Dat's dus ook gewoon wel een verslaving he.. Zelfde als de mensen die 's ochtends gewoon een sigaretje nodig hebben of die ff moet blowen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 00:30 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met het drinken van koffie,
met 1 kop koffie merk ik dat ik me al een stuk lekkerder voel en ik voel me bijna helemaal wakker na een kwartiertje dan terwijl ik zonder koffie toch wel een uur tot anderhalf uur nodig heb om helemaal wakker te zijn.
Wat een saai leven heb je dan eigenlijkquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:41 schreef Jossos het volgende:
[..]
Dat's dus ook gewoon wel een verslaving he.. Zelfde als de mensen die 's ochtends gewoon een sigaretje nodig hebben of die ff moet blowen.
Een van de redenen waarom ik geen koffie drink, alcohol drink, rook blow, of van die neppe zooi drink.
Aan de andere kant: Ik ben wel zo traag als dat ik groot ben dus het zou misschien geen slecht idee zijn, wat meer energie![]()
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:12 schreef Agiath het volgende:
[..]
Wat een saai leven heb je dan eigenlijk![]()
dat komt omdat er tourine inzit, dat is gelijk aan een steroïde. en die zijn verboden in FR.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:46 schreef ChrisM55 het volgende:
Allemaal klote zooi wat niet goed is voor je maag, het is niet voor niks verboden in Frankrijk.
Bohh gek! mijn moeder vindt het ook stinken!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef brood_korst het volgende:
![]()
Als ik tijdens mijn werk in de pauze`s bullit of red bull mee heb krijg ik dit te horen :
- Die kut troep stinkt naar motor olie
- Weetje hoe slecht dat is je word daar helemaal hyper en energiek van
( duhhh
dat is de bedoeling )
- Aah nee weer die vieze kut bende![]()
- Mijn zoon drinkt dat ook altijd vieze kut troep![]()
- Het schijnt dat het heel slecht voor is![]()
HOU JE BEKIK PROBEER RUSTIG WAT TE DRINKEN ZONDER DAT HET UIT ME KLAUWEN GEJAT WORD OM TE KIJKEN HOE DODELIJK HET WEL NIET IS
![]()
Doei![]()
Omdat het dan ook weer niet goed voor je isquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:00 schreef DuranK het volgende:
Ik dronk eerst altijd Golden Power, in een periode dat ik echt leefde vandat spul. 12 uur naar bed en dan 5 uur op staan om kranten te doen en dan daarna naar school. En et was nog lekker ook, maar ik dronk niet teveel omdat dat ook weer niet goed voor je is.
daardoor ga ik niet een euro meer betalenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, je merkt er walou van. Ik vind Red Bull alleen lekkerder dan bullit/goldenshower. Het stinkt ook minder erg. Bullit is kut als gasten het in de trein drinken, ruikt gelijk de hele coupe er naar.
plus, albert heijn, dirk vd broekquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
Bullit waar krijg je dat? eens proeven
Ik vind Golden Power van de Aldi lekkerder als de echte redbull
golden powerquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:56 schreef DaYwALKuR het volgende:
Bullit waar krijg je dat? eens proeven
Ik vind Golden Power van de Aldi lekkerder als de echte redbull
Dit is in mij geval geen verslaving hoor, want ik heb het namelijk niet nodig (ik moet het niet per se s,morgens drinken).quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:41 schreef Jossos het volgende:
[..]
Dat's dus ook gewoon wel een verslaving he.. Zelfde als de mensen die 's ochtends gewoon een sigaretje nodig hebben of die ff moet blowen.
Een van de redenen waarom ik geen koffie drink, alcohol drink, rook blow, of van die neppe zooi drink.
Aan de andere kant: Ik ben wel zo traag als dat ik groot ben dus het zou misschien geen slecht idee zijn, wat meer energie![]()
Ik snap hem niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:50 schreef tijnzz het volgende:
[..]
Omdat het dan ook weer niet goed voor je is![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |