ja dat doe ik ook altijd!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef buzzer het volgende:
ik geef altijd een parkeerkaartje weg als daar nog parkeertijd opzit...
zonde om weg te gooien, het is toch al betaald..
dat is nou nog echt eens een goede daadquote:Op maandag 13 maart 2006 22:13 schreef zwartedoos het volgende:
nou vooruit, effe pronken met mijn goede daad.![]()
Het huis van de buren van mijn zus was afgebrand en toen heb ik met haar geld ingezameld en allemaal spulletjes(speelgoed, ondergoed etc)gekocht voor hun kids![]()
(ze waren niet verzekerd)
vreemdquote:Op maandag 13 maart 2006 22:23 schreef Fisher het volgende:
uhm, op weg naar 't sporten een kleine meid zien met een grote hond aan de lijn, hond is nogal actief en klein meisje laat de riem los en de hond gaat er vandoor... ik gooi m'n fiets in de berm en hou de hond in bedwang zodat 't meisje weer verder kan met d'r hond
verkapt 'ik ben stiekem een pedofiel post'quote:Op maandag 13 maart 2006 22:23 schreef Fisher het volgende:
uhm, op weg naar 't sporten een kleine meid zien met een grote hond aan de lijn, hond is nogal actief en klein meisje laat de riem los en de hond gaat er vandoor... ik gooi m'n fiets in de berm en hou de hond in bedwang zodat 't meisje weer verder kan met d'r hond
sshhhtquote:Op maandag 13 maart 2006 22:25 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
verkapt 'ik ben stiekem een pedofiel post'
Sunk costs meenemen in je besluitquote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef buzzer het volgende:
*Niet eens is*quote:Op maandag 13 maart 2006 22:40 schreef -beyond- het volgende:
Tjeetje, mijn goede daad van vandaag???
Uhh ik leef nog........dat vind ik de beste daad tot nu toe!
en die twee zwervers gratis onderdak bezorgd op de ICquote:Op maandag 13 maart 2006 22:38 schreef Oosthoek het volgende:
Laatst nog een paar zwervers in elkaar gerost. De maatschappij weer een plezier gedaan.
Heb in belgie een keer een kaartje in de automaat gevonden waar nog een half uur op zat, vond ik erg sympathiek. Zelf sta ik bijna nooit op betaalde plaatsen dus heb de gunst nog niet terug kunnen doen.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef buzzer het volgende:
Maar Tonky-boy.......quote:
Omdat je offline bentquote:Op maandag 13 maart 2006 22:48 schreef -beyond- het volgende:
[..]
Maar Tonky-boy.......
Hoe kun je dat nou zeggen over mij![]()
![]()
Je breekt mijn hart!!
Dat komt omdat ik nog mijn goede daad nog moet doen voor vandaag......quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |