abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36013318
Omdat ik me in de loop van de tijd steeds meer begin te ergeren aan die joekels van cd-koffers ben ik op zoek naar cd-wallets ter vervanging.

Heb jij nog wallet liggen van UDG of Case Logic? Mail me even je bod op mark.prinsen [apendingetje] hccnet.nl dan komen we er vast wel uit!
Hoor ik die Griekse melodie...
  dinsdag 14 maart 2006 @ 10:24:05 #2
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_36015443
Bij de mediamarkt liggen ze nu afgeprijsd, ik weet niet of je bij 1 in de buurt woont. Ik dacht iets van ¤ 4 voor 25 cd/dvd's
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 10:45:44 #3
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_36015966
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 10:24 schreef Bibikuif22 het volgende:
Bij de mediamarkt liggen ze nu afgeprijsd, ik weet niet of je bij 1 in de buurt woont. Ik dacht iets van ¤ 4 voor 25 cd/dvd's
Hmm...hebben ze er ook waar meer cds/dvds in kunnen? Ik heb er nl gisteren 1 ontvangen van Opus Supplies. Die kostte 8 euro of zo maar daar kunnen 256 dvds in. Kun je doorheen bladeren als door een boek zeg maar. Was dan wel geen Case Logic maar alla. Ik had er ook al voor gekeken bij een lokale pc boer, die had ook Case Logic, maar die waren nogal duur, ik dacht iets van 30 euro voor 64cds of zo .

Is in ieder geval super ideaal voor opbergen. Eerst deed ik ze altijd in doosjes, met geprint hoesje erbij en zo, maar dat doe ik de laatste tijd niet meer. Toen had ze ik op spindels zitten, maar toen had ik dus weer overal spindels staan, dus binnenkort nog maar wat van die mappen bestellen
Breitling - Instruments for Professionals
pi_36016952
Die mappen zijn inderdaad wel voordelig, hoe is de kwaliteit tov bijvoorbeeld case logic? Ik moet natuurlijk niet hebben dat ze over een paar maanden uit elkaar vallen
  dinsdag 14 maart 2006 @ 11:28:16 #5
62525 Bibikuif22
<3 <3 <3 <3 <3
pi_36017079
¤ 8 voor 256 is geen geld! Ik heb er toevallig 2 weken terug 1 gekocht voor 72 dvds bij de MM (daarom weet ik dat ze nu goedkoper zijn, ik baal er wel van ) die was ¤ 9,99 maar ze hadden inderdaad ook die voor meer in boekblader vorm, daar heb ik niet naar gekeken omdat ik er niet zoveel nodig had dus weet geen prijs sorry! Ik geloof dat de grootste was 4 onder elkaar dus zal ook ergens rond de 200 cds zijn.
Trotse mama van Alyssa (10-08-2003) en Ryan (23-02-2007)
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 14:15:39 #6
16180 crew  CoolGuy
pi_36022068
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:24 schreef mark_dabomb het volgende:
Die mappen zijn inderdaad wel voordelig, hoe is de kwaliteit tov bijvoorbeeld case logic? Ik moet natuurlijk niet hebben dat ze over een paar maanden uit elkaar vallen
Ik heb dus niet fysiek gekeken bij de lokale pc boer (Vi-Computer). Ik had ze op hun website gezien maar toen ik de prijs zag vond ik het al niet meer interessant. Ik weet dus zo niet wat de kwaliteit is van die CL's.

In ieder geval, bij mij kunnen er 4 dvds per pagina worden gedaan zeg maar. Ik heb hem gisteravond ontvangen. De pagina's zitten inderdaad niet met ringen in de map maar ze zitten ter in geklemd of zoiets. Anyway, ik denk niet echt dat ie, als je er gewoon normaal mee omgaat, snel kapot gaat. Het ding zelf hebben ze bij Opus in veel verschillende smaken. De goedkoopste is nu een actie, en die kost rond de 3 euro voor 100 dvds. De duurste is iets voor 400 dvds of zo. Precies weet ik het niet.

Anyway, hou er wel rekening mee dat als je onder rembours doet, dat je dan iets van 9 euro aan verzendkosten betaald. De verzendkosten zijn meer dan het ding kost zeg maar. Naja, mocht ie ooit uit elkaar vallen dan weet je zelf wel wat je volgende keus wordt, en dan kun je nog altijd een CL halen, maar qua proberen kun je je geen buil vallen hieraan. Ik was 17 euro kwijt in totaal, maar als je de goedkoopste neemt ben je voor 12 euro klaar. Duurt wel 3 dagen of zo. Ik heb em op woensdag besteld. Op donderdag kreeg ik een Track&Trace code in mijn mail, kon ik zien dat ie vrijdagavond in Tegelen (waar ik woon) was op het sorteercentrum.

Aangezien er op zaterdag geen pakketjes worden bezorg moest ik wachten tot gisteren, maar toen werd ie geleverd. Ik vind het een prima ding, maar nogmaals, ik heb geen echt vergelijkingsmateriaal.
pi_36024112
Ik bestel er dan toch gelijk 4 (DJ he, dus veel cd's ) met wat cd-r etjes erbij. En ik doe gewoon vooruitbetalen, opus is toch wel betrouwbare shop?

maar als ik het goed begrijp zitten de bladen verlijmt in de kaft zogezegd? Lijkt me niet de meest stevige manier.
  Moderator dinsdag 14 maart 2006 @ 15:21:09 #8
16180 crew  CoolGuy
pi_36024284
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 15:16 schreef mark_dabomb het volgende:
Ik bestel er dan toch gelijk 4 (DJ he, dus veel cd's ) met wat cd-r etjes erbij. En ik doe gewoon vooruitbetalen, opus is toch wel betrouwbare shop?

maar als ik het goed begrijp zitten de bladen verlijmt in de kaft zogezegd? Lijkt me niet de meest stevige manier.
Opus Supplies is een zeer betrouwbare tent. Je begrijpt het fout De bladen zitten niet verlijmt. Ze zitten...geklemd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')