Ik wil dat, omdat ik niet wil dat mijn katten gaan vechten met de buurkatten of de tuin van de buren onderschijten. Ook zijn mijn katten raskatten en echt veel te lief. Diefstal ligt voor de hand, zeker in mijn buurt.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom wil je dat?
Lijkt me heel lastig te realiseren trouwens. Tenzij je de complete tuin wilt overdekken.
Helder.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik wil dat, omdat ik niet wil dat mijn katten gaan vechten met de buurkatten of de tuin van de buren onderschijten. Ook zijn mijn katten raskatten en echt veel te lief. Diefstal ligt voor de hand, zeker in mijn buurt.
Het is ook lastig. Ik open dit topic in de hoop op een ei van Columbus.
Leuk voor alle vogeltjesquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:45 schreef -Marc- het volgende:
Een paar dagen stroom op je hok / omheining!
Gegarandeerd dat je geen kat meer in de tuin krijgt
( Ik verzin dit niet, mijn oom heeft het een keer gedaan en het werkt prima )
Dus jij ziet elke keer alle vogeltjes naar beneden vallen bij de hoogspanningskabels?quote:
Ja, met name mussen bij warm weerquote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus jij ziet elke keer alle vogeltjes naar beneden vallen bij de hoogspanningskabels?
Het ziet er dan wel een beetje uit als een onneembare vesting lijkt me... maar dat is ergens ook de bedoeling natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:57 schreef Lienekien het volgende:
Een buurvrouw van een oud-collega heeft aan de binnenkant van haar schutting schuinomhoogstaande metalen steunen bevestigd van ca. een halve meter. Daaroverheen is gaas gespannen. Mooi is het niet, wel effectief. Haar katten kunnen de tuin niet uit, vreemde katten kunnen de tuin niet in.
't Moet dan natuurlijk helemaal rondom en katten moeten niet via een schuurtje o.i.d. alsnog weg kunnen.
Ja maar, Ja maar,quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:39 schreef inkie1010 het volgende:
Hier in de straat heeft iemand een lijntje schrikdraad over de schutting gespannen. Werkt prima, geen vreemde katten in de tuin en eigen kat blijft in de tuin.
Ja, je hebt van die pakketten dat je een electrisch ding kan maken tegen katten. Stond ergens in een topic van zo'n gast die het de hele tijd over katten en iets onder stroom zetten had.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:45 schreef -Marc- het volgende:
Een paar dagen stroom op je hok / omheining!
Gegarandeerd dat je geen kat meer in de tuin krijgt
( Ik verzin dit niet, mijn oom heeft het een keer gedaan en het werkt prima )
Ik vond laatst al dat de kat zijn haar zo rechtop had staanquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:23 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja, je hebt van die pakketten dat je een electrisch ding kan maken tegen katten. Stond ergens in een topic van zo'n gast die het de hele tijd over katten en iets onder stroom zetten had.
Alleen daar kunnen katten wel overheen klimmen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:24 schreef OkDna het volgende:
nou logisch , omdat dat leuk is voor katten... gaas spannen lijkt mij de enige oplossing TS
Niet als je het doet zoals ik hierboven heb beschreven.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen daar kunnen katten wel overheen klimmen.
Dat werkt dan ook het best als je ook een heg hebt.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Alleen daar kunnen katten wel overheen klimmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |