Waar kun je die kopen ?quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:30 schreef mcwops het volgende:
ik drink nog wel eens een Lix(-Duiveltje).
best lekker en zit in een plastic flesjeof als lollie. en die hoef je niet af te geven bij de entree van een dance-event.
![]()
Lix nog niet zo bekend, maar is zeker lekkerder energydrink dan die van de Aldi of de Red Bull.
Wat zijn jullie ervaringen met Lix duiveltje of Lix lolle. (vind die combi erg goed namelijk)
quote:Op zondag 13 augustus 2006 20:31 schreef Ezo1989 het volgende:
Hmm hopelijk is dat allemaa niet waar, ik drink er soms 5 op n dag...
En terecht... ik mag er maar 1 per dag!quote:Op zondag 13 augustus 2006 21:03 schreef Angelcakes het volgende:
mijn vriend heeft een paar verslavingen en Bullit is er 1 van.
ahh, I seequote:Op zondag 13 augustus 2006 21:36 schreef Loontjah het volgende:
mammie
quote:
Nee. Lix is echt fucking smerig! En veels te zoet.quote:Op maandag 14 augustus 2006 08:43 schreef mcwops het volgende:
[..]
oa FRS en op de site staat een lijst met dealers : www.lix.nl
Ben ik de enige die LIX kent??![]()
dat spul stinkt alsof er 50 mannen in hebben gepist ,, maar dat spul is zo lolleromfg lekkerquote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef brood_korst het volgende:
![]()
Als ik tijdens mijn werk in de pauze`s bullit of red bull mee heb krijg ik dit te horen :
- Die kut troep stinkt naar motor olie
- Weetje hoe slecht dat is je word daar helemaal hyper en energiek van
( duhhh
dat is de bedoeling )
- Aah nee weer die vieze kut bende![]()
- Mijn zoon drinkt dat ook altijd vieze kut troep![]()
- Het schijnt dat het heel slecht voor is![]()
HOU JE BEKIK PROBEER RUSTIG WAT TE DRINKEN ZONDER DAT HET UIT ME KLAUWEN GEJAT WORD OM TE KIJKEN HOE DODELIJK HET WEL NIET IS
![]()
Doei![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |