Op Modjes naquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:58 schreef Tha_Killer het volgende:
hardwerkende mensen zitten niet op Fok!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dus ga je ons hardwerkende mensen hiermee lastig vallen door een topic te openen?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
dus ga je ons hardwerkende mensen hiermee lastig vallen door een topic te openen?
dan weet je dat nu. niet meer doen hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:16 schreef Argento het volgende:
Mijn excuus lieve mensen.
Ik wist niet dat jullie via jullie tekstverwerkingssystemen geheel ongewild een melding krijgen van een nieuw Fok-topic en dan kennelijk gedwongen zijn dat topic te bekijken en erin te reageren. Zo geavanceerd is het bij ons nog niet.
Maarrrrrrrr, de storing is opgelost.
slotje dus!
kladblokquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:22 schreef FallenAngel666 het volgende:
Tekstverwerkingssysteem
Klink wel erg professioneel hoor
Hoe noemt een heuse IT-er dat dan? Teach me!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:22 schreef FallenAngel666 het volgende:
Tekstverwerkingssysteem
Klink wel erg professioneel hoor
Het-programma-om-lettertjes-in-te-typen-en-deze-er-grappig-uit-te-laten-zien hihiquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:25 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoe noemt een heuse IT-er dat dan? Teach me!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:25 schreef Argento het volgende:
[..]
Hoe noemt een heuse IT-er dat dan? Teach me!
quote:
applicatie?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:27 schreef Doderok het volgende:
Het "tekstverwerkingssysteem"?
Nou nou, is dat een zware applicatie op de server soms? Typ gewoon in notepad en copy-paste het daarna in je tekstverwerkingssysteem om de formatting te doen.
format c:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:28 schreef Argento het volgende:
[..]
applicatie?
server?
notepad?
copy-paste?
formatting?
![]()
Ja, en weg is je brief en dan ben ik genoodzaakt een nieuwe klaagtopic te openen. Dat willen jullie ook niet he.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:31 schreef FallenAngel666 het volgende:
[afbeelding]
Oh noes! Het tekstverwerkingssysteem ligt eruit!
Help!
Vertel Microsoft over dit probleem!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:31 schreef FallenAngel666 het volgende:
[afbeelding]
Oh noes! Het tekstverwerkingssysteem ligt eruit!
Help!
vermaak ons, pleasequote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:33 schreef Argento het volgende:
[..]
Ja, en weg is je brief en dan ben ik genoodzaakt een nieuwe klaagtopic te openen. Dat willen jullie ook niet he.
Jullie stoere ICT-ers vermaken jullie alleen met mijn onschuldige onwetendheid.quote:
En we zijn er trots op!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:41 schreef Argento het volgende:
[..]
Jullie stoere ICT-ers vermaken jullie alleen met mijn onschuldige onwetendheid.
n00bquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:41 schreef Argento het volgende:
[..]
Jullie stoere ICT-ers vermaken jullie alleen met mijn onschuldige onwetendheid.
Jij misschienquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
nou dat valt wel mee hoor. we dolle maar een beetje met je
ohja vegetenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij misschien
Ik ben nu eenmaal perfect
Oh, sorry:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:28 schreef Argento het volgende:
[..]
applicatie?
server?
notepad?
copy-paste?
formatting?
![]()
Je verveelt je?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:48 schreef Argento het volgende:
en wéér ligt hier het tekstverwerkingssysteem eruit! Ik wil WERKEN!!!![]()
![]()
en nu verveel ik me dus.
![]()
Dat staat allemaal niet in mijn functieomschrijving!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:57 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Je verveelt je?
Ik heb hier nog wel een WC die schoongemaakt moet worden??en als je dan toch bezig bent; haal ook ff de stofzuiger door t huis van dezewél hardwerkende persoon
![]()
Functieomschrijving..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:13 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat staat allemaal niet in mijn functieomschrijving!
![]()
Rechtsonder, slotje, klikken, klaar.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:49 schreef Argento het volgende:
Waar blijft dat slotje als je hem nodig hebt??
In ieder geval niet in de buurt van jouw WCpot en dat is me ook wel wat waard.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:14 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Als je niet flexibel bent dan kom je nooit ergens natuurlijk...![]()
En dan voelen WIJ ons superieurquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:23 schreef Argento het volgende:
[..]
In ieder geval niet in de buurt van jouw WCpot en dat is me ook wel wat waard.
Touché!quote:
Dat vraag ik me ook voortdurend af....quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:25 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik ben toch wel benieuwd naar wat voor werk de TS doet
Okay, dan doe ik de WC wel; en maak jij de rest van mijn huis schoon...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:23 schreef Argento het volgende:
[..]
In ieder geval niet in de buurt van jouw WCpot en dat is me ook wel wat waard.
Nou nou, jij geeft snel toe.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:30 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Okay, dan doe ik de WC wel; en maak jij de rest van mijn huis schoon...![]()
Nee, ik ben flexibel...quote:
Leuk voor je vriendin, maar ik word daar niet wijzer van!quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:36 schreef Argento het volgende:
[..]
Leuk voor je vriendin, maar ik word daar niet wijzer van!
U, heer, maakt misbruik van de situatie. U veinst met mij het beste voor te hebben door mij van mijn verveling te bevrijden, maar in werkelijkheid tracht u mij voor uw karretje te spannen en gebruikt u mijn verveling als dekmantel! Het is waerlyck beneden uwe waardigheid en zeker ook beneden de mijne!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:41 schreef descendent1 het volgende:
[..]
![]()
Nou zeg.Jij verveelt je zeg je; ik geef je de mogelijkheid om iets nuttigs en dankbaars te doen en dan is het nog niet goed?
![]()
(okay, nu ga ik weer serieus aan het werk...)
Ik snap hem niet?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:43 schreef Argento het volgende:
die opmerking over die avatar was dus tegen vogeltjesdans.
Vraag even aan je moeder. Ik heb het druk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |