quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 11:24 schreef mark_dabomb het volgende:Die mappen zijn inderdaad wel voordelig, hoe is de kwaliteit tov bijvoorbeeld case logic? Ik moet natuurlijk niet hebben dat ze over een paar maanden uit elkaar vallen
![]()
Ik heb dus niet fysiek gekeken bij de lokale pc boer (Vi-Computer). Ik had ze op hun website gezien maar toen ik de prijs zag vond ik het al niet meer interessant. Ik weet dus zo niet wat de kwaliteit is van die CL's.
In ieder geval, bij mij kunnen er 4 dvds per pagina worden gedaan zeg maar. Ik heb hem gisteravond ontvangen. De pagina's zitten inderdaad niet met ringen in de map maar ze zitten ter in geklemd of zoiets. Anyway, ik denk niet echt dat ie, als je er gewoon normaal mee omgaat, snel kapot gaat. Het ding zelf hebben ze bij Opus in veel verschillende smaken. De goedkoopste is nu een actie, en die kost rond de 3 euro voor 100 dvds. De duurste is iets voor 400 dvds of zo. Precies weet ik het niet.
Anyway, hou er wel rekening mee dat als je onder rembours doet, dat je dan iets van 9 euro aan verzendkosten betaald. De verzendkosten zijn meer dan het ding kost zeg maar. Naja, mocht ie ooit uit elkaar vallen dan weet je zelf wel wat je volgende keus wordt, en dan kun je nog altijd een CL halen, maar qua proberen kun je je geen buil vallen hieraan. Ik was 17 euro kwijt in totaal, maar als je de goedkoopste neemt ben je voor 12 euro klaar. Duurt wel 3 dagen of zo. Ik heb em op woensdag besteld. Op donderdag kreeg ik een Track&Trace code in mijn mail, kon ik zien dat ie vrijdagavond in Tegelen (waar ik woon) was op het sorteercentrum.
Aangezien er op zaterdag geen pakketjes worden bezorg moest ik wachten tot gisteren, maar toen werd ie geleverd. Ik vind het een prima ding, maar nogmaals, ik heb geen echt vergelijkingsmateriaal.