Ik vind Star Trek (Voyager, TNG) ook leuk hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 22:39 schreef MMaRsu het volgende:
Star Trek
Gamen is ook voor nerds,dusssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
quote:
Woohoo, ik wist wel dat je okay wasquote:Op maandag 13 maart 2006 22:42 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik vind Star Trek (Voyager, TNG) ook leuk hoorbehalve Deep Space Nine.
Ik zit nu ook Generations te kijken![]()
Sure hon.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:50 schreef Chanty87 het volgende:
Er wordt gelijk alweer fanatiek met labeltjes geplakt zie ikMaar ik wil één ding ff duidelijk maken: ookal vind ik sommige delen van Star Trek leuk, ik ben geen "Trekkie"
Ze zijn idd allemaal heel erg label plakkertjes hierquote:Op maandag 13 maart 2006 22:50 schreef Chanty87 het volgende:
Er wordt gelijk alweer fanatiek met labeltjes geplakt zie ikMaar ik wil één ding ff duidelijk maken: ookal vind ik sommige delen van Star Trek leuk, ik ben geen "Trekkie"
ik heb seizoen 1 gedow.... opgenomen, moet er een keer aan beginnen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef MMaRsu het volgende:
Kijkt er hier ook iemand Criminal Minds dan?
Ook best een goede serie
We hebben een kenner in ons midden.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
Lol wat een kutwiet, tis niet eens een BEETJE groen.
Bruine amerikaanse rommel
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
We hebben een kenner in ons midden.
Kan je nou al joints draaien?
As a matter of fact, Yes sir!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
We hebben een kenner in ons midden.
Kan je nou al joints draaien?
Goed bezig.quote:
Volgens mij vind Fok! het niet erg dat users Amerikaanse series downloadenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb seizoen 1 gedow.... opgenomen, moet er een keer aan beginnen.
But don't worry! be happy!
klopt, wordt iig nooit wat van gezegd.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Volgens mij vind Fok! het niet erg dat users Amerikaanse series downloaden. Zie het zovaak voorbijkomen in die tv topics?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |