Het is maar 1 zin, dat mag best!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:56 schreef ma_jojo het volgende:
Hihi, ik heb je erbij gelapt! Je mag geen logs plaatsen!![]()
.
Fakelog, ik deed eerstquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:57 schreef ma_jojo het volgende:
Sebasti@@n zegt:
WILD THING
Sebasti@@n zegt:
YOU MAKE MY HEART SING
Sebasti@@n zegt:![]()
Maar, maar jij bent toch mijn vriendinquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:58 schreef ma_jojo het volgende:
Sebasssssssss, mag ik het nieuws aan je vriendin vertellen?.
Neehee! Nog niet, eerst moet je uitmaken met je huidige, daarna pas.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:58 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maar, maar jij bent toch mijn vriendin.
Bah, lesbies.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:58 schreef martinlutherking het volgende:
[afbeelding]
Beetje een mogolenhoofd.
Ik kan het tenminste spellenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:58 schreef martinlutherking het volgende:
[afbeelding]
Beetje een mogolenhoofd.
Ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:00 schreef -Wolf- het volgende:
rommelen met een ander voordat je het uitmaakt met je huidige vriendin. zeer onfatsoenlijk!
Fuck!quote:
Je hebt gewoon een kuthoofd.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:02 schreef Jajong het volgende:
Kankerlijers, niet eens een gefeliciteerd, of een he wat leuk voor je. Echt teleurstellend ik had toch meer verwacht
Gefeliciteerd, wanneer gaan jullie kinderen adopteren?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:02 schreef Jajong het volgende:
Kankerlijers, niet eens een gefeliciteerd, of een he wat leuk voor je. Echt teleurstellend ik had toch meer verwacht
Was het maar zo'n feestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:02 schreef martinlutherking het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een kuthoofd.
We wouden een kindje met downsyndroom adopteren, maar ik denk dat je daar te oud voor bent.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:03 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, wanneer gaan jullie kinderen adopteren?![]()
En ze oudtante... Don't forget the oudtante.quote:
Je bloeddruk, skatjequote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:02 schreef Jajong het volgende:
Ze oudtante.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
En ze oudtante... Don't forget the oudtante.
oh jeequote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
En ze oudtante... Don't forget the oudtante.
Ik ben nog niet te oud om één van jullie dames te bezwangeren hoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:04 schreef Jajong het volgende:
[..]
We wouden een kindje met downsyndroom adopteren, maar ik denk dat je daar te oud voor bent..
IVF telt niet, impotent is impotent.. Leer er mee leven please.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:06 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik ben nog niet te oud om één van jullie dames te bezwangeren hoor.
Maar ik heb ook m'n trots.![]()
Waarom reageer je het nou weer op mij af dat je vader impotent is.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:07 schreef Jajong het volgende:
[..]
IVF telt niet, impotent is impotent.. Leer er mee leven please.
Pracissor... altijd weet ie wel weer praktische oplossingen te vinden hequote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:08 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Waarom reageer je het nou weer op mij af dat je vader impotent is.![]()
Je kan het ook gewoon met je broer doen wanneer je een kindje wilt met het syndroom van down.
Het is alweer uit.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:10 schreef ToonKloon het volgende:
Gefeliciteerd Jajong & ma_jojo
Nu blij?
ging je er met Martin Luther King vandoor?quote:
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:10 schreef MoChe het volgende:
[..]
Pracissor... altijd weet ie wel weer praktische oplossingen te vinden he![]()
Neen, niet eens. Ik sta nu met lege handenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
ging je er met Martin Luther King vandoor?
Dan zou ik gaan zitten, krijg je tenminste niet zo'n last van je benen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:16 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen, niet eens. Ik sta nu met lege handen.
Smart thinking.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dan zou ik gaan zitten, krijg je tenminste niet zo'n last van je benen.
Jij en last van je benen? Dat is nu toch een van de vele voordelen van 16 uur per dag liggen?quote:
Bek dicht, sletquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij en last van je benen? Dat is nu toch een van de vele voordelen van 16 uur per dag liggen?
Net alsof hoeren alleen maar liggend werken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:22 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Jij en last van je benen? Dat is nu toch een van de vele voordelen van 16 uur per dag liggen?
Vind je?quote:
quote:
kom nouquote:
Ik schrok al.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:32 schreef MoChe het volgende:
[..]
kom nou
ik probeer ook alleen maar haar zelfvertrouwen wat op te vijzelen!
Dit zeg je ook alleen maar omdat je weet dat ik te hoog gegrepen voor je benquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:32 schreef MoChe het volgende:
[..]
kom nou
ik probeer ook alleen maar haar zelfvertrouwen wat op te vijzelen!
nee dat zal het zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:39 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Dit zeg je ook alleen maar omdat je weet dat ik te hoog gegrepen voor je ben.
quote:
Wat voor fixatie met mij heb je precies?quote:
Dit is mijn topic hoor, jij komt hier weer tof doen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat voor fixatie met mij heb je precies?
Ik doe nooit tof, ik ben gewoon tof. Jij bent degene die telkens gefrustreerd uit de hoek komt, Sjaak.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:42 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dit is mijn topic hoor, jij komt hier weer tof doen.
Hoe durf je zulke dingen te zeggen als je zo'n ongelofelijke grafbek hebt? Sorry hoor. Zulke misplaatste arrogantie heb ik al jaren niet meer meegemaakt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik doe nooit tof, ik ben gewoon tof. Jij bent degene die telkens gefrustreerd uit de hoek komt, Sjaak.
Dat heet zelfkennis, zoek maar een keer op als je een keer in de bibliotheek bent en je een woordenboek kunt vinden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe durf je zulke dingen te zeggen als je zo'n ongelofelijke grafbek hebt? Sorry hoor. Zulke misplaatste arrogantie heb ik al jaren niet meer meegemaakt.
Ik wou typen: Gefeliciteerd, en hoop voor jullie dat t lang duurt....MAAR,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:02 schreef Jajong het volgende:
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
We weten allemaal dat er van fokrelaties alleen maar ellende komt. En voor je het weet heb je 50 kuub zand in je voortuin. Begin er niet aan, mensen!
Hij neukt met Lupaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe durf je zulke dingen te zeggen als je zo'n ongelofelijke grafbek hebt? Sorry hoor. Zulke misplaatste arrogantie heb ik al jaren niet meer meegemaakt.
Ach, wel goed hard geloof ik, is ook wat voor te zeggen...quote:
Huh? is hij pas enkele minuten op Fok! ?quote:Hoe durf je zulke dingen te zeggen als je zo'n ongelofelijke grafbek hebt? Sorry hoor. Zulke misplaatste arrogantie heb ik al jaren niet meer meegemaakt.
Zijn wijf niet gezien?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:20 schreef Doderok het volgende:
[..]
Huh? is hij pas enkele minuten op Fok! ?
Oh, ONZ, ok...
Oh, was het dat soort opmerking...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Zijn wijf niet gezien?
Soort zoekt soort blijkt maar weer
'toch meer'quote:Op dinsdag 14 maart 2006 02:02 schreef Jajong het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |