quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:28 schreef -Sandstorm- het volgende:
Serieus, zulke mensen moeten echt afgestraft worden. Ze willen een wit voetje halen bij collega's door anderen belachelijk te maken.
Ik zou wel iets bedenken om hem/haar terug te pakken TS.
Vraag bijv. of je koffie moet halen en doe er een scheut laxeermiddel bij.
allebei en gooi de foto's op fok!quote:
JIj bént zo'n collega hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:41 schreef joshus_cat het volgende:
Dacht ik dat iemand z'n collega in de WC had betrapt met een andere collega, blijkt dat TS in plaats van het probleem van z'n collega op te lossen (onscherp beeld) eerst een ander probleem gaat oplossen (beeld staat niet recht).![]()
Nog veel sneuer: TS gaat dan hier de huilie uithangen.![]()
Ja, kom, mijn presentatie aangrijpen om te laten zien hoe goed je wel niet overweg kunt met de afstandsbediening van 'n beamer. Terwijl ik alleen maar vraag hoe je 'm scherp kunt stellen.quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:48 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ja, kom, mijn presentatie aangrijpen om te laten zien hoe goed je wel niet overweg kunt met de afstandsbediening van 'n beamer. Terwijl ik alleen maar vraag hoe je 'm scherp kunt stellen.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:10 schreef Integrity het volgende:
![]()
Zeik niet man, die gozer wilde je helpen en jij gaat er zo mee om. Je bent gewoon een eikel.
![]()
Lul niet man, als je er wat van zegt doe het dan op een normale manier en niet "in front of the collegues". Je hoort niet eens op een functie te zitten waarin je presentaties geeft, als je nog niet eens in staat bent dit te realiseren.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:07 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Ojaaaaaah, je hebt een probleem, en vervolgens komt iemand je 'helpen', en die maakt er nog een veel grotere teringzooi van en dan mag je daar nog geeneens wat van zeggen omdat die persoon het zo goed bedoelde.
![]()
Je en alleen aanpassen wat hij vraagt vooral niet meer doenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:47 schreef Devlinsect het volgende:
Leer voor de volgende keer:
Nooit zeggen wat er aan mankeert. De volgende keer zeg je : ik loop wel ff mee. Dan draai je de lens bij.
Wel een goed idee, om 'm de volgende keer voor publiek af te zeiken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:13 schreef Integrity het volgende:
Lul niet man, als je er wat van zegt doe het dan op een normale manier en niet "in front of the collegues". Je hoort niet eens op een functie te zitten waarin je presentaties geeft, als je nog niet eens in staat bent dit te realiseren.
Dat was ie al, heb je de TS gelezen?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:04 schreef joshus_cat het volgende:
[..]
Wel een goed idee, om 'm de volgende keer voor publiek af te zeiken.![]()
Die verdiend keihard zijn homedir kwijt te zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:24 schreef _Liquid_ het volgende:
Collega "Ja kun je even helpen, ik ben een presentatie aan het geven voor *die_en_die_en_die* en het beeld is heel onscherp!"
Ik "Oh, waarschijnlijk even draaien aan de beamer lens.. ik loop wel even mee"
Ik *Pakt de afstandsbediening en wil eerst even het beeld goedzetten want het staat wat scheef*
C *Collega pakt de lens en draait eraan, gevolg: beeld wordt scherp (Duh, dat zei ik hem net)*
C "Goh ik weet niet hoor, maar het is wel erg simpel.. wat sta je nou met die afstandbediening"
Mensen in de presentatie ruimte: Hahaha
Ik zou niet verbaasd op kijken als jou mappenrechten straks wegzijn.. of je account gelockt is als ik 'even' een broodje halen ben.
''Huh? Oh, heb je zeker 30x het verkeerde paswoord ingetypt''![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |