Inderdaad:
- 5 mensen
- 1 Middag werk
- Kettingzaag
- Handboeien
- 2 politiebusjes.
Klaar en nog goedkoop ook.
ik heb een hele mooie boomhutquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, als ik het dom gelul vindt wat hier allemaal staat zat ik zelf ook in een boom.
je kunt wel zien wie er weinig kaas hebben gegeten van oorzaak-gevolg relaties trekken.
Dan vertel mij eens wat voor personen er dan in die bomen zitten...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:57 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Ja, als ik het dom gelul vindt wat hier allemaal staat zat ik zelf ook in een boom.
je kunt wel zien wie er weinig kaas hebben gegeten van oorzaak-gevolg relaties trekken.
Daar had je de kettingzaag voorquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:58 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ja hoor, dan heb je altijd mensen die tegen de politie gaan vechten, er zit meer dan 100 man in een bos, haal die er even met 5 man uit![]()
Dan hadden ze beter het bos gewoon in de fik kunnen zettenquote:
Geweld tegen de politie mag wat mij betreft in alle omstandigheden direct worden afgestraft met kogels. Geef die 5 agenten dus een paar reserve-clips mee. Ik gok dat na de eerste schoten de knuffelaars zichzelf handboeien om doen! Die hebben ze tenslotte altijd bij zich om zich vast te ketenenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:58 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ja hoor, dan heb je altijd mensen die tegen de politie gaan vechten, er zit meer dan 100 man in een bos, haal die er even met 5 man uit![]()
Linkse beleidsmakers?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:14 schreef RemcoDelft het volgende:!
Het mag duidelijk zijn dat de linkse beleidsmakers die 1,7 miljoen euro en 48 DUIZEND manuren politie inzetten, connecties hebben met dit werkloze krakerstuig!
Als er over 10 jaar helemaal geen stukje groen in nederland meer is dan denk je bij jezelf: jezus, natuur is onbetaalbaar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:45 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat stond er dus vanmorgen bij ons in de krant. Het is toch verdomme van de gekke, dat wij er nu uiteindelijk voor op gaan draaien, omdat een stel boomknuffelaars besluit een aantal weken in een boom te gaan zitten, terwijl dit op voorhand toch al kansloos was.
En hoe komt de Gemeente Onderbanken aan zoveel schoonmaakkosten ? Juist ja, omdat de mensen van het GF zoveel rotzooi hadden achtergelaten (wat uiteraard niet schadelijk is voor de natuur), dat wij er op voor moeten draaien.
Dat ze die kosten maar mooi verhalen op die personen die er verantwoordelijk voor zijn![]()
Euh mij ontgaat compleet de essentie van dit topic en vooral die van de reacties!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:23 schreef Devlinsect het volgende:
Vies links tuig.![]()
Als de harde hand werd toegepast, wordt er weer gemiept door de media: mens onterend, kan niet, demonstratie moet kunnen etc.
Verhalen op dat tuig lijkt me een goede oplossing. Degene die het niet kunnen betalen, vijf jaar lang ieder weekend laten werken op het vliegveld. Zal ze leren![]()
Ja. Niet alleen krakers, boomknuffelaars, maar ook de inwoners van het dorp wat er vlakbij lag, zaten te dwarsbomen. Dat heeft weken gekost en dus veel geld.quote:
Dan duw mensen geen ongewild vliegveld door de strot en ga dan niet ook nog eens de omliggende bossen platgooien omdat dat ZOGENAAMD noodzakelijk is voor de veiligheid.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja. Niet alleen krakers, boomknuffelaars, maar ook de inwoners van het dorp wat er vlakbij lag, zaten te dwarsbomen. Dat heeft weken gekost en dus veel geld.
Belachelijk veel geld zelfs.![]()
Natuurlijk, laten we voor het plezier van een paar honderd man 1,7 miljoen weggooien. In dat geval kan de overheid mijn vakantie wel betalen, dat is nog geen cent per nederlanderquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:25 schreef roedeledokie het volgende:
Ik vind het nog goedkoop, 1,7 miljoen, dat is per inwoner welgeteld 0,11 euro
Dus typisch iets voor gierige hollanders om zich druk over te maken
Jou dus ook 0,11 euro.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:03 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja. Niet alleen krakers, boomknuffelaars, maar ook de inwoners van het dorp wat er vlakbij lag, zaten te dwarsbomen. Dat heeft weken gekost en dus veel geld.
Belachelijk veel geld zelfs.![]()
Nu breekt mijn kaplaars!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:28 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Natuurlijk, laten we voor het plezier van een paar honderd man 1,7 miljoen weggooien. In dat geval kan de overheid mijn vakantie wel betalen, dat is nog geen cent per nederlander![]()
Voor wiens lol hebben ze er dan gezeten? Het zijn criminelen die tegen een uitspraak van de rechter zijn ingegaan. Het gaat om het principe dat ze geld kosten, en dat ze dat mooi terug kunnen betalenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:32 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Nu breekt mijn kaplaars!!!!!!!!!!!
Alsof die lui er vijf weken voor de fun hebben gezeten in dat bos daar bij -5c 's nachts.
Jij hebt echt een screw los![]()
Ben je klaar met je reacties? 0,11 euro? Hoe kom je aan het bedrag?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:29 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Jou dus ook 0,11 euro.
Denk de volgende keer als je iets aan het wereld natuurfonds geeft eerst ff aan schinveld!
1,7 miljoen euro delen door 16.000.000 mensen is ..........0,11 euro, duur he!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:38 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ben je klaar met je reacties? 0,11 euro? Hoe kom je aan het bedrag?
Dus een demonstratie mag de Nederlandse staat geld kosten? Ook als het één miljoen euro of meer kost?
Jij komt er wel![]()
Jij zult ze niet missen daarboven, wij wel hier!!!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:34 schreef -Jewcookie- het volgende:
Vind het zonde van het geld dat die eikels gekost hebben. En die paar bomen zullen we echtniet missen. Als er voor hetzelfde geld wel een vliegtuig was neergestort hadden ze allemaal veel harder geschreeuwd. Al met al.... Wees maar blij dat dit kan in Nederland, het zitten in bomen die gekapt worden en lekker daarover lekker zeiken op het internet. Die luxe heeft niet iedereen.
Demonstreren mag. Als een rechter een uitspraak over heeft gedaan en je bent er op tegen, kun je in Hoger Beroep. Niet dat je je vastbindt aan een boom of dat jezelf in gaat graven.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Doe normaal. Dat zijn grotendeels mensen die niks beters te doen hebben ja -> Uitkering, krakers etc. r en hier hun tijd mee opvullen.
Mensen die een normale baan of school hebben kunnen hier simpelweg niet aan meedoen. Zie het dus maar als het schoppen tegen de wet, regering, overheid of whatever.
Schijnbaar betalen je pappie en mammie nog altijd je premies en overige belastingen etc. Anders deed je niet zo met je MAAR 11 cent. Het is hier 11 cent, daar 11 cent. Loopt wel mooi op, en dat terwijl ik geen spleet te maken wil hebben met die boomknuffelaars en dierenactivisten. Wat op mijn centen in die bomen zitten en rotzooi in dat bos maken, terwijl het grootste gedeelte zelf geeneens werk heeft, en er maar zit om te rellen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:44 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
1,7 miljoen euro delen door 16.000.000 mensen is ..........0,11 euro, duur he!
En rekenen kun je al helemaal niet schijnbaar!
En waar haal je het lef vandaan om te beweren het bijna strafbaar moet worden om je ergens tegen te verzetten waar je het niet mee eens bent???
Joh, je wilt niet weten wat het kost om die verouderde awacs in de lucht te houden..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Schijnbaar betalen je pappie en mammie nog altijd je premies en overige belastingen etc. Anders deed je niet zo met je MAAR 11 cent. Het is hier 11 cent, daar 11 cent. Loopt wel mooi op, en dat terwijl ik geen spleet te maken wil hebben met die boomknuffelaars en dierenactivisten. Wat op mijn centen in die bomen zitten en rotzooi in dat bos maken, terwijl het grootste gedeelte zelf geeneens werk heeft, en er maar zit om te rellen.
Nee, maar daar hoor je ze niet over. Dat ze zelf voor een bedrag van laten we zeggen 20.000 euro aan smerigheid hebben achtergelaten in het bos![]()
Schijnheilige kwasten dat zijn het.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:56 schreef robh het volgende:
[..]
Joh, je wilt niet weten wat het kost om die verouderde awacs in de lucht te houden..
Nee, maar dan planten ze toch lekker ergens anders een nieuw bos. De rechter had dit besloten, dus hoor je ermee akkoord te gaan, omdat eerdere hogere beroepen ook al werden afgewezen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:59 schreef Arendt het volgende:
Jij vindt je eigen miezerige kleinburgerlijke bestaan belangrijker dan je leefomgeving, TS?![]()
Die dingen zijn daarnaast ook nog uit Amerika betrokken, en ze staan mede in dienst van Amerika. Goed zo, steun Amerika!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:56 schreef robh het volgende:
[..]
Joh, je wilt niet weten wat het kost om die verouderde awacs in de lucht te houden..
Hier schuilt nou net het probleem, de noodzakelijke procedures waren dus nog niet afgelopen en het bos is voortijdig gekapt! (dus onterecht)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Demonstreren mag. Als een rechter een uitspraak over heeft gedaan en je bent er op tegen, kun je in Hoger Beroep. Niet dat je je vastbindt aan een boom of dat jezelf in gaat graven.
We leven in een rechtstaat. Uitspraak van de rechter is geldend.
Dus de arme sloeber heb je meegerekend van de 16 miljoen mensen? Ook de mensen die ieder dubbeltje om moeten draaien? Dat dubbeltje pak jij dus zomaar af door een fucking demonstratie? En de zwerver op de hoek dan? Die heeft geen geld en behoort tot de 16 miljoen mensen. Hoe zit dat dan?
Oh, de Anti Al Qaeda Awacsen zijn van de EU. Ik dacht van de NAVO. Maar dat maakt ook niet uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zo ken ik er ook nog wel een paar. Je hebt zeker liever dat er over een paar maanden een Al Qaida hier een flat inknalt.
Bovendien zijn die AWACSEN van de EU, niet alleen van NL.
Heb jij liever dat de normale burger een nieuwe wimperkrultang (:') ) koopt van dat geld? Voor nobele zaken zal de burger betalen, goedschiks of kwaadschiksquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:02 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee, maar dan planten ze toch lekker ergens anders een nieuw bos. De rechter had dit besloten, dus hoor je ermee akkoord te gaan, omdat eerdere hogere beroepen ook al werden afgewezen.
Zij hebben dit niet gedaan, dus de wet overtreden.
M.a.w. ze moeten opdraaien voor de kosten, niet de normale burger.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:04 schreef robh het volgende:
[..]
Oh, de Anti Al Qaeda Awacsen zijn van de EU. Ik dacht van de NAVO. Maar dat maakt ook niet uit.
Jongen, in navolging van je maffe voorbeelden, je zou maar getroffen worden door een al qaeda granaat terwijl je op de Schinveldse heide loopt te vliegtuigspotten. Baal jij even dat die bomen er niet meer staan, die hadden waarschijnlijk dan je leven gered.
We leven hier met 16 miljoen mensen. We zijn op de één na dichtst bevolkte land op de wereld. De economie moet draaiende worden gehouden. Huizen moeten worden gebouwd. En daarvoor moeten bomen worden gekapt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:03 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Bla verhaal over bossen kappen wat niet zou mogen
Al Qaida laat Nederland met rust zolang Nederland het Midden - Oosten met rust laat.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook nog wel een paar. Je hebt zeker liever dat er over een paar maanden een Al Qaida hier een flat inknalt.
Bovendien zijn die AWACSEN van de EU, niet alleen van NL.
Rechtstaat? hahahahahahahahahahahahahaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 18:50 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Demonstreren mag. Als een rechter een uitspraak over heeft gedaan en je bent er op tegen, kun je in Hoger Beroep. Niet dat je je vastbindt aan een boom of dat jezelf in gaat graven.
We leven in een rechtstaat. Uitspraak van de rechter is geldend.
Dus de arme sloeber heb je meegerekend van de 16 miljoen mensen? Ook de mensen die ieder dubbeltje om moeten draaien? Dat dubbeltje pak jij dus zomaar af door een fucking demonstratie? En de zwerver op de hoek dan? Die heeft geen geld en behoort tot de 16 miljoen mensen. Hoe zit dat dan?
Jah, met dreigementen kom je er wel. Nee, meneer Al Qaida, we zullen niet meer binnen vallen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef Arendt het volgende:
[..]
Al Qaida laat Nederland met rust zolang Nederland het Midden - Oosten met rust laat.Awacsen zijn slechts een wassen neus, het is geen échte oplossing.
Pas je goed op voor Al Qaeda als je naar school fietst?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
linkse rat met je denkvermogen op korte termijn. Oeh de bomen worden gekapt, en binnen 1 dag groeit geen heel bos, dussss gaan we protesteren !
Typische SP lulkoek.
In schinveld dus ook, verdiep je svp in de materie voor je iets neerkalktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:05 schreef -Sandstorm- het volgende:
In Schinveld heeft de rechter besloten dat de kap door mocht gaan, dus zijn de bomen terecht gekapt.
Die bomen van de ENCI zijn NIET terecht gekapt.
Zo'n dingen werden ook gepost in Spanje, daar kon 2 jaar geleden ook niemand iets gebeuren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:09 schreef robh het volgende:
[..]
Pas je goed op voor Al Qaeda als je naar school fietst?
Vergeet niet: achter elke niet gekapte boom kan Osama schuilen hè![]()
Was dat een dreigement?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jah, met dreigementen kom je er wel. Nee, meneer Al Qaida, we zullen niet meer binnen vallen.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:09 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
In schinveld dus ook, verdiep je svp in de materie voor je iets neerkalkt
Awacs is een overblijfsel uit de koude oorlog om de russen te bespioneren en daarmee hun troepenbewegingen te volgen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef Arendt het volgende:
[..]
Al Qaida laat Nederland met rust zolang Nederland het Midden - Oosten met rust laat.Awacsen zijn slechts een wassen neus, het is geen échte oplossing.
Als er ooit iets ontploft hier neem ik aan dat jij de Anti Al Qaeda Awacs ook overbodig vindt, die hebben dan immers geen zier geholpen. En zijn die liefe boompjuhs voor niets gekapt..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zo'n dingen werden ook gepost in Spanje, daar kon 2 jaar geleden ook niemand iets gebeuren.
Als er hier ooit iets ontploft hoop ik dat linkse rakkers zoals jullie de eersten zijn die ze moeten insealen.
De procedures waren niet afgerond, en vanuit den haag is er zelfs een zeer onterecht en in deze situatie compleet overbodige procedure uit de kast gehaald, nl. de nimby.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
YEAH RIGHT. En daarom waren politie en leger aanwezig, omdat de kap eigelijk helemaal niet mocht.
![]()
Hè? Wôt?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:12 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Awacs is een overblijfsel uit de koude oorlog om de russen te bespioneren en daarmee hun troepenbewegingen te volgen.
Ik weet niet welke info bronnen jij gebruikt maar ze zuigen![]()
Zijn we welk van die jpb verlost!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Roedeledokie, wanneer wordt jij minister-president, je schijnt nogal alles te weten.
Ik ben een Limburger, en ben blij dat dat bos om is. Ik zie liever ergens anders een nieuw bos geplaats worden dan dat er een AWACS was gecrasht en heel Schinnen in as had gelegd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:16 schreef roedeledokie het volgende:
Ik vind het niet normaal, net of limburg niet bij NL hoort of zo?
Als de amerikanen bijv eens ophielden met hun vuil spel rond de hele wereld, dan was er ook niet zo veel oorlog overal.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zo'n dingen werden ook gepost in Spanje, daar kon 2 jaar geleden ook niemand iets gebeuren.
Als er hier ooit iets ontploft hoop ik dat linkse rakkers zoals jullie de eersten zijn die ze moeten insealen.
18 cm?? nog nooit klachten gehad!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik ben een Limburger, en ben blij dat dat bos om is. Ik zie liever ergens anders een nieuw bos geplaats worden dan dat er een AWACS was gecrasht en heel Schinnen in as had gelegd.
Of ben jij er zo 1 die zich meteen gediscrimineerd voelt als ze wat slechts over Limburger zeggen. Je bent gewoon te snel op je kleine pikkie getrapt.
Nee, ga lekker door met al deze flauwe kul, leven we over 25 jaar op een mooi kaal balletjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
We leven hier met 16 miljoen mensen. We zijn op de één na dichtst bevolkte land op de wereld. De economie moet draaiende worden gehouden. Huizen moeten worden gebouwd. En daarvoor moeten bomen worden gekapt.
Je voorouders kapte ook bomen. Om het warm te krijgen. Wees blij dat ze het gedaan hebben, anders had je overoverovergrootoma niet zo warm bij gelegen toen Hendrik over haar heen ging. Waar jij dus weer uit bent ontstaan.![]()
Wij hier den haag ook!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:25 schreef robh het volgende:
Pfff Schinnen. Kunnen we missen als awacs kiespijn![]()
Tjonge, jij komt hiertoch met mega onwaarheden op de proppen, worden ze weerlegd, heeft ie geen antwoord meer en geeft het op? hahahahahahaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ok, ik geef het op.
Je bent echt een kansloze fantiekeling. Echt zo iemand die een politieke moord pleegt om zijn gelijk te halen.
Van jou zullen we nog wel meer horen verwacht ik. Al is het maar omdat je de in jou ogen foute premier met een biologische taart hebt aangevallen. Ik weet het zeker !
Gelukkig mag je hier onzinnig zeiken, niet voor niets is het klaagbaakquote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:58 schreef roedeledokie het volgende:
[..]
Tjonge, jij komt hiertoch met mega onwaarheden op de proppen, worden ze weerlegd, heeft ie geen antwoord meer en geeft het op? hahahahahaha
Schaar jij je lekker achter het schoothondje van Bush, jpb.
Volgens mij denk jij dat ik een geitewolle sok ben of zo? niet dus!
Wat ik wel wil is om een zo breed mogelijke kijk op wat er in de wereld aan de hand is te krijgen.
In mijn streven daarna hebben de amerikanen alvast afgedaan. (ziek volk)
Wij komen hier vrede brengen, hoppa abbu grahib open en martelen maar....
Beval jij ons niet? hup enkeltje guantanamo.
Het is wachten tot T.S. zonder proces op een tropisch eilandje komt te zitten.
Weet je wat jij eens moet doen, je verdiepen in de argumenten van tegenstanders, niet kolder schrijven.![]()
P.s. ik doe niet aan geweld, daar heeft alleen de politie in dit land een monopolie op.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ok, ik geef het op.
Je bent echt een kansloze fantiekeling. Echt zo iemand die een politieke moord pleegt om zijn gelijk te halen.
Van jou zullen we nog wel meer horen verwacht ik. Al is het maar omdat je de in jou ogen foute premier met een biologische taart hebt aangevallen. Ik weet het zeker !
Nee, dat moet je in onzin posten!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 19:59 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Gelukkig mag je hier onzinnig zeiken, niet voor niets is het klaagbaak
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |