Op Modjes naquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:58 schreef Tha_Killer het volgende:
hardwerkende mensen zitten niet op Fok!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dus ga je ons hardwerkende mensen hiermee lastig vallen door een topic te openen?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dus ga je ons hardwerkende mensen hiermee lastig vallen door een topic te openen?
dan weet je dat nu. niet meer doen hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:16 schreef Argento het volgende:
Mijn excuus lieve mensen.
Ik wist niet dat jullie via jullie tekstverwerkingssystemen geheel ongewild een melding krijgen van een nieuw Fok-topic en dan kennelijk gedwongen zijn dat topic te bekijken en erin te reageren. Zo geavanceerd is het bij ons nog niet.
Maarrrrrrrr, de storing is opgelost.
slotje dus!
kladblokquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:22 schreef FallenAngel666 het volgende:
Tekstverwerkingssysteem
Klink wel erg professioneel hoor
Hoe noemt een heuse IT-er dat dan? Teach me!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:22 schreef FallenAngel666 het volgende:
Tekstverwerkingssysteem
Klink wel erg professioneel hoor
Het-programma-om-lettertjes-in-te-typen-en-deze-er-grappig-uit-te-laten-zien hihiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:25 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoe noemt een heuse IT-er dat dan? Teach me!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:25 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoe noemt een heuse IT-er dat dan? Teach me!
quote:
applicatie?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:27 schreef Doderok het volgende:
Het "tekstverwerkingssysteem"?
Nou nou, is dat een zware applicatie op de server soms? Typ gewoon in notepad en copy-paste het daarna in je tekstverwerkingssysteem om de formatting te doen.
format c:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:28 schreef Argento het volgende:
[..]
applicatie?
server?
notepad?
copy-paste?
formatting?
![]()
Ja, en weg is je brief en dan ben ik genoodzaakt een nieuwe klaagtopic te openen. Dat willen jullie ook niet he.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:31 schreef FallenAngel666 het volgende:
[afbeelding]
Oh noes! Het tekstverwerkingssysteem ligt eruit!
Help!
Vertel Microsoft over dit probleem!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:31 schreef FallenAngel666 het volgende:
[afbeelding]
Oh noes! Het tekstverwerkingssysteem ligt eruit!
Help!
vermaak ons, pleasequote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:33 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, en weg is je brief en dan ben ik genoodzaakt een nieuwe klaagtopic te openen. Dat willen jullie ook niet he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |