Idd, ik had ooit een keer dat dure red bull gekocht, vond het maar tegenvallen eigenlijk..te slap en te waterig..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
Haha mijn vader vind dat ook ontzettend stinken, ik vind Bullit veel lekkerder dan Red-Bull terwijl het vet duurder is.
Ik vind het wel lekker spul, maar enerie krijg ik der niet van.
En dan drink ik dat altijd op de bank, naast me vader. En ga ik zo stiekem naar hem blazen en hij kan er niet tegenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:37 schreef Agiath het volgende:
[..]
Idd, ik had ooit een keer dat dure red bull gekocht, vond het maar tegenvallen eigenlijk..te slap en te waterig..
Bullit is het best
Me vader flipt ook altijd als ik tijdens het eten een blikje open whehehequote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dan drink ik dat altijd op de bank, naast me vader. En ga ik zo stiekem naar hem blazen en hij kan er niet tegenzo vet altijd
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dan drink ik dat altijd op de bank, naast me vader. En ga ik zo stiekem naar hem blazen en hij kan er niet tegenzo vet altijd
Waarom gaat bij jouw avatar het beeld niet verder naar beneden?!quote:
Dat zeg je vast niet...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:26 schreef -skippybal- het volgende:
Dat heb ik altijd met m'n Spa rood. "Oh, jij altijd met je flesje water"
Nee, jij met je kleren 4 dagen aan laten![]()
![]()
Nee inderdaad nietquote:
Camera-instelling van MTV?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 01:01 schreef de_Onverzettelijke het volgende:
[..]
Waarom gaat bij jouw avatar het beeld niet verder naar beneden?!![]()
domme mensenquote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef brood_korst het volgende:
HOU JE BEKIK PROBEER RUSTIG WAT TE DRINKEN ZONDER DAT HET UIT ME KLAUWEN GEJAT WORD OM TE KIJKEN HOE DODELIJK HET WEL NIET IS
![]()
whhequote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:50 schreef buzzer het volgende:
dat je die smerige bocht door je keel krijgt. Ik snap die hele hype met dat Red bull niet zo...
En tegelijkertijd roep je tudududududu?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA herkenbaar!! dat wordt mij ook heel vaak gezegt als ik redbull drink, maar goed ik blijf het lekker drinken! (het is en blijft mijn 2e verslaving!!!.. mijn 1e blijft natuurlijk mijn lieve vriendje!!!quote:Op maandag 13 maart 2006 23:46 schreef brood_korst het volgende:
![]()
Als ik tijdens mijn werk in de pauze`s bullit of red bull mee heb krijg ik dit te horen :
- Die kut troep stinkt naar motor olie
- Weetje hoe slecht dat is je word daar helemaal hyper en energiek van
( duhhh
dat is de bedoeling )
- Aah nee weer die vieze kut bende![]()
- Mijn zoon drinkt dat ook altijd vieze kut troep![]()
- Het schijnt dat het heel slecht voor is![]()
HOU JE BEKIK PROBEER RUSTIG WAT TE DRINKEN ZONDER DAT HET UIT ME KLAUWEN GEJAT WORD OM TE KIJKEN HOE DODELIJK HET WEL NIET IS
![]()
Doei![]()
oke .. speciaal voor jou zonder uitroeptekens en zonder hoofdletters:quote:Op dinsdag 14 maart 2006 08:41 schreef Doderok het volgende:
Aan al de hoofdletters en uitroeptekens te zien lijken Red Bull liefhebbers nogal drukke mensen...
Idd, je merkt er walou van. Ik vind Red Bull alleen lekkerder dan bullit/goldenshower. Het stinkt ook minder erg. Bullit is kut als gasten het in de trein drinken, ruikt gelijk de hele coupe er naar.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:49 schreef heiden6 het volgende:
Ja, ik krijg dat ook wel eens te horen. Terwijl ik wel tien van die blikjes leeg kan drinken zonder er wat van te merken, ik vind het gewoon lekker.
Ja dat vind ik ook, ik heb ook liever redbull dan bullit of goldenshower. En het schijnt zelfs dat redbull beter is dan bullit of goldenshower, misschien daarom ook wel duurder ofzo..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd, je merkt er walou van. Ik vind Red Bull alleen lekkerder dan bullit/goldenshower. Het stinkt ook minder erg. Bullit is kut als gasten het in de trein drinken, ruikt gelijk de hele coupe er naar.
Oops om deze tijd draai ik me nog even omquote:Op dinsdag 14 maart 2006 05:32 schreef Camplo het volgende:
Geef mij maar wat. Kan nu wel gebruiken om deze tijd =)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |