Je betaald je ouders?quote:Op maandag 9 april 2007 21:40 schreef TheThirdMark het volgende:
Lolx, heb eigenlijk sinds het openen van dit unieke Topique niet meer gespeeld.
Geen tijd meer voor om fulltime te spelen, en om nu ¤65 te betalen voor 3 uur spelen per jaar vond ik ook een beetje te gek.
Wachtte eigenlijk op de winter, vorstverlet je weet, maar die hebben we niet echt gehad. Nou ja, over 7 maanden meer geluk hopen we maar. Dan ga ik wel weer meer spelen.
Lolz, ik werk dik 14 uur per dag. Dan houdt je weinig tijd over om nog eens uitgebreid op RS rond te hangenquote:
eensch..een optie voor grotere resolutie zou ook wel handig zijn.. nu kan ik niet lekker achterover hangen want dan is alles zo kleinquote:Op zondag 15 april 2007 22:52 schreef dezenickiscool het volgende:
Runescape![]()
ipv altijd de menu structuur te veranderen zouden ze beter eens de details en gfx opvoeren , je moet al op je scherm plakken als je low en high detail wilt scheiden op het oog![]()
quote:Op donderdag 27 juli 2006 21:34 schreef schaduwvandewind het volgende:
is dit geen spel voor kinderen?
Ja want zodra je 18 bent geweest mag je nooit, maar dan ook nooit meer een spelletje spelen!!quote:
Met hoeveel gp? Pass mij eens een paar M, houdt het leukquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef Pro_Shifty het volgende:
runescape is leuk:)
combat 122 total 1850 104 mil total exp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |