Vragen om illegale zooi mag nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:58 schreef Ramon73 het volgende:
Enne, waar halen we nu het goeie spul?
Dat is ook lekker slim jahquote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:48 schreef wobbel het volgende:
edit
Ik gebruik torrent zuigerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:46 schreef grindtegel het volgende:
besides, je moet ook niet op een .nl server hosten
hij heeft het over een .nl server en niet een server die wordt gehost in nlquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
alsof je een dot.com niet in NL kan hosten
Dat ligt eraan...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
voor dat usenet moet je toch betalen? of ben ik nu in de war met iets anders?
Je kunt je aardig onzichtbaar maken hoor..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:09 schreef Sportguy het volgende:
Binaries is ook niet alles, wel veel maar de traceerbaarheid is net zo eenvoudig als de eigenaar van een tracker traceren.
Alleen is usenet wat lastiger voor de BREIN.
En bij torrents dan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:12 schreef Kbot2000 het volgende:
En ook het aanbieden van NZB's kan BREIN niets tegen doen... Want het betreft alleen een file waarin de locatie van iets staat..
Bij torrents share je meteen de data, en uploaden mag niet...quote:
Mwah, aardig onzichtbaar dat valt nog wel mee, je moet gewoon een goede provider hebben die geen nsb-verleden heeft.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:11 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Je kunt je aardig onzichtbaar maken hoor..
En in tegenstelling tot torrents hoef je niet te sharen... alleen leechen..
ik had het wel over hosten in nl.. niet .nl domeinquote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hij heeft het over een .nl server en niet een server die wordt gehost in nl![]()
wat doe die . dan voor nl?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:16 schreef grindtegel het volgende:
[..]
ik had het wel over hosten in nl.. niet .nl domein
passen ze die wet toch aan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:42 schreef Gunner het volgende:
Torrent sites is het enige wat BREIN kan aanpakken aangezien het verspreiden van films etc het enige is wat volgens de wet niet mag
Volgens mij is dat makkelijker gezegd dan gedaan, en dat is maar goed ookquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:31 schreef zhe-devilll het volgende:
passen ze die wet toch aan?
Giganewsquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:29 schreef tonks het volgende:
Eweka
par2quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:18 schreef mr.marcus het volgende:
usenet is toch dat je een heel bestand hebt gedownload en er altijd wel 1 of 2 pakketjes missen?
Ja en ik kan er wel een KLB topic over openen zegquote:
Dan heb je met een aan waarheid grenzende waarschijnlijkheid een i/o probleem ergens...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja en ik kan er wel een KLB topic over openen zeg
hij maakt alles a 13 mb sec ipv rond de 275 eerst![]()
het zou kunnen,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:51 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]
Dan heb je met een aan waarheid grenzende waarschijnlijkheid een i/o probleem ergens...
Check je registry eens, misschien dat daar nog het oude pad in staat ergens...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
het zou kunnen,
ik had hem eerst gewoon op C:\ staan,
ik dacht laat ik het opdezelfde schijf als waar ik het par enzo doen,
toen was het 13,
terug gedaan en toen nog rond de 13
En waarom is mijn post naar die usenet site verwijderd dan? daar staat alleen maar een uitleg op over hoe het werkt... niets geen illegale site, je kan er niets downloaden oid... ikniesnapnie...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:45 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb net een aantal links naar torrentsites verwijderd. In de policy staat duidelijk beschreven dat het posten daarvan niet toegestaan is, niet doen dus.
www.Fokkers-go-wild-Torrents.tkquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:45 schreef The_Terminator het volgende:
Ik heb net een aantal links naar torrentsites verwijderd. In de policy staat duidelijk beschreven dat het posten daarvan niet toegestaan is, niet doen dus.
ik kliktequote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:48 schreef Steve-O het volgende:
[..]
www.Fokkers-go-wild-Torrents.tk
Mag ook niet?
Kijk eens op sites waarvoor je je aan moet melden. Downloaden gaat altijd erg snel, omdat iedereen wel moet uploaden om z'n ratio hoog te houden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:58 schreef Ramon73 het volgende:
Wanneer is de rouwbijeenkomst? Enne, waar halen we nu het goeie spul?
Que?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:26 schreef kareltje_de_grote het volgende:
torrentzuiger
niks geen incomplete troep of parretjes nodig
Is al opnieuw een uitspraak over gedaan, omdat de tegenpartij in Hoger Beroep is gegaan. De rechter heeft het toen ontkracht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Bovendien heeft een Franse rechter recent bepaald dat uploaden niet illegaal is.
ratio, maxsnelheid, nieuwste releases etc. etc.quote:
Ah, kut. Dan maar gewoon de site van brein ddossen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Is al opnieuw een uitspraak over gedaan, omdat de tegenpartij in Hoger Beroep is gegaan. De rechter heeft het toen ontkracht.
mits je je ratio een beetje in de gaten houdt. is je ratio te laag dan krijg je een onvoorwaardelijke ip banquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:43 schreef bierjoost het volgende:
Torrent zuiger roeleert idd vrij hard. Vriend van mij was helemaal hilarisch over usenet en voor de oudere niet-scene releases is dat misschien ook wel zo, maar met torrent zuiger heb je iig geen gezeik.
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:45 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
mits je je ratio een beetje in de gaten houdt. is je ratio te laag dan krijg je een onvoorwaardelijke ip banik heb het mogen ervaren, en kan nu op m'n werk de site niet meer bekijken
Waar vind ik torrent zuiger ergens? Google hits?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:43 schreef bierjoost het volgende:
Torrent zuiger roeleert idd vrij hard. Vriend van mij was helemaal hilarisch over usenet en voor de oudere niet-scene releases is dat misschien ook wel zo, maar met torrent zuiger heb je iig geen gezeik.
http://www.torrentzuiger.nlquote:Op dinsdag 14 maart 2006 12:00 schreef WebForce het volgende:
[..]
Waar vind ik torrent zuiger ergens? Google hits?![]()
Uiteindelijk is alles te vinden, gaat er 1 down, komt de volgende alweer up... tis net onkruid...quote:
Eensch...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:12 schreef Crazykill het volgende:
[..]
Idd, alleen voor tv shows vind ik Torrents toch wel handiger.
ey c0nd0rquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
Zijn ze uit de lucht ja?
Naja laatste tijd gebruikte ik toch meer usenet!
ik kliktequote:
Ik nietquote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:51 schreef Crazykill het volgende:
Ik vraag me dus de hele tijd al af wat die torrent zuiger is?
quote:
En nu als in een online communityquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:50 schreef almarrr het volgende:
Een torrent zuiger: http://www.cnr.vt.edu/efish/families/torrent.html
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:50 schreef almarrr het volgende:
Een torrent zuiger: http://www.cnr.vt.edu/efish/families/torrent.html
Bij de chello newsserver was er meer weg dan dat er stond ja, maar heb het eigenlijk nooit bij m'n huidige server (universiteitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:18 schreef mr.marcus het volgende:
usenet is toch dat je een heel bestand hebt gedownload en er altijd wel 1 of 2 pakketjes missen?
Gebruik een fatsoenlijke server en je hebt dat probleem nietquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:18 schreef mr.marcus het volgende:
O rly? Als ik iets upload dan 1) ziet niemand mijn ip omdat het gecodeerd is 2) wordt nergens bijgehouden dat ik iets geupload hebt aan de server kant omdat ze geen logs bijhoudenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:09 schreef Sportguy het volgende:
Binaries is ook niet alles, wel veel maar de traceerbaarheid is net zo eenvoudig als de eigenaar van een tracker traceren.
En zo hoort het!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:36 schreef c0nd0r het volgende:
Zijn ze uit de lucht ja?
Naja laatste tijd gebruikte ik toch meer usenet!
Paar dagen nadat ze op torrent geweest zijn? Een paar uur nadat een dvd op nldupe te zien is staat ie wel op usenet (paar dudes op fta posten ze altijd). Xbox 360 iso's stonden er ook retesnel op, en een DVD9 downloaden met bittorrent lijkt me redelijk dramatisch (jeej, met een extreem langzame snelheid zo'n 8 GB uploaden omdat je je ratio op 1 moet houdenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:46 schreef Kbot2000 het volgende:
[..]das ook zo'n nadeel van dat soort sites... heb je met usenet geen last van, nieuwe releases komen een paar dagen nadat ze op een torrent site gestaan hebben dus das geen punt, paar dagen wachten so what...
Kortom, er is altijd werk voor Brein.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:53 schreef Napalm het volgende:
Ik ben zelf de klap van het einde van lokitorrent nog niet te boven. Bij welke organisatie ik nu mijn torrent leech mag ik hier helaas niet posten.
Maar het blijft dweilen met de kraan open, elke site die je sluit wordt vervangen door een nieuwe.
het tiendubbele staat alleen in alt.binaries.boneless alquote:Op woensdag 15 maart 2006 00:39 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Torrents: 899
Wat een groot aanbod!
Er geld misschien een 0day regel ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:39 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Torrents: 899
Wat een groot aanbod!
Er komt elke dag meer dan 2 TB aan warez bij op usenetquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Er geld misschien een 0day regel ?
De oude games hoef ik niet of die haal ik van een n00b site af zoals jullie gebruiken met kut snelhedende nieuwe games haal ik daar vanaf met 580kb/s in 4 uur LOTR BTFME2 terwijl een vriend van me er 4 dagen over deed
![]()
En ja ik voel me stoer
met usenet haal je nogal eens de topsnelheid die je verbinding in de praktijk aan kan, bij goede servers dan.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:22 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Er geld misschien een 0day regel ?
De oude games hoef ik niet of die haal ik van een n00b site af zoals jullie gebruiken met kut snelhedende nieuwe games haal ik daar vanaf met 580kb/s in 4 uur LOTR BTFME2 terwijl een vriend van me er 4 dagen over deed
![]()
En ja ik voel me stoer
Usenet zuigt, wat een omslachtige manier van downloaden, en het gaat nog rete-traag ook...quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:58 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
het tiendubbele staat alleen in alt.binaries.boneless al
Usenet
Dan doe je echt wat verkeerd. Ik trek m'n lijn altijd constant dicht, op elk tijdstip van de dagquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Usenet zuigt, wat een omslachtige manier van downloaden, en het gaat nog rete-traag ook...![]()
En ja, ik heb 't geprobeerd....
betalen voor je warezquote:Op woensdag 15 maart 2006 07:36 schreef blackmage het volgende:
[..]
met usenet haal je nogal eens de topsnelheid die je verbinding in de praktijk aan kan, bij goede servers dan.![]()
Als je dat aan zou vragen bij FTD gebeurd dat ook wel hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
betalen voor je warez![]()
maar voor nieuwe releases gebruik ik meestal torrents en haal dan ook de max snelheid uit m'n lijntje. Maar ook oude films zijn prima te downloaden mbv torrents, zo wordt op torrent zuiger op dit moment de complete IMDB top 250 gepost, beat that FTD zou ik zeggen.![]()
Nederlandse serie's en films zijn wel altijd wat lastiger te vinden en daar gebruik ik dan inderdaad FTD voor icm met de nieuwsserver van planet.
Ja als je betaaldquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:04 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dan doe je echt wat verkeerd. Ik trek m'n lijn altijd constant dicht, op elk tijdstip van de dag
zoals gezegd:quote:
EENSCH...quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:16 schreef BiMeWet het volgende:
[..]
zoals gezegd:
A) je bent niet illegaal
B) Je hoeft niet te uppen (ZEER BELANGRIJK voor mij)
C) Full speed, i.t.t. het crappy 20kb/s speeds bij torrents
D) Bij torrents mag je maar 2 torrents tegelijk van 1 site gebruiken, terwijl je soms wel 10 films wilt hebben... Gaat je niet lukken hoor, zonder je ratio te verneuken
E) heb ik al gezegd dat je niet hoeft te uppen?
F) op usenet vind je dus zo erg veel dingen die je niet vind op torrent... download FTD gewoon eens voor de gein. Als je eens ziet wat er alleen al aan series geplaatst wordt, wat je gewoon NOOIT op torrent ziet verschijnen....
Usenet![]()
![]()
![]()
Teveel voordelen om voor die 7 euro per maand jezelf te gaan ergeren aan torrent....
Het enige wat zich kan meten met usenet zijn FXP-groepen, maar ook daar geldt weer; heb jij zin om de hele dag te fillen, scannen of exploiten...? Ik iig niet.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:23 schreef NiteSpeed het volgende:
Bij usenet heb je anders totaal anonieme servers.!
+ DC++quote:
DC++ gebruik ik alleen voor bootlegs van mijn favo artist..quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:28 schreef Chandler het volgende:
[..]
+ DC++
+ Russische Torrent sites
+ Vriendjes FTP
ik zie het probleem niet hoor
Dat was ook mijn eerste reactie toen m'n neefje dat vertelde.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 08:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Usenet zuigt, wat een omslachtige manier van downloaden, en het gaat nog rete-traag ook...![]()
En ja, ik heb 't geprobeerd....
Op usenet is de hele top 250 ook al tig keer gepost, samen met honderden andere films.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
maar voor nieuwe releases gebruik ik meestal torrents en haal dan ook de max snelheid uit m'n lijntje. Maar ook oude films zijn prima te downloaden mbv torrents, zo wordt op torrent zuiger op dit moment de complete IMDB top 250 gepost, beat that FTD zou ik zeggen.![]()
Nederlandse serie's en films zijn wel altijd wat lastiger te vinden en daar gebruik ik dan inderdaad FTD voor icm met de nieuwsserver van planet.
Dat die torrent sites russisch zijn maakt het in een keer een stuk beterquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:28 schreef Chandler het volgende:
[..]
+ DC++
+ Russische Torrent sites
+ Vriendjes FTP
ik zie het probleem niet hoor
ik betaal niet voor die warez bosjostie ik betaal voor een sevice, goede acces tot de servers.quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:06 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Laat die kerel toch lekker aanprutsen.....quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef blackmage het volgende:
[..]
ik betaal niet voor die warez bosjostie ik betaal voor een sevice, goede acces tot de servers.
en die 7 euro per maand dat vind ik nog op straat.![]()
inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:54 schreef Thieske het volgende:
[..]
Laat die kerel toch lekker aanprutsen.....![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:01 schreef RenzoBrad het volgende:
Natuurlijk is het vervelend dat deze site uit de lucht is
Echter, niet getreurd
Want er zijn andere sites
Nu mag ik deze hier niet posten
Ook al wil iedereen het weten
Vragen staat altijd vrij
Anders bekijk je mijn post heel goed![]()
Of je mailt me even
Raar he, deze post
Gelukkig zijn er genoeg alternatieven![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:01 schreef RenzoBrad het volgende:
Natuurlijk is het vervelend dat deze site uit de lucht is
Echter, niet getreurd
Want er zijn andere sites
Nu mag ik deze hier niet posten
Ook al wil iedereen het weten
Vragen staat altijd vrij
Anders bekijk je mijn post heel goed![]()
Of je mailt me even
Raar he, deze post
Gelukkig zijn er genoeg alternatieven![]()
Gek, haal weg!!! Ik vond die uit mijn post toch ook redelijk subtiel.quote:
Ik haal makkelijk 2 MB/s met torrentsquote:Op woensdag 15 maart 2006 07:24 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Er komt elke dag meer dan 2 TB aan warez bij op usenet [afbeelding]
en je hebt tenminste de max van je verbinding met usenet, geen uitzonderingen. bij torrents heb ik nog nooit boven de 100 kb/s gehaald, behalve met ubuntu torrents![]()
Leuk, geweldig, super.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik haal makkelijk 2 MB/s met torrents
Zonder up te loaden ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik haal makkelijk 2 MB/s met torrents
Toch kan het, als je maar gewoon de juiste torrents te pakken hebt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:38 schreef thedude0 het volgende:
2 megabyte per seconde met 1 torrent, ik geloof er echt niets van.
't Kan wel hoor, ik heb een keertje een hele tijd lang 1mB gehaald met 1 torrent.quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:38 schreef thedude0 het volgende:
2 megabyte per seconde met 1 torrent, ik geloof er echt niets van.
sociale leven werk/school helemaal weg gooien en fulltime downloadenquote:Op woensdag 15 maart 2006 23:48 schreef Caesu het volgende:
ik hoop dat het allemaal plat gaat.
heb ik even de tijd om al de gedownloade waar af te kijken.
Kijk, ik weet dat het kan, maar het verschil is, als je en goeie torrent hebt. Je hem idd met 2000kb-s kan binnenslurpen (ongeveer 1 op de 10x). Maar dan moet je hem nog 24 uur uploaden wil je 4 gig 1op 1 seeden. Met usenet heb je in die tijd al 12 dvd´s gedownd. En je hoeft niet te uploaden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Toch kan het, als je maar gewoon de juiste torrents te pakken hebt.
een voorbeeldje:
[afbeelding]
En of ik nou usenet, FTP of torrents gebruik sneller kan mijn lijn echt niet.
FTD enzo is best leuk hoor, ik gebruik het zelf ook. Maar op de juiste torrentsites is gewoon meer te vinden. En dan heb ik het niet over het piratenstrand en mininova want daar haal je inderdaad geen hoge snelheden.
Private Torrenttrackers zijn wel ideaal als je een 10mbit up/down lijn hebt; snel, betrouwbaar en goed georganiseerd.quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:59 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
Kijk, ik weet dat het kan, maar het verschil is, als je en goeie torrent hebt. Je hem idd met 2000kb-s kan binnenslurpen (ongeveer 1 op de 10x). Maar dan moet je hem nog 24 uur uploaden wil je 4 gig 1op 1 seeden. Met usenet heb je in die tijd al 12 dvd´s gedownd. En je hoeft niet te uploaden.
2 knelpunten:quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:07 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Private Torrenttrackers zijn wel ideaal als je een 10mbit up/down lijn hebt; snel, betrouwbaar en goed georganiseerd.
Voor eenieder met een mindere connectie; inderdaad aan de usenet.
Vieze leecher, wie upload jouw zooi dan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:09 schreef blackmage het volgende:
[..]
2 knelpunten:
private torrent trackers kom je niet zomaar in, en als je er in bent moet je echt je steentje bijdragen.
en die verdomde upload he?
Ik bedoel meer de trackers die enkel toegang verlenen aan 10mbit+ lijnen. Ratio is niet interessant.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:09 schreef blackmage het volgende:
[..]
2 knelpunten:
private torrent trackers kom je niet zomaar in, en als je er in bent moet je echt je steentje bijdragen.
ik upload godverdomme wanneer ik dat wil, niet omdat een of andere ratio me dwingt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Vieze leecher, wie upload jouw zooi dan?
Wat mij betreft mogen mensen zoals jij branden in de hel!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:14 schreef blackmage het volgende:
maar dankje dat je zo aardig reageert.![]()
10 mbit is toch best wel huis tuin en kuiken?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:14 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Ik bedoel meer de trackers die enkel toegang verlenen aan 10mbit+ lijnen. Ratio is niet interessant.
Soort vervangende FXP maar dan zonder serverhunts/fills.
Maar zoals ik al zei; dan moet je een dikke lijn hebben liggen.
Torrentleech is trouwens idd niet gek voor het huis tuin en keukenwerk.
Reageer eens op TL "Armin Vs Remy And Roland Klinkenberg-Live At Trance Energy 2006-WEB-2006-CiN", ff je ratio checkenquote:
How retarded can it getquote:
quote:
1.897 als je het weten wilt.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:16 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Reageer eens op TL "Armin Vs Remy And Roland Klinkenberg-Live At Trance Energy 2006-WEB-2006-CiN", ff je ratio checken.
Niet.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat ik me nou afvraag, hoe krijgt zo'n organisatie als Brein een site plat?.
Ah, zoquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:22 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Niet.
Ze sturen een brief. Enkel de sites die niet weten hoe ze juridisch staan gooien em zelf plat. De rest blijft open.
Enkel dreigen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ah, zo. En wat kan Brein die sites die online blijven maken?
Dus of de servers van Dutchnova zaten in Nederland, óf ze zijn voor niets offline gegaan?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:27 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Enkel dreigen.
Ze verwittigen hooguit de politie, maar wanneer de server gehost staat in bijv Rusland kunnen ze het echt vergeten.
Waar ze op uit zijn, zijn overigens de userlogs. Maar aangezien deze steeds gewist worden ( enkel ratio wordt gelogd ) kan niemand je iets maken.
Ik ken(de) die site niet, maar ik vermoed het laatste.quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:29 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dus of de servers van Dutchnova zaten in Nederland, óf ze zijn voor niets offline gegaan?.
Whehe okquote:Op donderdag 16 maart 2006 01:30 schreef InsertCredit het volgende:
[..]
Ik ken(de) die site niet, maar ik vermoed het laatste.
Waarschijnlijk deden ze het in hun broek na de juridische dreiging van brein.
Verdomde upload?quote:Op donderdag 16 maart 2006 01:09 schreef blackmage het volgende:
[..]
2 knelpunten:
Uploaden is opzich geen probleem, echter ik kan me voorstellen dat anderen hier wel problemen mee hebben. Tuurlijk is dat egoistisch, maar een request op usenet wordt in 99 van de 100 gevallen wel opgepakt. Dat zijn mensen die dat belangeloos doen. Bij torrents wordt je hiertoe 'gedwongen' en ik denk dat daar het grote probleem voor veel mensen zit. Niet sharen en je ligt eruit...quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Verdomde upload?
Denk je dat je warez automatisch op usenet komt? Zonder de uploaders ben jij ook nergens. Is het zo erg om het door jouw gedownloade dan weer met anderen te delen? lijkt mij niet meer dan logisch.
Ik gebruik hetzelfde..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:12 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
usenet + quickpar+ winrar(of HJsplit) + Eweka FTW
Of je beheerst jezelf; neit alles downloaden wat je ziet. Overigens staat mijn PC ook weleens een paar nachtjes enkel te seeden zodat mn ratio redelijk blijft. Trouwens veel sites maken er geen probleem van als je ratio constant 0,6 is wat dus inhoud dat je maar ruim de helft upload van wat je download. Dat is toch niet teveel gevraagd? Leechersquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:56 schreef Kbot2000 het volgende:
Uploaden is opzich geen probleem, echter ik kan me voorstellen dat anderen hier wel problemen mee hebben.
prcs, bij TL is de minimale ratio 0.4.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:45 schreef Napalm het volgende:
[..]
Of je beheerst jezelf; neit alles downloaden wat je ziet. Overigens staat mijn PC ook weleens een paar nachtjes enkel te seeden zodat mn ratio redelijk blijft. Trouwens veel sites maken er geen probleem van als je ratio constant 0,6 is wat dus inhoud dat je maar ruim de helft upload van wat je download. Dat is toch niet teveel gevraagd? Leechers![]()
zoals ik dus al heb verteld ik upload wel maar ik vind het niet fijn als een programma mij probeert te dwingen, ik draag mijn steentje gerust bijquote:Op donderdag 16 maart 2006 08:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Verdomde upload?
Denk je dat je warez automatisch op usenet komt? Zonder de uploaders ben jij ook nergens. Is het zo erg om het door jouw gedownloade dan weer met anderen te delen? lijkt mij niet meer dan logisch.
Dat is niet waar. Ze hebben echt geen problemen met stille leechers. Dat heb ik vaak van de mods/admins op het forum begrepenquote:Op donderdag 16 maart 2006 10:17 schreef kareltje_de_grote het volgende:
En betreffende FTD, ik denk niet dat het op prijs gesteld wordt als je constant requests doet en zelf nooit iets upload. Het moet toch van twee kanten komen lijkt mij.
Je hoeft helemaal niets te uploaden naar usenet. P2P mentailiteit heeft helemaal niets met usenet te maken.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:13 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal niets te uploaden naar usenet. P2P mentailiteit heeft helemaal niets met usenet te maken.
Zoals ik al eerder zei betaal je ook voor je internetverbinding. Dus warez downloaden is eigenlijk nooit gratis.quote:
Nee, maar ik betaal wel voor usenet. 8 euro per maand vind voor honderden films (meeste met nl subs) vind ik toch wel een koopje. eigenlijk.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:24 schreef MaddoxX het volgende:
als jij er extra voor gaat betalen om op een site te komen
Altijd een klein beetje uploadenquote:
het wordt daarentegen wel gewaardeerd als je niet gaat lopen rellen daar (duhquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:02 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ze hebben echt geen problemen met stille leechers. Dat heb ik vaak van de mods/admins op het forum begrepen
sabnzbd gebruiken, die fixed zo nodig de bestanden en unrarred ze daarna automatisch waarna het programma de rars verwijderd. het enige wat je hoeft te doen is de nzb in te voeren in het programma, de rest gaat alles automatisch.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:28 schreef Caesu het volgende:
alleen vind ik parren en unrarren beetje teveel werk [afbeelding]
Ik tel de kosten van de payserver gewoon op bij mijn internet kosten. Ik zie het als 1 bedrag. Of het nou 8 euro meer of minder is maakt mij geen ene reet uit.quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:24 schreef MaddoxX het volgende:
als jij er extra voor gaat betalen om op een site te komen
FL en BSquote:Op donderdag 16 maart 2006 18:28 schreef Caesu het volgende:
ik merk toch dat ik steeds meer aangewezen raak op usenet voor nederlands spul.
dat is ook prima trouwens alleen vind ik parren en unrarren beetje teveel werk [afbeelding]
op die TL tracker hierboven genoemd staat niet zo gek veel trouwens. bij FL en BS staat veel meer. [afbeelding]
mag ik niet zeggenquote:
fotoboekquote:
22,-?????? waar dan???? eweka vraagt gewoon heel stoer 7,50 per maand.quote:Op woensdag 15 maart 2006 13:33 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Voor 22,- per jaar praat je nergens over natuurlijk
Mwoah volgens mij wordt er juist grof geld verdiend.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:15 schreef Salvad0R het volgende:
BREIN is gewoon communistische werkverschaffing
Ik upload ook veel, maar je moet bij deze uitspraken er wel rekening mee houden, dat, wanneer niemand meer leeched, jij ook niets meer hoeft te uploaden.quote:
Tweaknews en dan delen met 3 manquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:23 schreef Ramon73 het volgende:
22,-?????? waar dan???? eweka vraagt gewoon heel stoer 7,50 per maand.
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:06 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Ik upload ook veel, maar je moet bij deze uitspraken er wel rekening mee houden, dat, wanneer niemand meer leeched, jij ook niets meer hoeft te uploaden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |